Zoover

2008

Prima hotel!!!

Fam Smit
28-10-2008

Net terug van een mooie vakantie!

Ik snap echt werkelijk niet wat al die nederlanders te zeuren hebben over dit hotel. Wij hebben hier 8 dagen gezeten en het was echt een super vakantie. Het personeel is super aardig, hotel is super netjes en de kamers zijn echt heel erg mooi en netjes. Elke morgen krijg je nieuwe handoeken en maken ze je kamer keurig schoon.

Het eten is ook goed. Heel veel verschillende dingen. Wel is het eten een beetje aan de koude kant. Maar dit is heel normaal in Griekenland heb ik me laten vertellen. Als je alleen van patat en frikandellen houdt dan moet je hier niet heen gaan. Voor mensen die nog naar dit hotel willen is het echt een goede aanrader!

Toplocatie

Dennis van der Krans
2-10-2008

Goed hotel op toplocatie! De ligging is ideaal voor warvoor soort mensen dan ook. Net buiten het centrum, waardoor er geen geluidsoverlast is maar de drukte makkelijk op te zoeken is. Het strand is via een wat hellende weg (onder een bruggetje door) te bereiken.

Mijn indruk van het hotel is positief. Het personeel is erg gastvriendelijk en goed gehumeurd. De service van het hele hotel vind ik uitmuntend.

Faciliteiten van het hotel (zoals aangegeven in de folder; er staat in dat er niet veel animatie is dus ga er dan ook niet over klagen mensen!) waren erg goed, mooie zwembaden en ook de jacuzzi viel in de smaak.

Naar mijn idee had het eten wat meer aangepast kunnen worden op de Griekse gerechten (je bent tenslotte niet voor niets in Griekenland).

goed!!!

hennie
25-9-2008

Jongens, jongens jongens......

Waar hebben we het over. Griekenland kun je niet vergelijken met Nederland!!! Het is er prima, goede service, erg vriendelijk, goed eten (als je echte patat wil hebben moet je naar Charlie gaan) Zwembaden zijn goed, veel ligbedden en genoeg ruimte!!! Wat maakt het uit om in de vakantie te drinken uit plastic bekers??? En laatste dag geen all-inn... Gewoon aangeven dat je pas 's avonds vertrekt, dan knippen ze je all-inn-bandje ook niet door, gewoon overleggen!!! Dus geen probleem.

Kortom geweldige vakantie gehad!!!

10 dagen vakantie

Johan en Marrie
28-8-2008

Leuk om na 28 jaar weer een veranderd Kreta te zien. Een prima hotel met een uitstekende keuken. Voor de mensen die klagen, ik zou wel eens willen zien hoeveel verschillende gerechten er bij jullie op tafel komen, bij mij bijvoorbeeld heb ik 's morgens bij het ontbijt de keuze uit drie zoetwaren en kaas. Hier kon ik mijn hart ophalen WAT een keuze. Verder heb je hier twee maal warm eten op een dag met meer keuze dan bij mij thuis. Ja als je alleen van friet appelmoes en frikandellen houdt dan ben je niet slim bezig om all-inclusive te nemen. Trouwens voorwaarden van all-incl. staan al vast voor je er naar toe gaat dus lezen kan misschien ook geen kwaad

Prettig verblijf gehad

fam. Kleine/Kats
22-8-2008

Afgelopen week hebben wij een bezoek gebracht aan dit hotel.

Waar veel mensen op deze site op klagen is het eten. Misschien dat ze nu iets anders reserveren maar tijdens ons verblijf was er met het ontbijt, lunch en het avond eten een ruime keuze aan VERSE producten. Natuurlijk is er wel een iets bij wat je niet lust, (heb ik thuis ook wel eens).

Wel vreemd en jammer vond ik dat er tussen 9.30-11.00 uur betaald moest worden voor het drinken en 's avonds het all-inn verhaal al om 23.00 stopte (staat ook wel in de reisgids trouwens).

Ook moest er voor sapjes buiten cola, sinas, water en sprite betaald worden, ook wel een beetje jammer.

Verder hebben wij het prima naar onze zin gehad en zullen het hotel ook bij andere mensen advieseren.

Geen aanrader

Anja van Es
14-8-2008

De kamers waren nieuw, daar was niets op aan te merken. Personeel was erg vriendelijk. Jammer dat het eten erg tegen viel.

Gereisd Familie in juli 2008

redelijk verblijf

Anky
12-8-2008

In dit hotel moet men nog veel leren, qua all-in, na het ontbijt 9.30 uur tot 11.00 kun je niets te drinken krijgen, nl all-in van 11.00 - 23.00 uur.

Geen animatie !!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Een hele goede vakantie gehad

van der Woude
9-8-2008

Kamers schoon en netjes, familiekamer ruim genoeg.

Eten prima, veel keuze, alleen ontbijt tot 9.30 uur had wel iets later gemogen.

Zwembad prima, even wennen dat zoute water, achter zwembad heerlijk liggen op ligbed onder de palmbomen, echter wel vaak een vieze lucht buiten.

De kinderen en wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Naar stad wel even een flinke loop maar wel lekker zo na het eten. Stad zelf is erg levendig, gezellig dus.

Top! Lekker eten! Super vakantie!

Sabine
9-8-2008

Wij zijn van 21-7 tm 1-8 op Kreta geweest. De mensen die zeuren over het eten, zijn waarschijnlijk alleen maar boerenkool met worst gewend. Je zit in het buitenland, dus je krijgt ander soort eten dan dat je gewend bent. Zelfs voor de mensen die echt NIETS lusten, hadden ze diverse soorten groenten en vlees, patat, aardappeltjes, echt vanalles! Ze hadden lekkere pasta, patat was ook erg goed en vers gemaakt. Het ontbijt was ook altijd erg lekker. Keuze uit diverse soorten jam, honing, chocolade pasta, kaas, diverse worstsoorten. Lekkere VERSE broodjes, zeker niet oud! 's Ochtends, 's middags en 's avonds lekker vers fruit.

Het personeel was zéér vriendelijk! Ook de stad was erg levendig. Wij hadden een familiekamer en die was erg ruim en netjes. De omgeving is erg mooi.

Echt een super vakantie gehad! Ik zou er zo weer naartoe willen!

niet all-in waardig,slecht eten

Oane en Hieke,Esther & Linda
4-8-2008

zijn zaterdag 2 aug.terug gekomen van vakantie in dit hotel.Ligging is goed 7 euro voor taxi naar centrumn zwembad met zoutwater was even wennen maar geen probleem.Eten was zeer zeer slecht al te beginnen met het ontbijt.Van half tien tot elf uur kun je nergens iets te drinken krijgen.we haalden lekkere broodjes bij de bakker,s'middags Friet van piet en s'avonds uit eten dat was prima.Veel bijkomende kosten waar we eigenlijk niet op gerekend hadden.Kies in dit Hotel NIET ALL-INN.Bewaking is ondeskundig en zeer agressief