Zoover

Appartement

Fantastisch, een aanrader.

Gerrit
14-6-2019

Ik heb dit jaar de keus voor dit hotel gemaakt vanwege de lovende kritieken op zoover, daarin ben ik niet teleurgesteld.

Prima hotel aan zee met 3 verd. + lift net naast de drukke boulevard van Chersonissos. Leuk terras aan zee. Toegewijd personeel die de kamers goed onderhouden.

Nette moderne kamers met:

- boxspring (goede matrassen)

- airco

- kluisje

- koelkastje met diepvriesvak

- waterkokertje

- niet te vergeten een badkamer met ruime douchecel.

- direct voor het hotel aan zee is er een strand met ligstoelen (tegen betaling)

Enige minpuntje is dat het zwembad tamelijk klein is, maar dat geldt voor alle hotels in de buurt.

Uitgebreid ontbijt en een goede keuken. Ik ga niet vaak naar dezelfde bestemming maar dit Hotel zou ik zonder aarzelen opnieuw boeken.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Een aanrader

Ronald
12-4-2019

Ik kom al ruim 10jaar bij Alia Club Beach

Is een goed hotel mooie locatie gelijk aan het strand en bij het uitgaans gebied ..

Vriendelijk leuk personeel .

Gezellige bar en restaurant.

De kamers zijn heel mooi.

En de kamers worden goed verzorgd dus erg schoon .

Over 8weken zijn we er weer in 2019

Heb deze geboekt bij touroperator alles in de puntjes geregeld..

Dus een echte aanrader.

Met een groet van Ronald

Gereisd Met partner in juni 2018

Fijne vakantie gehad

Tilly Baars
6-4-2019

Fijn hotel, dichtbij centrum, schoon en heel vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super

T Baars
1-12-2018

Geweldig appartement, vriendelijk personeel, goede bedden, schoon, mooie locatie

Gereisd Met partner in oktober 2018

Nooit meer

Jansen
28-9-2018

Het hotel is wel oké, kamers schoon en eten is goed. Alleen de kamers zijn ontzettend gehorig. Slapeloze nachten omdat je echt ALLES hoort. Als de buren de gordijnen open doen dan hoor je het al. Daarom komen wij hier zeker niet meer terug. Zwembad klein en niet heel schoon.

Gereisd Met partner in september 2018

🔝pie

Mieke meeuws
7-7-2018

Wij verbleven van 5 tot 15 juni in Ala Club Beach in chersonissos.

Een aan te bevelen locatie. Gelegen aan het strand, en vrijwel in het centrum.

Er was veel examen jeugd, maar wij hebben hier geen overlast van gehad.

Het is geen super de luxe hotel, maar wij waren tevreden met schone kamer en een voor ons voldoende ontbijt.

Wij boekte onze vakantie via touroperator, voor de eerste keer, en vlogen vanaf Maastricht.

Voor ons ideaal op 20 minuten bij de luchthaven en ook nog de auto gratis parkeren.

Er was geen enkel min punt deze vakantie voor ons. Helemaal🔝.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima hotel vlakbij uitgaanscentrum

Robert
8-7-2017

Leuk hotel met aardige obers. Hebben aandacht voor je. Bij het weggaan even een raki. Is goed voor je. Deden trouwens zelf ook geduchtig mee. Baalde wel dat er in de kamer gerookters door de vorige bewoner. Alles stonk naar de rook. Kamer verder goed schoon. Zwembad stelt niet zoveel voor. Strandje op 20 meter.

Hotel heeft prima ligging. Volop terrasjes in de buurt. Eten rond een 10-tje. Biertje boven de 3 euro.

Fijne plek , leuke mensen

William bieleveld
6-7-2017

Gewoon gezellige tent, geen enkel probleem

Gereisd Met partner in mei 2017

Ideaal voor een stapvakantie in Cherso

Pascalle
23-5-2017

De accommodatie is direct aan het strand, waarover je een prachtig uitzicht hebt tijdens de lunch bij alia restaurant. De afstand naar de strip is perfect. De kamers zijn prima qua prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

geweldig

Fam. Ridder
27-8-2016

mooie ligging, de obers erg vriendelijk, de mensen van de receptie, wat minder, en de baas van het hele spul, een vreselijke man. 1 van de obers liet een glas vallen, en die werd toch uitgekafferd door zijn baas, en dat terwijl, die obers echt alles er aan doen, om het je naar de zin te maken. De kamers werden iedere dag schoon gemaakt, en iedere dag schone handdoeken.