Zoover

2019

Geweldig!

Sylvia
19-7-2019

Super hotel. Heel netjes, elke dag wordt de kamer echt schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Bedden 2x per week verschoont. Enige minpunt is het afsluiten van de deur. Die moet je op slot draaien met de sleutel en die moet er daarna uit anders heb je geen stroom. Dit gaf mij een naar gevoel in geval van een calamiteit kom je er niet zomaar uit.

Eten was heel goed. Mensen die klagen over het eten hier kunnen echt beter thuisblijven als zelfs dit niet voldoende is. Elke dag zijn er andere gerechten, voor ieder wat wils. Dinsdagavond was pizza night, heel leuk! Maar ook dan nog voldoende andere gerechten. Ze hebben ook een hele fijne wellness met heerlijke massages, absoluut een aanrader met professionele en super vriendelijke medewerksters.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig

C.Schipper
18-5-2019

Dat de lift maar tot 2 hoog gaat. Als je hoger zit altijd trappen lopen. Personeel is allervriendelijkst en spontaan. Veel keus met het eten, elke dag ook anders. Alleen jammer dat het eten vaak lauw was. En erg jammer dat er goedkope frisdrank was. Een echt biertje, of frisdrank je moest je voor betalen. Leuke entertainment. Verder een schoon hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Prima, maar hotel niet voor herhalingvatbaar

Nance
30-8-2018

De 2 hoofdgebouwen hebben allebei een lift (t/m 3e verdieping), verder trappen om bij de bovenste kamers te komen. Er is een ruime parkeerplaats. De familiekamer was gedateerd, maar verder ruim, schoon en prima te doen. De kamer is ingedeeld in 2 gedeeltes met tussendeur en het balkon is erg klein. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het buffet heeft voldoende keus, wordt genoeg bijgevuld en elke dag afgewisseld. Wij vonden het eten niet zo lekker, te vet en/of te slap (en wij zijn écht niet de moeilijkste). Ook het drinken vonden wij niet lekker (aanmaak frisdrank). Op bepaalde tijden is de eetzaal erg vol en is het zoeken naar een plekje. Er zijn 2 zoutwater zwembaden en een zwembad met 2 glijbanen. De bedjes waren al vroeg bezet. Snackbar overdag bij het zwembad. In de middag staat er koffie/thee en cake. Het personeel daartegen werkt hard en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top!

Peggy
20-5-2018

Prima hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Afwisselend buffet . Enige minpuntje waren de harde bedden.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Heerlijk plek om een weekje te onthaasten!

Anita
6-2-2018

Heerlijk genoten van het niets doen, fijn strand op amper 5 minuten loopafstand. Net aan de rand van Chersonissos, rustige ligging, maar wel op loopafstand naar de drukte en gezelligheid. Fijn dat er een apart zwembad voor kleine kinderen is. Vriendelijk personeel. Buffet redelijk, bepaalde tijden irritant druk, vlees en vis matig, maar wel heerlijke salades.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Fijn ruim opgezet hotel

A
3-8-2017

Fijn, ruim opgezet hotel. De kamer was niet luxe of heel modern, maar wel ruim en schoon! Het eten was lekker en er was genoeg keuze. Mooie grote schone zwembaden met zout water en een klein bad met twee glijbanen voor jongere kinderen en een peuterbadje. De eerste twee etages van het hotel zijn te bereiken met een lift, de derde en vierde etage alleen via trappen (buiten). Vriendelijk personeel!

De uitcheck tijd was 12.00 uur, vertrek je later, dan mag je je koffers in een speciale ruimte zetten en mag je verder de hele dag nog gebruik maken van de faciliteiten van het hotel. Je mag dus ook nog gewoon lunchen en dineren, als je avondvlucht hebt! Als je op excursie gaat kan je gratis lunchpakketten regelen, fijne service! Het strand voor het hotel is een smalle strook met een paar rijen bedjes... Met de bus die voor het hotel stopt, ben je ook zo in Malia waar het strand breder is.

Fijne ervaren reisleidster van touroperator! De excursie van touroperator naar Spinalonga is een aanrader.

Prima hotel

stef
23-7-2017

Frisdranken zijn niet echt lekker te noemen

Veel ligbedden aan het zwembad

Centrum 10 min te voet, mooi stadje.

Zee vlakbij, strand is beperkt

Eten meer dan keuze genoeg, met lekkere kruiden op de frietjes

Airco op kamers mag uitgebreider. We hadden dubbele kamer met verbindingsdeur, deur stond altijd open maar achterste kamer was onvoldoende te koelen.

Nederlandstalige bediende.

Mooie tennis-en voetbalplein.

Zoutwater zwembaden.

Prima hotel

Trompert
16-7-2017

Erg gezellig en goed verzorgt hotel. De medewerkers van het restaurant en de receptie stonden altijd voor je klaar en waren nooit te beroerd om te helpen.

De hele dag door veel activiteiten die verzorgt zijn door het animatie team en 's avonds ook vaak een show of spel.

Het enige nadeel was de weinige variatie in het eten. Verder moet je wel goed op de been zijn, er zijn aardig wat trappen en hellingen die je moet bewandelen om bij de hotelkamers/appartementjes te komen.

Leuk hotel voor zowel jong als oud((er)

Fam. v. Olphen
6-6-2017

Prima gevarieerd eten met altijd wel iets Grieks maar erg druk en rumoerig in het restaurant. De snackbar bij het zwembad biedt uitkomst om de lunch te gebruiken.

Jammer dat je een ligbed moet "reserveren" bij het zwembad maar je kan natuurlijk ook naar het strand. Buurdorp Stalis heeft een heerlijk zandstrand.

Nette schone kamers.

Als dierenliefhebbers had ik er moeite mee dat er voor de 2 weespoesjes (3 weken oud)bij de entree van het hotel geen opvang gebeld werd op mijn verzoek terwijl de receptiemedewerkster mij dit wel toegezegd heeft. Gasten voerden ze patat, kaas, vis, knakworst maar dit konden zij nog niet eten natuurlijk. Voor 1 week hebben wij ze gevoerd met kattenvoer uit de grote supermarkt vlakbij. Hopelijk wordt dit voortgezet dan andere dierenvrienden.

Een aanrader is overigens het huren van een scooter, verderop in de winkelstraat aan de kant van Mediterraneo. Vriendelijke man en betrouwbaar want wij huren al 9 jaar onze scooters bij hem.

Fantastische tijd gehad in dit leuke hotel, maar..

Fam. de Ruit
30-8-2016

We hebben hier 2 fantasiche weken gehad, echt alles van het hotel was naar ons zin.

Alleen hebben we ons vaak diep geschaamd voor onze (Nederlands sprekende) jeugdige medelanders, die zich respectloos en asociaal gedroegen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016