Zoover

7,6

nooit meer

hubert verheyen
13-7-2019

ik was er voor de tweede keer : kreeg kamer nu achteraan met een man van 88 jaar tegen dat ik in december al geboekt had ,en ze het zeker wisten dat ik weer een kamer in hoofdgebouw wou hebben ; de volgende dag kreeg ik dan een kamer in het hoofdgebouw maar met een bad zie je mijne man van 88 al in en uit bad stappen , het eten was te doen ,de animatie trok op niks ,olga en de rest waren heel lief juist de dame s morgens aan de balie mag eens leren lachen ;wij komen er nooit meer terug , ligt te ver van winkeltjes zijn gewoon braken heel gevaarlijke weg er naar toe :voor het strand onder een brug door gaan het luk je wel als je 1.60 groot bend , dus voor ons nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2019

Niks mis mee

Paul
3-7-2019

kan je gewoon naar toe. het is wel druk bij het zwembad, vroeg handdoekje leggen anders heb je niks meer. de kamers zijn sober maar niks mis mee. Airco is niet echt je van het. als je op balkon zit moet je ver van de motor van de airco gaan zitten anders brand je weg van de hitte. eten is oke en de service is goed.

Gereisd Met partner in juni 2019

Een super vakantie gehad na een dag chagrijn.

Jolanda van den Boer
26-6-2019

Wij zaten in het Mediterraneo hotel in Chersonissos. Hadden 2 x 1-persoons kamer geboekt in het hoofdgebouw. Omdat onze reis vreselijke vertraging had opgelopen door een defecte navigatie in het vliegtuig, kwamen we om half 2 in de nacht aan. Hadden vanaf half 4 's middags niets meer te eten of te drinken gekregen in het vliegtuig. Hadden dus honger en dorst. Bleek er geen geboekte kamer voor ons te zijn in het hoofdgebouw maar een familiekamer tegen de berg aan. De toilet was vies en de pedaal emmer in de badkamer was niet leeg. We konden bij het zwembad nog een stukje pizza en wat drinken gaan kopen! De volgende dag waren er 2 kamers mijlenver uit elkaar beschikbaar. Na veel onderhandelen uiteindelijk toch nog 2 kamers vlakbij elkaar gekregen waar we ook voor betaald hadden. Heel jammer want zo was er een ruime dag korter om van de vakantie te genieten.

Het hotel was verder prima en het eten heerlijk.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastisch hotel

Anita
13-6-2019

Super mooi hotel t eten is er ook goed veel variatie en t personeel is altijd vriendelijk ,en om naar t centrum te gaan is best wel eindje lopen maar de taxi kost bijna niks ik heb al veel hotels in Kreta gehad maar deze vind ik t gezelligste kom hier zeker nog s terug

Gereisd Met vrienden in mei 2019

nooit meer

nicolas
8-6-2019

te druk hotel,zeker in eetzaal,steeds file aan drank en koffiemachines,te véél kleine kinderen met gevolg:veel geschreew en gekrijs tot zelfs laat in de bar,te ver van centrum,+- 2 km wandelen langs drukke baan vóór je eerste winkels tegenkomt.Minimale all-in.animatie bestaat uit spelletjes spelen,1 avond muziek,maar Dj speelde enkel bonkmuziek om animatieteam hun ingestudeerde dansjes te laten uitvoeren,hotelgasten bleven zitten.

Aanrader!

R. Tiggelaar
27-5-2019

Heel goed hotel. Prima eten en zeer gastvrij personeel!

Uitstekend hotel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Het voorgaande in aanmerking genomen een aanrader.

M. Schneider
21-5-2019

Het complex is gebouwd tegen een berg. Er zijn veel hoogteverschillen, ook heel veel trappen. Bijvoorbeeld, mijn partner en ik moesten 57 treden omhoog om bij onze kamer te komen. Voor mensen die slecht ter been zijn of die geen conditie hebben is het geen goede keus. Kamers en verzorging zijn perfect.

Geweldig

C.Schipper
18-5-2019

Dat de lift maar tot 2 hoog gaat. Als je hoger zit altijd trappen lopen. Personeel is allervriendelijkst en spontaan. Veel keus met het eten, elke dag ook anders. Alleen jammer dat het eten vaak lauw was. En erg jammer dat er goedkope frisdrank was. Een echt biertje, of frisdrank je moest je voor betalen. Leuke entertainment. Verder een schoon hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

voor ons een fantastische week (mede dankzij Eva)

Ton en Ingrid Keijmel
9-5-2019

eind april met kinderen en kleinkinderen (8 personen) een week in dit hotel geweest. Fantastisch verblijf gehad mede door fijn personeel, heel goed eten met een leuke bediening, helaas 1 kleinkind ineens waterpokken gekregen, maar juist toen werd alles perfect opgepakt en geregeld voor een langer verblijf van haar gezinnetje. Ontzettend fijne tijd gehad !

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super hotel super personeel

fam Jochems
27-4-2019

Wat een goed Hotel en Heel lekker eten veel keuze

super vriendelijk personeel

waterpark was open gedaan al tijdens paasvakantie Super

met dank

heel proper hotel ook de kamers

veel animatie voor jong en oud

goede ligging dicht met stadje

en dit aan een heel scherpe prijs

via touroperator geboekt en weer alles verlopen zoals het moet

kan het iedereen aanraden

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019