Zoover
Hotel Royal Belvedere

Hotel Royal Belvedere

7,7

Geen aanrader voor een all inclusive vakantie

R
13-9-2019

Wij zaten augustus 2018 all inclusive 8 dagen in dit hotel. Onze kamer was in het bijgebouw. De kamer was niet schoon. Dit aangegeven bij de receptie, werd er nogmaals een poetsvrouw gestuurd maar de kamer was vervolgens nog steeds niet schoon.. (zie foto’s!)

Het eten in het restaurant was niet lekker, waardoor we - ondanks dat wij all-inclusive hadden - iedere avond buiten het hotel hebben gegeten. Ook de snacks overdag tussendoor (bij het zwembad) waren niet lekker.

Iedere ochtend handdoek moeten leggen, anders hadden we geen plek aan het zwembad.

Ik zou dit hotel niet aanraden voor een all inclusive vakantie in Chersonissos.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig

Juliette
4-9-2019

We hebben een heerlijke week gehad. Wij begrijpen de negatieve ervaringen niet zo. Je kon de hele dag door eten en drinken. Persoonlijk vond ik de snacks lekkerder dan de lunch en avondeten en heb daarom ook veel snacks gegeten. Heerlijke verse pizza's uit de steenoven en gyrosbroodjes, tostis etc. Ik ben geen makkelijke eter overigens. Het animatieteam was leuk, wel meer voor de kleine gasten denk ik. Ik vond ze in ieder geval erg aardig. Mini disco was erg schattig. De kamer was basic maar werd goed schoongemaakt en voldeed prima. Ik weet niet precies wat mensen verwachten voor 400 euro per week maar voor ons was het geweldig allemaal. Als je biefstuk en kaviaar wilt dan moet je gewoon wat meer geld uitgeven denk ik.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een week lang genoten, een aanrader!

Eveline
2-9-2019

Afgelopen zaterdag teruggekomen van een super week Royal Belvedere!

De mensen hieronder die klagen over het eten begrijp ik totaal niet. De keuze was enorm, ook voor de 2 vegetariërs binnen ons gezin. Uitgebreide buffetten en smaakte allemaal prima. Mocht dit nog niet voldoende zijn waren er ook altijd nog pizza's, tosti's, friet, salades, ijs etc bij de snackbar bij het zwembad te krijgen, dit was de gehele dag tot halverwege de avond mkhelijk. Misschien verwachten de mensen een michelin waardig restaurant??

Ook de mensen van de animatie deden enthousiast hun best en ik heb zat kinderen zien genieten.

Kamers waren eenvoudig maar voldeden. Gezien het weer en de lokatie sliepen wij hier alleen en het bed was prima en de airco deed ook zijn werk.

Het enige wat tegen viel was de ligging. Onze dochter was graag savonds nog op stap gegaan maar er was in de directe omgeving niks te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Blij om naar huis te mogen gaan.

F
29-8-2019

De zwembaden waren erg mooi maar je moest wel vroeg op om handdoekje te leggen als je een bedje wou hebben maar bij welk hotel heb je dit niet? Het ontbijt was nog wel te doen maar de lunch en het diner waren zo intens slecht. Weinig variatie en alles leeg of koud ook als je de vroege eetsessie had. Ik ben deze week zo intens ziek geweest en weet vrijwel zeker dat dit door het eten komt. De kamers worden ook heel erg slecht schoongemaakt en hebben wij daarom soms ook een aantal keer moeten vragen om nieuwe handdoeken. Ook zaten we helemaal achterin het hotel gepropt dus was het een hele tocht om bij het zwembad te komen. De frisdranken hier kan je geen eens herkennen zo waterig. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar het belangrijkste is dat ik wil meegeven om 2 keer na te denken voor je dit boekt. Ik ben blij dat ik vanavond weer in het vliegtuig naar huis zit.

Nooit meer

Familie Stassen
28-8-2019

Het enige goede aan het hotel is het gebouw zelf. Heel mooi, goede ligging. Voor de rest, animatie stelt niks voor, zo teleurstellend, saaie boel. Avondshow trekt op niks. Het eten is nog het meest teleurstellend van alles. Iedere dag het zelfde en vooral alles was lauw! Dochter had al van dag twee diarree en voor de kinderen was er al helemaal niks lekkers te eten. Nooit meer voor ons

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Voor een keer

Boer
26-8-2019

Ontbijt en lunch aardig, het avondeten daarentegen was minder. Het eten was voornamelijk lauw.

Zwembad is gevuld met zoutwater hetgeen niet prettig was. De kamer waar wij zaten was gedateerd en erg gehorig. Bedden liggen niet lekker derhalve iedere ochtend met rugpijn wakker geworden. Animatieteam doet hun best om het een ieder naar de zin te maken. Als je het all in concept vanuit Turkije kent dan valt dit erg tegen. Kortom volgend jaar gaan wij weer naar een resort in Turkije.

top vakantie!!

Ria
22-8-2019

prachtig hotel,genoeg animatie,wel veel trappen maar dan heb je ook wat.als wij naar het strand gingen dan gingen wij naar malia met de taxi daar heb je een mooie zandstrand.het personeel was erg vriendelijk en hield wel van een grapje.hele mooie zwembaden voor jong en oud.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad .

Richard Emmelkamp
7-8-2019

Zeer goed hotel zeker een aanrader er is genoeg te doen ook voor kinderen er zijn leuke attractie, s in de buurt waar je makkelijk kan komen met de bus of taxi . Voor niet te veel geld ook kun je hier voor weinig geld een auto scooter of quad of fiets huren ook de centrum is gezellig vol met mooie winkeltjes en restaurantjes het eten is hier prima ik raad iedereen aan om zekers de piratenschip black rose te nemen je zit hier op loopafstand van het strand .waar je lekker kan zonnen en zwemmen.wil je een gave vakantie wil raad ik deze plaats zeker aan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Slecht eten en chagrijnig personeel

Anne Bressers
6-8-2019

Eten koud en slecht, drankjes waterig, chagrijnig personeel.

Muwaa...

Gijs
5-8-2019

Wij waren hier voor 10 dagen en het is op zich wel een prima hotel.

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer maar deze was verlopen naar onder andere het zwembad of naar het restaurant. De schoonmaak viel echter wel tegen. Wel gewoon netjes elke dag nieuwe handdoeken ect.

Het eten was zeer slecht. Veel eten was koud, leeg of van zeer slechte kwaliteit. De variatie aan eten vond ik ook niet erg groot. Veel varkensvlees en veel en heftig gekruide groentes. Het eten wat wel te doen was, was alsnog erg flauw. Het drinken was veel te waterig en voor bepaalden drankjes moest je betalen ongeacht de all-in formule.

Personeel is wel vriendelijk, maar werkt sloom en de animatie was zeer slecht. Personeel achter de balie was zeer chagrijnig, rommelig en slecht verstaanbaar.

Er zijn te weinig bedjes bij het zwembad omdat iedereen z’n handdoek al neerlegt. Tot grote ergernis gezien het strand verder weg is.

Geen aanrader!