Zoover
Hotel Palatia Village (+app.)

Hotel Palatia Village (+app.)

8,2

Geweldig

Henriette
17-6-2019

We zijn 7 dagen in Palatia Village geweest en we hadden ons geen betere vakantie kunnen wensen. We werden meer dan hartelijk ontvangen en hebben ons de hele week thuis gevoeld . We hadden een studio voor 2 en het zag er prima uit netjes en schoon . We hadden half pension geboekt en daar hebben we geen moment spijt van gehad we hebben de hele week heerlijk gegeten. Op donderdagavond was er BBQ met Griekse muziek en op zondag wordt de oven aangestoken en wordt er op tradionele Griekse wijze eten gemaakt . Helaas voor ons hebben we hier niet van mee kunnen eten omdat we naar het vliegveld moesten maar de geur was al genoeg om er enorm van te balen dat we dat net mistten. Dit is zeker een plek om terug te keren want George Maria en Susan doen er alles aan om je een verblijf voor te schotelen die je niet snel meer vergeet .

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk!

Jeanet
21-5-2019

13 nachten verbleven we op Palatia village.Heerlijk gehad ,mooi appartement eenvoudig maar prima. Mooi uitzicht over zee en dorpjes halverwege de berg. De tuin is een plaatje en heerlijk zwembad. De eigenaren zijn gastvrij! Eten op het complex was ook goed en gezellig! Wij vonden het heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2019

Vdb
2-2-2019

Een geweldig app..

Voor dit jaar weer geboekt alles was goed!

Nergens iets op aan te merken!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima appartement.

Hans Wouters
28-10-2018

Goed, gerenoveerd?, twee kamer premium appartement. Ruim van opzet, goede bedden, voldoende stopcontacten. Goed werkende douche. Heel goede WIFI, zoals het hoort! Geen BVN! Mooi aangelegd complex, gelegen op een berg, auto strekt tot aanbeveling. Ontbijt goed.

Tip: ga eten in oud Chersonissos; heel leuk pleintje met restaurants. Beste is Taverne Harakas; polulairste aan de overkant Zachos.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prachtig!!

Geerts
10-10-2018

Heerlijke locatie prachtig gelegen, veel bloemen en planten.Mooi zwembad.Suzanne is een topper!!Ontbijt goed verzorgd , genoeg keus.Bungalow groot genoeg voor twee personen en bij ons werd om de twee dagen gepoetst bedden gemaakt en emmertjes geleegd.Kortom wij hadden hier een top verblijf!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Redelijk verblijf.

Hanneke
24-9-2018

Mooi complex.

Jammer dat we niet normaal konden douchen. Moesten in teiltje staan in bad omdat water te snel voor overstroming zorgde. DOUCHE stond steeds blank. toilet ook verstopt.

Eigenaresse Maria vreselijk chagrijnig.

George en Suzanne toppers!

Na 2 klagen geen interesse meer in ons.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Heerlijk

Patrick
30-8-2018

Leuk complex op een steenworp afstand van het dorp.

Mooie appartementen hadden alleen wat meer stopcontacten mogen hebben.

En een tip de keukenkastjes boven her aanrecht En niet om het hoekje op de muur gevaarlijke plek.

Als je half pension hebt het eren is goed maar iets meer variatie mag wel en grotere opschep lepels zou handiger zijn dan een gewone lepel.

Iets vaker de vuilniszakken legen want toiletpapier mag niet in de wc.

Maar dan moeten ze wel iets vaker dus de vuilnis legen.

Verder aardige mensen en een heerlijk locatie om te zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Bijzonder prettige vakantieervaring

Alex
23-7-2018

Erg mooi complex, zeer goed onderhouden tuin met prachtige bloemen en planten. Fijn zwembad, iedere dag wordt deze schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend én met een schitterend uitzicht. Prima service. George, Maria en Suzanne zijn ontzettend aardig. Kortom: zo moet vakantie zijn!

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima locatie

Danielle
15-7-2018

Prima locatie. Vriendelijke familie die je ontvangt. Gastvrij. Goed restaurant met dagelijks een leuke aanbieding. Schoon zwembad. Appartement was goed. Alle faciliteiten aanwezig. Mogelijkheid om airco te huren. Ligt op loopafstand van zowel het oude als nieuwe chersonissos.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

teleurstellend

carlijn
3-10-2017

Net terug van 15dgn Palatia Village. Bij aankomst duurde het even voordat er iemand kwam, toen de eigenaar ons welkom heette was hij erg enthousiast en vertelde over oma in de keuken en op donderdag hij zelf achter de BBQ - dit klonk veel belovend!

Het park ziet er prachtig uit, schattige huisjes en mooi aangelegd met bloemen en planten!

Ons huisje (nr 36) was klein maar prima (beetje muffig wel), het interieur is aan renovatie toe, het keukentje is niet te gebruiken de 3 pitten zijn verroest. De badkamer is niet fijn, de douche is mini en op de wc zit je met je hoofd in een vies douche gordijn! Ook de schoonmaak maakt niet schoon, jammer!

Wij hadden incl ontbijt en diner, kies hier niet voor! Het eten is minimaal (weinig keuze) en niet de moeite - we hoorde daarna ook dat het van een catering komt ipv oma.

Ook de BBQ stelt niks voor - ook niemand achter de BBQ maar gewoon buffet.

Wat wij het ergst vonden was de eigenaresse Maria - ze blaft haar personeel af, kijkt altijd boos, groet niet en als ze lacht is het met kiespijn! George, de andere eigenaar, lijkt dit allemaal goed te moeten maken door overdreven aardig/grappig te doen. Mensen die veel geld uit geven of elk jaar terug komen krijgen duidelijk een voorkeursbehandeling!

Voor slaapplek prima maar huur een auto en verken het eiland!

Gereisd Met vrienden in september 2017