Zoover

8,7

Ontspannen en zorgeloze vakantie

Paul en Daisy
5-9-2019

Mooie rustig gelegen accommodatie.

Centraal gelegen tussen het drukke Chersonissos en de hoger gelegen oude dorpjes.

Basic appartement goed en netjes onderhouden en erg schoon.

Evenals de Poolbar, het zwembad en faciliteiten bij het complex , het onderhoud is top.

Met daarom heen een erg mooi aangelegde tuin.

Personeel en eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam. Hier kun je altijd terecht me vragen of voor meer informatie over de omgeving.

Gereisd Met partner in september 2019

Suzanne Zwarts
1-9-2019

Fijne service, mooi verblijf, netjes en gastvrijheid.

Dit jaar was de 2e keer dat wij hier terug kwamen, gewoon een aanrader ook kindvriendelijk

Gereisd Met partner in augustus 2019

Maria Hamer
11-8-2019

Mooie schone appartementen. Goed ontbijt bij Theo, die altijd vriendelijk is en in voor een grapje. Er is een apart kinderbad naast het zwembad. De appartementen liggen vlakbij het centrum. Zeker aan te raden! Leuke excursies. Zoek wel een goed excursiebureau.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie op een fijne locatie

Mike
24-7-2019

Perfect kleinschalig complex, appartement met airco(€7/dag). Appartement elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk personeel. Thodoris en Thassos van de bar zijn zeer aardige kerels. Wij hadden ontbijt, prima geregeld, daar hoef je geen boodschappen voor te gaan doen.. verse koffie en alles erop en eraan.. croissants, vers brood, cake, jam, chocopasta, ham, kaas, kipfilet en vers fruit en ook een gekookt eitje ontbreekt niet..vruchtensap en uiteraard de Griekse yoghurt.. voldoende bedjes en parasols bij het zwembad.. auto huren om verschillende stranden te bezoeken en o.a. Agios Nikolaos is een leuke aanrader, daarnaast zijn oud Chersonissos en Koutouloufari leuke dorpjes met leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten..

Was een heerlijke vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor herhaling vatbaar!

Helma
12-7-2019

Nikolas Villas is een mooi appartement aan de rand van Chersonissos. Je loopt een klein stukje naar beneden en je bent aan het strand of aan de lange winkelstraat.

Het appartement was prima alleen vonden we het minder dat de airco niet individueel te regelen was qua temperatuur.

We hadden ontbijt bijgeboekt en dat was erg simpel. Dus dat zou ik niet aanraden voor het geld wat het kostte.

Verder kwam drie dagen voor onze vakantie een gezelschap van 30-35 man uit Israël aan van baby's tot opa en oma. Die veroorzaakten veel overlast maar dat was voor ons pech ze kwamen daar ook voor het eerst. Maar toch zou ik overwegen om nog een keertje terug te gaan zeker gezien de ligging. Maar dan zouden we geen ontbijt meer bijboeken maar zelf ons ontbijt regelen, wat de meeste gasten ook deden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Schoon appartement, perfecte ligging

Angelique
26-6-2019

15 jaar geleden voor het laatst geweest in dit appartement en wederom zeer goed bevallen. Appartementen zijn schoon en netjes. Basic inrichting maar welkom in Griekenland. Als mensen meer luxe willen moeten ze meer sterren kiezen. Keuken is niet uitgebreid maar meer heb je niet nodig alleen voor ontbijt. Nikolas Villas ligt op een ideale plek. Alles op loopafstand van het drukke maar gezellige Chersonissos en de gezellige Griekse dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. Personeel doet alles om het naar je zin te maken en als er iets is staan ze direct voor je klaar. Wij gaan in september zeker nog terug en komende jaren zal dit ook zeker een optie worden.

Gereisd Met partner in mei 2019

Vin
24-4-2019

Super accommodatie heel goed verzorgd en leuke eigenaars

Gereisd Met partner in juli 2018

Top locatie.

Wim
26-10-2018

Nikolas Village appartementen in Chersonissos. Top.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Karin Leemhuis
9-9-2018

Prachtig en schoon appartement. Lieve en aardige mensen. Klein complex maar van alle gemakken voorzien. Eigen zwembad, leuk restaurant. Ver van alle feestgedruis van de stad, dicht genoeg bij om lopend naar het centrum te gaan. Enigste minpuntje stoelen ed zijn niet voorzien van schuifdoppen dus goed te horen ook van de buren.

Gereisd Met partner in september 2018

Leuk maar te basic

Annetta Meijer
2-9-2018

Keurig schoon appartementen complex.

Op goede locatie van chersonisos.

Netjes onderhouden.

Alleen de apartementen vielen erg tegen.

Heel erg basic vooral de keuken en was niets comfortabels aan .

De bedden lagen vreselijk en je had heen stoel waar je na een lange dag even lekker op kunt zitten.

Ook zijn de apartementen erg klein.

Verder wel erg schoon en vriendelijk personeel. Wij kiezen meestal voor een appartement Ivm dieet van ons kind zodat we zelf kunnen koken.

Er was 1 kookplaat + 1te grote van een schoteltje waar je geen 2 pannen op kunt zetten.

NIet handig OOK weinig bestek en andere keuken materiaal. Geen opschep lepels ed

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018