Zoover

Hotel Albatros

gezelligheid troef super

De Cloedt Filip
8-8-2019

gewoon genieten in familiale sfeer supervriendelijk ,behulpzaam, een hotel die geen keten is maar waar een familie de griekse warmte van zijn gasten wil toevertrouwen . de premiumkamers zijn super ,eten echt grieks ,schappelijke drankprijzen . we komen er al voor de 3de keer en we gaan voor de 4de ;-)

Gereisd Met partner in juli 2019
Elena Reservations, Manager, 9-8-2019

Beste Filip,

Enorm bedankt voor deze positieve review waar zeer dankbaar voor zijn! Bedankt voor de lieve woorden en voor de geweldige score.

We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel!

Geweldig hotel met alle voorzieningen,

Monique
24-7-2019

vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, slecht was dat in het oude gedeelte de badkamers met bad minder waren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Elena Reservations, Manager, 8-8-2019

Beste Monique,

Wij willen u heel erg bedanken voor uw feedback. Uw feedback is van groot belang voor ons om de service voor onze gasten te kunnen verbeteren. Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel en hotel voorzieningen.

Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Geweldig

Lisanne
19-7-2019

Het is een geweldig hotel!! De locatie is perfect op 5 min lopen ben je op de strip. Het hotel heeft een oud gedeelte hier hadden wij onze kamer, de kamer is wat verouderd de badkamer was vernieuwd volgends mij. Kortom een geweldig hotel 2 zwembaden 2 min van het strand af.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Elena Reservations, Manager, 20-7-2019

Beste Lisanne,

Hartelijk dank voor uw bericht op zoover!

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad!

We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

Super

Karin
24-6-2019

Super hotel prachtige kamers heerlijk verwen ontbijt gewoon toppers

Gereisd Met partner in juni 2019
Elena Reservations, Manager, 25-6-2019

Beste Karin,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen over uw recente bezoek aan ons hotel. Ik ben heel blij om te horen dat u een onvergetelijk verblijf bij ons had.

We hopen u graag snel weer te mogen verwelkomen.

Goed hotel! Een aanrader!

Kirsten
29-7-2017

We hadden een familiekamer in het oude gedeelte. Dit is wel een verschil met de nieuwe kamers in een ander gedeelte van het hotel. Maar ondanks dat , toch wel ok. Propere, goed onderhouden kamers. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker eten. Meer dan keuze genoeg aan het buffet. Ook aan de poolbar lekkere snacks tegen goeie prijs. Zeer goede ligging vlakbij centrum en zee. Kortom, ik ben tevreden!

Elena Reservations, Manager, 30-7-2017

Beste Kirsten,

We hopen u graag snel weer te mogen verwelkomen.

Geen 4 sterren waard

Kiana
26-6-2017

Goede ligging. Het hotel komt helemaal niet overeen met de foto's dat je ziet!(oud en lelijk hotel)

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Elena Reservations, Manager, 3-7-2017
Thank you for taking the time to review your stay at the Albatros Spa Resort Hotel. We appreciate our guests feedback as it allows us to improve our hotel and its services but please allow us to specify that hotel description and several photos are available both in the official web page as well as photos published from fellow travellers in review sites and instagram. However we are pleased to read that you appreciated especially the location of our hotel and the cleaning and service of our staff and we would be delighted if you offer us a second chance to welcome you again in the future.

Waar voor je geld

Peet
19-6-2017

Wij hadden de superior kamer die vrij nieuw is, superkompleet is i gericht. O.a met airco , koelkast en 24/7 stroom. Ook als je er niet bent.

Personeel zeer gastvrij en erg vriendelijk.

Het ontbijt is uitgebreid en bied voor iedereen keus.

Het diner is, als je bijv met Turkije vergelijkt minder uitgebreid maar wel voldoende afwisseling en zeker NIET koud zoals sommigen hier beweren.

Zoek eerst een tafeltje en ga dan halen. Scheelt ook met afkoelen. Prijzen van drankjes zijn redelijk. Er zijn aanbiedingen tussen 11.00 en 15.00. O.a. bier 0.5 L voor € 3.30. De eetkaart van de toolbar bied tussen de middag veel keus voor redelijk.lage prijzen.

Voor wie het wil. Veel mensen slepen hun eigen drankjes mee naar het zwembad en balkon.

Ligging is perfect, op erg korte afstand bij de boulevard .

Oftewel bij restaurants, terrassen,winkels en zelfs paaldans clubs, mocht u het nog niet warm genoeg hebben. Voor liefhebbers van Hollandse fastfood is er Friet van Piet. Vlakbij hotel 2 pinajtomaten

Elena Reservations, Manager, 22-6-2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw bericht op zoover!

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad! Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel, ontbijt en locatie. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

Aan te raden hotel met uitzondering van eten

Johnny
14-5-2017

Mooie superiorkamer maar eten is betreurenswaardig

Gereisd Met partner in mei 2017
Elena Reservations, Manager, 15-5-2017

Dear Johnny,

thank you for your review! We are pleased that you enjoyed your stay in our spacious and modern superior rooms. With regards to your comments about the food, we are sorry that you didn't find the meals to your liking. Usually we are praised for our restaurant's buffet, however we appreciate your feedback as it allows us to improve our hotel. We pay extra attention to the meals which are prepared with cretan organic extra virgin olive oil and we provide information on the preparation during the greek cooking lesson. We would be delighted if you decided to offer us a second chance, welcoming you again in the future.

Perfect hotel.

Jean Franken
27-2-2017

wij hadden kamer in oude gedeelte,alles netjes.Bediening zeer vriendelijk.Eten was zeer goed verzorgd en elke dag gevarieerd.Ligging kort bij promenade.Kortom alles naar wens gehad.Zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Elena Reservations, Manager, 2-3-2017

Dank u voor de genomen tijd om deze fantastische review op zoover te plaatsen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer als onze gasten mogen begroeten.

Heel goed

Marleen
18-10-2016

Wij waren er van 13 tot 20 september 2016.

Hadden een superieure kamer in het vernieuwde gedeelte.Heel mooie kamers,verzorgd.

Ontbijt,lunch en diner waren lekker en gevarieerd.

Supervriendelijke mensen.Er is geen minibar in de kamer,wel een frigo die je zelf naar believen kan vullen met dranken.Het hotel zelf heeft een kleine superette waar ja alles kan kopen.Animatie is miniem maar dat is geen noodzaak.

Heel goede ligging,vlak bij de promenade,bars,restaurantjes en winkeltjes.Ook een aanrader om een auto te huren om het eiland te verkennen.

Wij waren heel tevreden in dit familiehotel.Wij komen zeker terug.Een aanrader.

Elena Reservations, Manager, 21-10-2016
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op zoover. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Albatros Hotel Hersonissos