Zoover

9,7

Super!

Lisa
24-6-2019

Super hotel! Vriendelijk personeel en een geweldige animatie! Ze doen er werkelijk alles aan om je een geweldige vakantie te geven! Je ziet ze alleen maar lachen en je kunt niet om het enthousiasme heen! Top Team PinkWave

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Knossos Royal hotel: u was opnieuw fantastisch!!

Nathalie
10-8-2018

Voor de 4e maal mogen genieten in dit super hotel! Het voelt als thuiskomen! Om te beginnen de hartelijke verwelkoming aan de receptie (met dank aan Irini, Katarina...) gevolgd door het vele hartelijke personeel in het restaurant (Aphrodite, Maria...) in de beachbar (Rula), in het ontbijtrestaurant aan zee (Manolis, Maria,...) in de Snackbar (Nikos,...), achter het fornuis (Petros,...) maar ook de dagelijkse groet van de manager: meneer Gasparis. Deze mensen zien we jaar na jaar terug en niets is hen te veel om te zorgen dat we een zorgeloze, relaxerende vakantie hebben. Het hotel is prachtig gelegen en het uitzicht is adembenemend. De kamers zijn mooi ingericht. Wat zeker ook een aanrader is, is het kreeftenmenu in restaurant Fontana Amoroso. Heerlijk!!!

Wij zijn alvast grote fan en we kunnen nu al zeggen dat we volgend jaar teruggaan!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk genieten

Hoogeveen
26-7-2018

Fantastische vakantie gehad in een de luxe kamer. Eigen zwembad voor de deur, gevulde minibar en beachbar op de hoek.

Kamers zijn netjes. Bedden en schoonmaak erg goed. Minpuntje was de beperkte airco.

Genoten van het mooie weer, mooie omgeving, lekker eten en drinken en het gastvrije ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Luxe hotel, goede all in formule en top personeel.

Joost
4-6-2018

Met ons dochtertje van 1 hier 2 weken verbleven.

Goed: Ruime kamers, eten voldoende afwisselend en over het algemeen heel goed, personeel zeer vriendelijk, Gelegen aan het strand (1/3 goed voor kinderen (2/3 met 'afgrond'), Animatie team super (vriendelijk en niet opdringerig), bij all in 3 x in aparte restaurants eten (leuke afwisseling en wat luxer), Park schoon en goed onderhouden, Elke dag schoonmaak, koelkast en koffie/thee faciliteiten op de kamer, All in formule compleet (zou dit zeker aanraden), handoekenservice voor zwembad/strand, goede bedden, a merken frisdrank.

Aandachtspunten: Park kent wat hoogteverschillen (relatief veel trappen maar prima te doen), Op loopafstand buiten hotel eigenlijk niks te vinden, in hoogseizoen wellicht niet voldoende ligbedden zwembad, strand wel volop!

Tips: Vraag zeker om een kamer op de begane grond met terras (balkons zijn heel klein). Kamers in range 1800 (begane grond) zijn allemaal top!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mooi verzorgd resort, top animatie, eten kan beter

Rudi Vanvinckenroye
27-7-2017

Het resort is vrij groot maar ondanks dat zeer proper. Op loopafstand van Chersonissos en aan het strand.

Kamer ruim, badkamer ook maar aan renovatie toe.

Zwembad zeer ruim en mooi maar jammer van het zoutwater.

Het animatieteam is wel zeer vriendelijk en top.

Het eten in het 'main restaurant' is ok maar bijna steeds dezelfde gerechten. Bv. nooit frieten, kroketten, puree. In vergelijking met vorige hotels te weinig variatie.

Dit werd ons bevestigd door meerdere koppels uit Belgi¨en Nederland. Afgestemd op de vele Russen ??

Het eten in Restaurant Artemis was wel zeer lekker.

Al bij al hebben we er toch een fijne vakantie opzitten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Weet niet of we nog terugkomen ....

Paul Mertens
15-7-2017

Prachtige ligging, geweldige zwembaden (wel maar 2 ipv 5 zoals aangeboden), zeer lekker eten. Personeel ronduit onvriendelijk ( lees boertig/onbeschoft), naar het einde van se week toe krijg je schrik om nog iets te vragen. Bij het minste stelt men zich bijzonder defensief op en is alles ofwel "not or fault" ofwel "extra charge". Het begint met kleine details die zich opstapelen tot een behoorlijke waslijst. Echt wel jammer. Heb al hotels gehad met minder (ook in Griekenland trouwens) maar deze waren het meer waard dan Knossos Royal. Onbegrijpelijk ...

graag nog eens terug!

Judith
8-7-2016

heerlijke vakantie gehad. luxe resort, alles netjes en mooi aangelegd, veel te doen voor kinderen, iedereen erg vriendelijk en goede service, eten afwisselend zelfs in buffet restaurant. we hadden een hele ruime familie kamer: 2 kamers, 2 badkamers, ruime terras dat zo overging naar het strand op 30 meter afstand, wow.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Zalig tot rust komen

Bauwens Jean Paul
12-8-2014

Zoals ieder jaar was ons verblijf de max.Goede service, prachtige kamer, prachtige tuin.Elke dag vriendelijk personeel die enorm behulpzaam is.Ruime keuze aan eten, voor elk wat wils.Zo dus wat wil een mens nog meer?Voor ons is het een tweede thuis geworden en echt om te begrijpen waarom we elk jaar terug gaan is zelf gaan de oplossing.

Dank aan iedereen werkzaam in Knossos Royale Village want dank zij hen hebben we ieder jaar terug een fantastisch verblijf dar!

Fantastische Hotel voor het hele gezin!

Tom
17-7-2013

Zeer mooi en rustig hotel direct aan het strand met vele watersport mogelijkheden en ook nog dichtbij het centrum van Chersonisos.

Het is een Hotel voor het hele gezin, jong oud, ... iedereen is welkom.

Ze beschikken over een animatie team van 18 personen en de avondshows waren echt super mooi! Voor gezinnen met kleine kindjes is dit hotel ook echt een aanrader elke dag doen ze wel iets nieuws in de kids-club. Het personeel in heel het hotel was super vriendelijk, ze geven je echt een aangenaam vakantie gevoel en helpen je waar nodig.

Het eten was ook tot in de puntjes verzorgd en echt lekker! Als je All inclusive bent kon je ook nog 3x in een van de andere A la carte restaurants op het domein eten in een iets rustiger en klassiek kader. Het eten werd hier mooi gepresenteerd zoals in een sterren restaurant.

Kortweg een zeer fijne vakantie gehad en een aanrader voor iedereen!

Verschrikkelijk hotel

joelnana
7-7-2013

Totaal geen 5 sterren waard!!! Met een beetje geluk 3 sterren. Zeer zeer onvriendelijk personeel. Word geadverteerd met 9 zwembaden maar slechts 2 toegankelijk voor iedereen. De rest zijn privat pools, daar mogen allen de mensen die daar hub kamer hebben gebruik van maken. Overal zoutwater in de zwembaden. All in... Maar een drankje moet je zoeken.... Als al iets open is... Eten is koud. Nee , voor ons nooit meer...