Zoover

7,6

Zeker geen 4 sterren.

Tanja
16-9-2019

Het hotel is op sommige punten niet hygiënische, bijvoorbeeld de toiletten bij het zwembad zijn vaak vies en ook gedateerd. De borden in het restaurant staan op kniehoogte onder het buffet waar iedereen langs loopt op circa 20 centimeter afstand. Verder is alles zelfbediening waardoor vaak wachtrijen ontstaan. Dranken moet je schenken in zeer dunnen plastic bekers. Verder zit er zeer veel jeugd dat vaak overlast veroorzaakt! Handdoeken worden aan het zwembad gelegd. En wat we het ergst vonden, het eten was lauw/koud.

Gereisd Met partner in september 2019

Super vakantie

Lieke
24-8-2019

We zijn hier 2 weken geweest. Onze kamer op de 3e verdieping (kamer 609) had n balkon en mooi uitzicht op de zee. Eten hier is erg goer en afwisselend, geen avond het zelfde gegeten. We hebben drie dagen n auto gehuurd om wat te zien van Kreta. Vai Beach is zeker een bezoek waard. Een mooi idilisch strand met palmbomen. Ook Agios Nicholaos is n erg leuk stadje.

De mensen die hier een slechte recensie schrijven hebben thuis waarschijnlijk alles tip top voor elkaar. Wij zijn geen all in gangers, maar hebben t hier geweldig gehad.

Gert van t animatie team: bedankt voor het entertainen van onze oudste zoon, het dagelijkse watervolley bal vondt hij geweldig.

Prijs kwaliteit verhouding is hier dikke prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Top Vakantie dankzij animatieteam

Frank Vonder
21-8-2019

Super animatie, elke avond goed vermaak.

Super vriendelijk personeel.

Leuke plek, ziet er goed uit. Ligt vlakbij alles wat je in cherso wel kan doen.

En taxi is ook super goedkoop.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit meer

Fam v
13-8-2019

Slecht eten geen of weinig variaties oude kamers en strijden om bedjes of ze worden door andere gasten eraf gehaald ofwel eens maar nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Mitchel
11-8-2019

Bedden en kussen zeer slecht

Als jongeren zijnde wordt je achteraan neer gezet heel ver lopen dus

Zwembad veels te klein voor het aantal gasten

Het terras ook veels te klein voor het aantal gasten

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Geweldig

Mary de Vries
10-8-2019

Een geweldig hotel goed eten schone kamers mooie ligging fantastisch personeel altijd behulpzaam, zeer vriendelijk, echt een aanrader, voor herhaling vatbaar, gaan hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer, geen 4 sterren waard. Onhyginiesch.

Bianca
31-7-2019

Bij aankomst ( rond 13:30 uur) waren de kamers nog niet gepoetst. Bij mijn kamer (103) deed de airco het niet. Op dat moment was het zeker 35 graden. Zeer zeker niet te doen die hitte, laat staan slapen.

Over de airco werd er vervolgens luchtig gedaan. De medewerker duwde op het knopje en zei hij doet het toch. Er kwam nog geen koud briesje uit.

Ook nog een opmerking dat de badkamerdeur ook dicht moest blijven.

Ook de slaapkamer was oud en versleten.

Ik de kast hingen 4 kleerhangers. Kakkerlak op kamer. Matras onder bloedvlekken stonk

Bij de vrienden was de vlotter v de wc kapot. Daar werd ook netjes nagekeken. Zelfs ook iets vervangen maar het probleem was niet verholpen. De klacht opnieuw gemeld tot 3x toe. Pas toen de receptie ons de volgende dag met de reisleiding van de touroperator zag praten konden hun ineens ook een andere kamer krijgen naast ons.

All in zeer slecht. Eten zeer onhygienisch. Faciliteiten voldoen niet voor aantal g

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Prima hotel!

Koster
28-7-2019

Wij verbleven hier 11 dagen en dat is ons prima bevallen. Wij kregen één van hun ''brand new rooms'' en dat was vooral aan de badkamer te zien. Mooie douche met een hele goede douchekop ipv een pisstraaltje. Bed lag goed, goede airco. De schoonmaak vonden wij ook niet super. Alle haren en andere viezigheid in de wasbak en op het tafeltje bleven liggen, maar hier stoorden wij ons totaal niet aan, want je bent er amper. Enige munpunt was de hoeveelheid mieren die in de kamer liepen. We zagen dat de kamer naast ons hier ook erg veel last van had.

Zoals bijna ieder hotel moet je al vroeg je handdoek leggen bij het zwembad anders had je geen bedje meer. Verder een lekker zwembad.

De afstand naar de eerste restaurantjes en winkeltjes lag op ongeveer 10 minuten, maar de bekende strip kwam je toch al snel op ongeveer 30 minuten lopen uit.

Eten was prima, erg afwisselend. Wij waren een aantal keer uit eten geweest, omdat we dat ook leuk vonden

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig!

Sylvia
19-7-2019

Super hotel. Heel netjes, elke dag wordt de kamer echt schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Bedden 2x per week verschoont. Enige minpunt is het afsluiten van de deur. Die moet je op slot draaien met de sleutel en die moet er daarna uit anders heb je geen stroom. Dit gaf mij een naar gevoel in geval van een calamiteit kom je er niet zomaar uit.

Eten was heel goed. Mensen die klagen over het eten hier kunnen echt beter thuisblijven als zelfs dit niet voldoende is. Elke dag zijn er andere gerechten, voor ieder wat wils. Dinsdagavond was pizza night, heel leuk! Maar ook dan nog voldoende andere gerechten. Ze hebben ook een hele fijne wellness met heerlijke massages, absoluut een aanrader met professionele en super vriendelijke medewerksters.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Zeer prima

Marielle
14-7-2019

Het was een heel groot hotel met vriendelijk personeel, het eten was erg gevarieerd elke dag wel wat anders, het hotel lag redelijk centraal met een loopafstand van ongeveer 10 minuten naar het centrum van Chersonissos en ongeveer 25 minuten lopen naar Malia (ook zeker de moeite waard om heen te gaan) een ander alternatief is de bus voor nog geen 5 euro p.p., het enige nadeel was dat het hotel zo groot is dat je met een beetje pech achterin in een van de appartementen beland en dan dagelijks minimaal 60 trappen op moet (erg stijl ook) gelukkig was dit voor ons geen probleem omdat wij nog jong zijn maar voor ouderen of mensen die slecht te been zijn wel. Al met al een prima hotel en vooral voor de prijs/kwaliteit.

Gereisd Met partner in juni 2019