Zoover

Hotel Mediterraneo & Villa

Hotelsterstersterster
7,6

2019

Weekje all inclusive met ontspanning en cultuur

Eppo Krol
11-4-2019

Voor het eerst in mijn leven heb ik een all inclusive geboekt en dat terwijl ik al 40 jaar rondreis in de wereld. Iedere keer weer naar een andere locatie voor een ruime week of langer. Mijn dagboekje staat dit keer dan ook vol met etenservaringen. Prima geregeld dat gevarieerde uitgebreide buffet bij Mediterraneo op Kreta. Het hotelcomplex is op loopafstand van Chersonissos en Malia en de bushalte voor de bus naar Heraclion en de opgraving Knossos is aan de hoofdstraat bij het hotel. Zeker gaan kijken en ook de dagtochten van touroperator naar de voormalige leprakolonie Spina Longa en hoog de bergen in naar de geboortegrot van Zeus meemaken. En maak je niet druk als je een avondje doorzakt op het overdekte terras met (gratis, zelf aan de bar te halen) ouzo. Ik heb het ook gedaan en heb de grootste lol gehad en genoten van het plezier van de kinderen bij het kindervermaak en de Engelsen die echt wel goed konden zingen bij de karaoke.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Mooi hotel

jorisgeukens1989
4-8-2013

Slechte ligging. Je moet toch,wel 20min wandelen voor je aan de barstraat bent.

Personeel is heel vriendelijk! Vooral de barman nicolas !

Aanrader !

Gereisd Alleenreizend in september 2011

ik ben 21 april 08 teruggekomen uit Kreta

Wahid
22-4-2008

ik ben 21 april 08 teruggekomen uit Kreta. Mediterraneo is een prima hotel met een goed uitzicht op zee en de heuvels. Het eten was prima! Elke dag iets anders. Mensen die over het eten klagen, hebben volgens mij een culinaire ervaring dat niet verder gaat dan boerenkool met worst. Het zwembad is groot en er zijn meer dan genoeg bedjes voor iedereen. Het personeel van dit hotel mogen van mij een pluim krijgen. Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het gewoon super en daarom wil ik hier terug komen in september, dan wel samen met mijn vrouw.

Voor periode 23/9 tm 30/9

Swiggers
5-10-2007

Voor periode 23/9 tm 30/9.

.Schoon en verzorgde kamers.

.Vriendelijk personeel.

.Voldoende ligbedjes bij zwembad.

.Voldoende plaats bij het zwembad.

Afstand naar centrum en strand vind ik goed te doen.

Eten van ik voor All Line begrippen erg goed. Voldoende variatie in mijn periode (8dagen)

Gereisd Alleenreizend in oktober 2007