Zoover

7,6

Mooi ,schoon hotel

Reshma sewmar
29-7-2015

Hotel mediterraneo,is een mooi schoon hotel met mooie zwembaden .

Personeel super vriendelijk en behulpzaam .Het eten vonden wij wat minder maar dat is persoonlijk.kids en co club dat was wel leuk kyara heeft wel genoten met Ank en Linda thx meiden .Voor 1X was dit wel leuk .

Gereisd Anders in juli 2015

Fijn Hotel

jan.van.esch
3-7-2015

Het is een prima verzorgd Hotel in alle opzichten.Hardwerkend en vriendelijk personeel.Mooie ligging met fijne zwembaden ook voor kinderen, uitstapjes vanuit Hotel makkelijk te regelen.Schone kamers beddengoed en handdoeken.Goede keuken met ontzettend veel variatie in alles , Brood Cake Groente veel soorten fruit o.a.dikke Griekse kersen Nectarine's Bananen 2 soorten Grape-fruit's en nog meer.Veel soorten vis en vlees. Hoezo weinig variatie,wij vonden het super en lekker

prima vakantieplek, aanrader

Onbekend
5-6-2015

Heel fijn hotel voor een 8-daagse vakantie. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de receptie, het restaurant, in de lobby en spreken allemaal goed engels. Het eten is prima en heel gevarieerd, altijd voor elk wat wils. Het strand is een paar minuten lopen, weg oversteken en dan via een pad, niet via de tunnel gaan (kun je niet rechtop in lopen). Het hotel was eind mei wel erg druk, veel jongeren, veel lawaai.

Prijs/kwaliteit gewoon goed!

A van der Helm
6-10-2014

Fijne vakantie gehad. Kamers netjes, bedden heel hard. Dagelijkse schoonmaak, klantvriendelijk personeel. Personeel doet enorm hun best. Bus vlakbij, voor 3,- p.p. naar Heraklion wat 3 kwartier rijden is. Grieken heel behulpzaam. Strand vlakbij, hooguit 10 minuten lopen. Bedje 4,- per dag. Eten gewoon warm, niet overdadig maar ruime keuze. Zandstrand, geen kiezels, waterschoenen niet nodig.

behoorlijke tegenvaller

anoniem
13-9-2009

eten!

zwaar belabberd elke dag de zelfde kant en klaar troep alleen altijd pasta die niet te eten is en 9 van de 10 keer is alles ook nog eens flink onder de temperatuur

kamers

de kamer zag er opzig wel redelijk uit alleen als je maar een druppel drinken of een korrel chips laat vallen zit het binnen een uur onder de mieren er is ook niks waar je zelf eens iets mee schoon kan maken geen doekje niks

de kamers werden wel op 1 dag na netjes schoongemaakt met voldoende nieuwe handdoeken

service

als je zit te eten ben je 9 van die 10 keer al bijna klaar voor je je drinken past krijgt bovendien is het grootste deel van het personeel saai arrogant sagarijnich en irritant op een enkeling na die er wel voor gaat en leuk overkomt bij de poolbar moet je voor je eigen drinken zorgen net als op het normale terras op de etenstijden na

prijs/kwaliteit

4 sterren onwaardig

gr.

Top

Jolande
6-10-2008

Mooi hotel naast het bruisende chersonissos (erg gezellige plaats). De ligging is net buiten het centrum en ongeveer 500meter van het strand. Het hotel en de kamers zien er mooi en verzorgd uit, wordt goed schoongemaakt (behalve de toiletten beneden bij de receptie, ik vraag me echt af hoe het vrouwelijk geslacht zich zo durft te gedragen! Ode aan de mensen die het schoon moeten maken). Eten is goed te doen, genoeg keus en in het begin is het even wennen omdat ze in Griekenland veel met olie werken. Goede service, schoonmaaksters, bar-restaurant-receptie-personeel waren erg aardig en gastvrij.

Een aanrader dus.

Prima hotel

Marjolein
1-9-2007

Prima hotel. Ruime keuze bij het eten. De kamers worden altijd goed schoongemaakt. Het zwembad was erg lekker, en er waren stoeltjes in overvloed! Heel erg vriendelijk personeel. Al met al een supergezellig hotel! AANRADER

Gereisd Anders in september 2007

algemene indruk: mooi hotel, mooie uitstraling alleen dat

stephanie
28-8-2007

algemene indruk: mooi hotel, mooie uitstraling alleen dat werd al minder doordat wij een kamer kregen ver weg van het hotel af boven op de berg.

Eten was erg slecht ondanks dat wij makkelijke eters zijn. Eten bestond elke dag uit spagetti pork of beef. Wel was er genoeg salade. Zwembad was wel gezellig alleen jammer van he zoute water. Vriendelijkheid was bij sommige obers ver te zoeken, ze vielen uit of hadden belachelijke regels. Schoonmakers slaan af en toe wel eens een kamertje over zodat jij vervolgens het gezellige bergje weer af moet naar beneden om bij de receptie handdoeken te halen. Ik zelf heb een gezellige vakantie gehad maar dat kwam doordat wij er zelf wat van hadden gemaakt.

Het was een mooi hotel en het eten was goed Als je iets of

Ineke
13-8-2007

Het was een mooi hotel en het eten was goed Als je iets niet kent of wilt

was er altijd wel iets dat je wel lust

Mensen die hier over zeuren moeten niet mee naar het buitenland gaan op vakantie en gewoon lekker thuis blijven!!!

Gereisd Anders in augustus 2007

Wij verbleven begin juni in het hotel

Snolly
27-6-2007

Wij verbleven begin juni in het hotel.

- het hotel zag er over het algemeen leuk uit.

- het personeel was erg vriendelijk.

- wij moesten heel veel trappen op om bij onze kamer te komen, zit je vooraan dan heb je geluk.

- het eten was wel te doen, maar niet erg veelzijdig.

- de kamer werd NIET goed schoongemaakt.

- het hotel ligt ABSOLUUT niet dichtbij het centrum. Je moet zeker 15 a 20 minuten lopen op een erg hobbelige en onregelmatig weggetje. Het was te doen met de taxi (6euro). Strand lag ook niet erg dichtbij en was buitendat niet eens zo bijzonder.