Zoover

2019

heel goed

nan
3-11-2019

de gastvrijheid en gezelligheid van dit hotel kon niet beter.wij hebben met elkaar genoten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Super hotel!

18-9-2019

4 september met 2 vriendinnen naar chersonissos gevlogen. Voor ons de 4e keer chersonissos en ook de 4e keer in hotel mediterraneo. Zeer goed ontvangen en erg vriendelijk personeel. Mooie kamer die iedere dag goed werd schoongemaakt. Hotel ligt dicht bij het strand en je zit voor 7 euro op de barstreet. In de avond uren erg gezellig bij de poolbar met ook zeker vriendelijk personeel. Voor ons weer een vakantie om nooit te vergeten en zeker een plek waar we vaak terug zullen komen!

En voor de mensen die in deze revieuws klagen over overlast van jongeren bij de bar. Je zit in chersonissos niet in een hutje op

De hei.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Top Vakantie dankzij animatieteam

Frank Vonder
21-8-2019

Super animatie, elke avond goed vermaak.

Super vriendelijk personeel.

Leuke plek, ziet er goed uit. Ligt vlakbij alles wat je in cherso wel kan doen.

En taxi is ook super goedkoop.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit meer

Mitchel
11-8-2019

Bedden en kussen zeer slecht

Als jongeren zijnde wordt je achteraan neer gezet heel ver lopen dus

Zwembad veels te klein voor het aantal gasten

Het terras ook veels te klein voor het aantal gasten

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Nooit meer, geen 4 sterren waard. Onhyginiesch.

Bianca
31-7-2019

Bij aankomst ( rond 13:30 uur) waren de kamers nog niet gepoetst. Bij mijn kamer (103) deed de airco het niet. Op dat moment was het zeker 35 graden. Zeer zeker niet te doen die hitte, laat staan slapen.

Over de airco werd er vervolgens luchtig gedaan. De medewerker duwde op het knopje en zei hij doet het toch. Er kwam nog geen koud briesje uit.

Ook nog een opmerking dat de badkamerdeur ook dicht moest blijven.

Ook de slaapkamer was oud en versleten.

Ik de kast hingen 4 kleerhangers. Kakkerlak op kamer. Matras onder bloedvlekken stonk

Bij de vrienden was de vlotter v de wc kapot. Daar werd ook netjes nagekeken. Zelfs ook iets vervangen maar het probleem was niet verholpen. De klacht opnieuw gemeld tot 3x toe. Pas toen de receptie ons de volgende dag met de reisleiding van de touroperator zag praten konden hun ineens ook een andere kamer krijgen naast ons.

All in zeer slecht. Eten zeer onhygienisch. Faciliteiten voldoen niet voor aantal g

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Een super vakantie gehad na een dag chagrijn.

Jolanda van den Boer
26-6-2019

Wij zaten in het Mediterraneo hotel in Chersonissos. Hadden 2 x 1-persoons kamer geboekt in het hoofdgebouw. Omdat onze reis vreselijke vertraging had opgelopen door een defecte navigatie in het vliegtuig, kwamen we om half 2 in de nacht aan. Hadden vanaf half 4 's middags niets meer te eten of te drinken gekregen in het vliegtuig. Hadden dus honger en dorst. Bleek er geen geboekte kamer voor ons te zijn in het hoofdgebouw maar een familiekamer tegen de berg aan. De toilet was vies en de pedaal emmer in de badkamer was niet leeg. We konden bij het zwembad nog een stukje pizza en wat drinken gaan kopen! De volgende dag waren er 2 kamers mijlenver uit elkaar beschikbaar. Na veel onderhandelen uiteindelijk toch nog 2 kamers vlakbij elkaar gekregen waar we ook voor betaald hadden. Heel jammer want zo was er een ruime dag korter om van de vakantie te genieten.

Het hotel was verder prima en het eten heerlijk.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastisch hotel

Anita
13-6-2019

Super mooi hotel t eten is er ook goed veel variatie en t personeel is altijd vriendelijk ,en om naar t centrum te gaan is best wel eindje lopen maar de taxi kost bijna niks ik heb al veel hotels in Kreta gehad maar deze vind ik t gezelligste kom hier zeker nog s terug

Gereisd Met vrienden in mei 2019

voor ons een fantastische week (mede dankzij Eva)

Ton en Ingrid Keijmel
9-5-2019

eind april met kinderen en kleinkinderen (8 personen) een week in dit hotel geweest. Fantastisch verblijf gehad mede door fijn personeel, heel goed eten met een leuke bediening, helaas 1 kleinkind ineens waterpokken gekregen, maar juist toen werd alles perfect opgepakt en geregeld voor een langer verblijf van haar gezinnetje. Ontzettend fijne tijd gehad !

Gereisd Met vrienden in april 2019

Een redelijk goed hotel

Alie
26-4-2019

Een redelijk goed hotel. Super vriendelijk personeel! Eten was goed, kamers goed schoon en netjes. Animatie meer op kinderen en jeugd gericht dan op ouderen.

We waren daar van 7 tot 17 April maar wat is tegen viel was dat er zoveel Franse scholieren waren, 4 bussen vol in de leeftijd van een jaar of 15 tot een jaar of 19.

Er was ontzettend veel lawaai vooral in de nacht want drank werd daar zeker geschonken beneden de 18! Dus als wij een drankje wilden halen moest je soms minstens een kwartier in de rij omdat al die Fransen ook drinken wilden en dat waren meestal cocktails dus meer werk! Wat wij als groot nadeel van dit hotel zien is dat er in de avond na het eten geen plek is om te zitten! Nergens plek, je zag hele gezinnen zoeken naar een plek om een spelletje of iets dergelijks te doen! En boven op de kamer gezellig zitten kon ook niet, dus echt heel groot min punt!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Voor ons niet voor herhaling geschikt

Jacob de Wit
18-10-2018

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn veel hellingen en veel kamers liggen hoog tegen de berg op......zag oudere mensen met koffers de hellings op lopen dacht dat die ouwe een hartaanval kreeg ,eten was veel hetzelfde elke dag ontbijt was prima gewone hollands ham en kaas je moet er van houden maar voor ons zaten er vreemde kruiden etc in het eten als je het lekker vind heb je mzzl.En dit nog als het 2300 uur was waren de drankjes niet meer gratis hollandse tijd 2200 uur betaalde je voor een consumptie 2.50 euro vond ik veel te duur maak na 2200 uur er een euro van oid je zag de mensen om 2200 uur vertrekken logisch anders word all inn geen all inn maar pay inn. Dat was jammer als het gezellig werd haakten mensen af. Wij zaten in een kamer hoog in het hotel 2 etage met de lift toen een pad af , 2 hoge trappen op en nog een eind sjouwen was eigelijk niet te doen,paar keer op en neer was zeer vermoeiend slecht ter been niet.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018