Zoover
Aparthotel Star Beach Village

Aparthotel Star Beach Village

Aparthotelsterstersterster
8,8

Een geweldige vakantie!!! Absolute aanrader!

E. Veenstra
29-10-2019

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Ook onze kindjes van 1,5 en 3 jaar oud hebben zichtbaar genoten. Het hotel is mooi en gunstig gelegen. Vlakbij vele winkeltjes, restaurants, bars etc. Je stapt de weg over en je bent op het waterpark/strand. Hier vind je meerdere zwembaden (voor de allerkleinsten tot de volwassenen) en speeltuintjes. De kinderen waren hier niet weg te slaan, echt grandioos. Het hotel is goed en netjes onderhouden. Het enige wat extra aandacht mag hebben dat zijn de speeltuintjes. Deze kunnen wel wat onderhoud hebben. Wij hadden een mooie ruime familiekamer op de begane grond vlakbij het zwembad. Perfect! Tegelijkertijd dus ook gelijk naast de bar, animatie en speeltuintje. Op de kamer ondervind je hier geen hinder van. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de all-inclusive formule is uitgebreid en het eten fantastisch en zeer afwisselend. Handdoekenservice ook een pluspunt. Kort samengevat: geweldig!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Leuk voor een keer.

Sylvia
27-10-2019

Resort is prima. Heerlijke regendouche. Eten veel variatie alleen alles koud. Daar door paar keer buiten de deur gegeten.

Goed!

Linda
26-10-2019

Leuk hotel, lekker eten, dichtbij het strand en winkeltjes, vriendelijk personeel. Alleen het zwembad was gigantisch koud, dat was wel erg jammer. Wel super goed weer gehad.

Super.

Alle Raggers
17-10-2019

Heerlijk genieten in prachtig hotel.

Zonder meer een aanrader.

Kamer prima.

Eten uitstekend. Personeel zeer vriendelijk.

Kortom verblijf is elke cent van de reissom waard.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Genieten ook met allergieën

Peterien
14-10-2019

Voor het eerst naar Griekenland. Bij mijn partner is sinds een kleine jaar coeliakie ontdekt. Via google zijn we hier terecht gekomen. In het begin toch wel wat zorgen gemaakt een vreemd land en een lijst van allergieën. Dankzij executive chef Giorgos Skoulikaris en souschef Manolis Papirakis werd er elke dag rekening gehouden met zijn allergieën ( glutenvrij, lactosevrij, bonenvrij, zeedieren/vruchten vrij) en bereiden ze heerlijke maaltijden inclusief dessert.

Verder is het mooi hotel direct aan zee. Kamer is ruim wel wat gedateerd en redelijk schoon.

Ook zijn er veel entertainment en waterparken voor kleine kinderen ( 3 jaar). Al met al een heerlijke zorgeloze vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Fantastisch gaan we vaker naar toe!

J Koops
13-10-2019

Prachtig resort met meerdere zwembaden en aan het strand. All inclusive was echt zeer uitgebreid. Zeer goed en gevarieerd eten. Vriendelijk personeel en nette kamers met goede boxspring bedden. Echt een aanrader voor gezin met kinderen.

Geweldige accommodatie

Remco Scheffer
21-9-2019

Heerlijk, goed verzorgt hotel/village. Het aanwezige personeel zijn stuk voor stuk aardig en behulpzaam. Het eten is fantastisch en er is keuze genoeg. De kamers zijn goed verzorgd alleen de badkamers een beetje gedateerd. Wij waren er net in het naseizoen maar dat mag de pret niet drukken.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Heerlijke all-in Vakantie gehad

Ronald
20-9-2019

Afgelopen week een heerlijke tijd beleefd! Net na het hoogseizoen begon je te merken dat het einde van de zomer naderde maar wat is dit een heerlijke Accomodatie zeg!

De losstaande accomodatiegebouwen, tal van zwembaden en barretjes op drinken te halen en dan het restaurant! Iedere dag weer een feest om daar te eten :-)

Het personeel in het restaurant ook enorm aardig en kindvriendelijk, fantastisch.

Met kinderen, hele families en groepen, hier kun je met een gerust hart je vakantie vieren!

Enige nadeel waren de vele muggen die je buiten en binnen dagelijks wisten te vinden. Gelukkig was de supermarkt hierop bedacht en was er voldoende te koop om de jeuk te behandelen.

Samengevat, wij hebben enorm genoten en dat is mede te danken aan de inzet van het personeel!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Fantastisch!!!!!

Charity
2-9-2019

We hebben een heerlijk verblijf gehad op Starbeach village, onze kamer was echt perfect. Een 2 persoonsbed boxspring en een stapelbed voor onze kids (6jr&12jr) in de kamer had je een magnetron, koelkast en een waterkoker met kopjes en thee, ook was de koelkast met water gevuld :) Een heerlijke rainshower in onze douche en een föhn is ook aanwezig.

De mensen in het restaurant en in het hotel zijn zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het eten was echt zo lekker en variërend. Ze hebben ook veel gerechten die vegetarisch zijn en lactosevrij.

Leuke thema-avonden en heerlijke toetjes

Op star beach zelf heb je ook all inclusive barretjes waar je drankjes kan halen en heel de dag door salades, noodles (die je zelf kan samen stellen) patatjes en pizza.

Er zijn echt voor alle leeftijden zwembaden aanwezig, dus ideaal voor het hele gezin.

De ligging is ook perfect, naast het hotel een kartbaan, een minigolf, en het centrum op loopaf

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Amazing!!!

Sandra Raaphorst - Boke
27-7-2019

8 dagen all inclusive naar Star Beach! Onze ervaring hier was fantastisch. 200% een echte aanrader. Niets is teveel voor de mensen die dit hotel fantastisch maken, de medewerkers. Het eten is goed, de faciliteiten zijn geweldig. Je zult je hier nooit een dag vervelen. Alles in huis voor jong en oud!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019