Zoover

7,6

Een redelijk goed hotel

Alie
26-4-2019

Een redelijk goed hotel. Super vriendelijk personeel! Eten was goed, kamers goed schoon en netjes. Animatie meer op kinderen en jeugd gericht dan op ouderen.

We waren daar van 7 tot 17 April maar wat is tegen viel was dat er zoveel Franse scholieren waren, 4 bussen vol in de leeftijd van een jaar of 15 tot een jaar of 19.

Er was ontzettend veel lawaai vooral in de nacht want drank werd daar zeker geschonken beneden de 18! Dus als wij een drankje wilden halen moest je soms minstens een kwartier in de rij omdat al die Fransen ook drinken wilden en dat waren meestal cocktails dus meer werk! Wat wij als groot nadeel van dit hotel zien is dat er in de avond na het eten geen plek is om te zitten! Nergens plek, je zag hele gezinnen zoeken naar een plek om een spelletje of iets dergelijks te doen! En boven op de kamer gezellig zitten kon ook niet, dus echt heel groot min punt!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Weekje all inclusive met ontspanning en cultuur

Eppo Krol
11-4-2019

Voor het eerst in mijn leven heb ik een all inclusive geboekt en dat terwijl ik al 40 jaar rondreis in de wereld. Iedere keer weer naar een andere locatie voor een ruime week of langer. Mijn dagboekje staat dit keer dan ook vol met etenservaringen. Prima geregeld dat gevarieerde uitgebreide buffet bij Mediterraneo op Kreta. Het hotelcomplex is op loopafstand van Chersonissos en Malia en de bushalte voor de bus naar Heraclion en de opgraving Knossos is aan de hoofdstraat bij het hotel. Zeker gaan kijken en ook de dagtochten van touroperator naar de voormalige leprakolonie Spina Longa en hoog de bergen in naar de geboortegrot van Zeus meemaken. En maak je niet druk als je een avondje doorzakt op het overdekte terras met (gratis, zelf aan de bar te halen) ouzo. Ik heb het ook gedaan en heb de grootste lol gehad en genoten van het plezier van de kinderen bij het kindervermaak en de Engelsen die echt wel goed konden zingen bij de karaoke.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Fijne vakantie gehad, supper catering,

Gemmetje
10-4-2019

We hebben fijne kamers gekregen in het hoofdgebouw, rollator oke. Restaurant en snackbar fijn, bar en café pover

Gereisd Met partner in april 2019

we gaan zeker terug

linda haeldermans
6-11-2018

het is een heel mooi hotel ;zeer vriendelijk fijn voor de kinderen ;wel veel trappen maken lig tegen een berg , mooi uitzicht over zee ,en kort bij star bach

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor ons niet voor herhaling geschikt

Jacob de Wit
18-10-2018

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn veel hellingen en veel kamers liggen hoog tegen de berg op......zag oudere mensen met koffers de hellings op lopen dacht dat die ouwe een hartaanval kreeg ,eten was veel hetzelfde elke dag ontbijt was prima gewone hollands ham en kaas je moet er van houden maar voor ons zaten er vreemde kruiden etc in het eten als je het lekker vind heb je mzzl.En dit nog als het 2300 uur was waren de drankjes niet meer gratis hollandse tijd 2200 uur betaalde je voor een consumptie 2.50 euro vond ik veel te duur maak na 2200 uur er een euro van oid je zag de mensen om 2200 uur vertrekken logisch anders word all inn geen all inn maar pay inn. Dat was jammer als het gezellig werd haakten mensen af. Wij zaten in een kamer hoog in het hotel 2 etage met de lift toen een pad af , 2 hoge trappen op en nog een eind sjouwen was eigelijk niet te doen,paar keer op en neer was zeer vermoeiend slecht ter been niet.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Prima hotel, leuke ligging, eten minder.

Megan Steeman
15-10-2018

Goed:

Hotel zelf was prima. Oplossing voor te harde bedden -> dezelfde dag nog top-matras.

Elke dag nieuwe handdoeken en kamer opgeruimd.

Uitzicht op zee.

Onze kamer was prima te doen met de trap of de weg, maar ik kan mij voorstellen dat dat voor andere mensen tegen kan vallen.

Bier van de tap prima.

Personeel is prima.

Ligging is prima. Vlakbij Starbeach. Wel iets verder lopen naar het centrum, maar dat vonden wij prima!

Minder:

Eten vonden wij persoonlijk niet zo lekker. Wel echt gevarieerd, maar vaak koud of niet op goede temperatuur.

Eten bij het "snackgebouw" bij het zwembad was wel prima!!

Frisdranken op de tap niet lekker.

Water op de tap niet lekker.

Dat er toch mensen zijn die de hele dag een zonnen-bedje bezet houden met handdoek en vervolgens de hele dag niet komen.

De gratis massage van 15 minuten sloeg bij ons nergens op, 5 min gelegen en vervolgens vragen ze of je een massage wilt boeken (best prijzig).

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooi hotel, lekker eten en vriendelijk personeel

Ria en Marc
10-10-2018

Positief: geriefelijke kamer met alle comfort. Heel lekkere en zeer gevarieerde maaltijden (runds, varkens, kip, vis, schaaldieren, frietjes, pasta, aardappelpuree, kroketten, aardappelen, ijsjes, gebak, fruit ... te veel om op te noemen). Eten in de bar aan 't zwembad was eveneens verzorgd en gevarieerd (hamburgers, hot dogs, pizza's, frietjes ... . Heel vriendelijk en behulpzaam onthaal (receptie en restaurant met een speciale vermelding voor Eva), zeer net onderhouden kamers en gemeenschappelijke plaatsen. Voldoende ligzetels en schaduw aan het zwembad. Animatie voor de kinderen was top. Voor elke gast een gratis massage (15 min.), te boeken binnen de eerste 48 uur na aankomst. Ook de ligging is best handig op ong. 800 m lopen van winkels e.d.. Slechts op 1/2 uurtje met de bus van de luchthaven en hoofdstad Heraklion.

Negatief: indien kamer buiten het hoofdgebouw: mogelijk zeer veel trappen, animatie voor volwassenen was eerder met beperkte middelen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Jammer van de bedden, verder meer dan prima!

Pien
11-9-2018

Prima hotel, goede locatie. Op loopafstand van fijn strand en drukte van centrum chersonissos. Eten gevarieerd en goed. Zwembad prima, net als service en ook het personeel was vriendelijk, meestal. Nadeel, bedden waren niet goed, echt te hard. Erg jammer..

Gereisd Met partner in september 2018

ga nog zeker een keer terug naar dit Hotel

Ingrid Van den Hoorn
6-9-2018

Heerlijk hotel met heerlijk eten, elke dag wat anders. Hele schone kamers. Frisdranken waren vies. En de animatie was saai in de avond, overdags deden ze wel leuke activiteiten. De stad is maar een klein stukje lopen en de 3 dorpjes verderop ook. Een bezoek aan Spinalonga (lepra eiland) vond ik heel indrukwekkend.

Gereisd Met partner in augustus 2018

wonder mooi heel goed hotel

linda haeldermans
2-9-2018

het was er zeer fijn heel vriendelijk personeel ,eten heel goed heel zuiver hotel voor de kids vanalles te doen ook savonds heel fijn ;juist min puntje ver van alles af ook het strand maar we vonden het er fijn zijn ouder mensen met kleindochterke van 8 jaar ze wil zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017