Zoover

2019

Super vakantie

Lieke
24-8-2019

We zijn hier 2 weken geweest. Onze kamer op de 3e verdieping (kamer 609) had n balkon en mooi uitzicht op de zee. Eten hier is erg goer en afwisselend, geen avond het zelfde gegeten. We hebben drie dagen n auto gehuurd om wat te zien van Kreta. Vai Beach is zeker een bezoek waard. Een mooi idilisch strand met palmbomen. Ook Agios Nicholaos is n erg leuk stadje.

De mensen die hier een slechte recensie schrijven hebben thuis waarschijnlijk alles tip top voor elkaar. Wij zijn geen all in gangers, maar hebben t hier geweldig gehad.

Gert van t animatie team: bedankt voor het entertainen van onze oudste zoon, het dagelijkse watervolley bal vondt hij geweldig.

Prijs kwaliteit verhouding is hier dikke prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Fam v
13-8-2019

Slecht eten geen of weinig variaties oude kamers en strijden om bedjes of ze worden door andere gasten eraf gehaald ofwel eens maar nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super hotel super personeel

fam Jochems
27-4-2019

Wat een goed Hotel en Heel lekker eten veel keuze

super vriendelijk personeel

waterpark was open gedaan al tijdens paasvakantie Super

met dank

heel proper hotel ook de kamers

veel animatie voor jong en oud

goede ligging dicht met stadje

en dit aan een heel scherpe prijs

via touroperator geboekt en weer alles verlopen zoals het moet

kan het iedereen aanraden

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

we gaan zeker terug

linda haeldermans
6-11-2018

het is een heel mooi hotel ;zeer vriendelijk fijn voor de kinderen ;wel veel trappen maken lig tegen een berg , mooi uitzicht over zee ,en kort bij star bach

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

wonder mooi heel goed hotel

linda haeldermans
2-9-2018

het was er zeer fijn heel vriendelijk personeel ,eten heel goed heel zuiver hotel voor de kids vanalles te doen ook savonds heel fijn ;juist min puntje ver van alles af ook het strand maar we vonden het er fijn zijn ouder mensen met kleindochterke van 8 jaar ze wil zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel.

Jeannette
9-10-2017

Heel vriendelijk hotel. De mensen in de bediening waren kind vriendelijk vooral bij de snackbar. Je kon merken dat het einde seizoen was. Eten was inderdaad niet goed warm. Ben een dag ziek geweest van het eten. Wij vonden de minidisco erg laat voor de kleintjes en de animatie was ook niet erg actief. De zwembaden vonden wij vooral koud en de tegels naast t zwembad erg glad.

Voor de rest een super vakantie gehad. Hotel kamers waren prima en de service was ook uitstekend. Verder was chersonissos ook erg leuk. Goed te lopen. Leuke vakantie maar terug komen we niet.

Niet wat we ervan verwacht hadden

Laura
31-8-2017

Na een heenreis met veel tegenslagen, kwamen we aan in een kamer grenzend aan de afzuigers van de keuken, wat veel stank met zich meebracht. Hulde aan de medewerkers achter de balie, zij regelden een andere kamer, maar we mochten ook langer gebruik maken van de kamer gezien onze late terufvlucht.

Het eten viel enorm tegen, was lauw en slap. Het zwembad viel ook tegen, zouter dan de zee, glad en vies. Het strand op 5 min loopafstand maakte het wel allemaal goed, hier hebben we enorm genoten.

Niet naar verwachting

Vd broek
24-8-2017

Wij hebben dit geboekt nav de mooie foto's van het kinderaquapark, deze bleek smerig en glad te zijn. Bodem van het zwembadje kon je niet eens zien., zo vies. Ligging is prima, vlak bij starbeach, hotel ligt wel op een heuvel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima plek!

MV
20-8-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen Kreta in dit all-in hotel. Meditereano ligt op 5 minuutjes van Starbeach maar hier merk je niets van. Het animatieteam was geweldig en twee ervan spreken Nederlands. Het eten: je betaald geen hoofdprijs voor dit hotel, dus verwacht ook geen kaviaar. Het eten is prima, dagelijks o.a. salade, spaghetti, gebakken aardappels of frites met daarnaast afwissend Griekse gerechten, vlees, rijst etc. Het barretje is goed en personeel leuk! Helaas geen uitgebreide drankjes all-in en idd frisdrank kan beter. Voor een kleine prijs kun je lekkere cocktails kopen! Aanrader en op loopafstand: Alekos garden! Heerlijk rustig & schoon strand. De airco op familiekamer kan beter, kamers zijn beetje oudbollig, maar schoon en iedere dag genoeg handdoeken.

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

vermeulen
13-8-2017

Zwembaden van het hotel goed, meestal genoeg bedjes beschikbaar. De trappen die in het zwembad lopen zijn wel gevaarlijk glad.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en de lunch. Dit was gewoon goed. Af en toe niet alles meer helemaal warm. Je betaald in dit hotel net zo veel als een appartement dus kan niet verwachten dat het eten net zo goed is als in een hotel waar je het dubbele betaald. De frisdrank is zoals eerder genoemd inderdaad niet te drinken.

Kamers ruimte genoeg, en wij vonden de airco super fijn deze was makkelijk in te stellen, geen gedoe met afstandbediening maar een soort van thermostaat.

Wat wij ook fijn vonden is dat de jeugd in de ander gedeelte van het hotel geplaatst werden en wij dus elke nacht goed hebben kunnen genieten van onze nachtrust.

Elke dag kamers schoongemaakt en schone handdoeken.

Al met al voor de prijs die je betaalt een uitstekend hotel