Zoover

9,3

Wat een topvakantie!

Alice Spaargaren
18-6-2017

Iolia Beach is een topcomplex midden in het gezellige Agia Marina. De kamers zijn modern en ruim ingericht en hebben een groot balkon. Zeven keer per week wordt er goed schoongemaakt en krijg je schone badlakens, top! Er is een parkeergarage onder het complex, ideaal voor de huurauto. Met een bushalte voor de deur ben je binnen 20 minuten in Chania, maar ook in Agina Marina zijn de leuke restaurantjes en barretjes op loopafstand. Ontbijt heb je niet per se nodig met een supermarkt aan de overkant van de weg (met heerlijke warme croissantjes iedere ochtend). Het zwembad is heel fijn met voldoende ligbedjes en ook op het strand kun je je prima vermaken . Tip: boek een kamer met zeezicht! Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden echt een heel mooi uitzicht! Echt een topvakantie gehad en we komen graag nog een keer terug!

Fantastisch resort met prachtige ligging

Lia Scheurwater
17-6-2017

Dit hotel is erg goed en luxe. Wij hadden ontbijt erbij en dit was zeer uitgebreid. Schoonmaak was 7 dagen per week. Elke dag schone handdoeken, 2 per persoon en daarnaast maakte de schoonmaakster nog diertjes van extra handdoeken.

De ligging is direkt aan het strand en de hoofdstraat van Agia Marina, midden tussen restaurantjes, barretjes, supermarkten, winkeltjes, autoverhuurbedrijven. Het zwembad heeft een bar in het water. Wij hebben echt genoten!

5 sterren appartementen in een woord perfekt

Ger Heemsbergen
13-5-2017

geen studio nemen maar 2 kamer-app.en hoog vragen prachtig uitzicht elke dag schone handdoeken en app.word zeer goed schoongemaakt, zelfs badslippers/badjas aanwezig en zeer vriendelijk personeel, twee zwembaden enig minpuntje is smal strand maar een paar honderd meter verder is het strand veel ruimer, dit complex verdient meer hollanders, nu veel uit Skandinavië

In juli 2004 zijn we hier 2 weken geweest

Anja en Co
13-8-2004

In juli 2004 zijn we hier 2 weken geweest.3volw en 1 kind. Keuze uit 2 zwembaden. Het bijbehorende hotel wordt bewoond door vooral Zweden, Noren en Denen die om 8 uur 's ochtends hun plekje bij het zwembad al bezet houden. Bij de appartementen is dat niet het geval. Jammergenoeg waren er geen kinderen aanwezig bij de appartementen. Wij waren de enige Nederlanders die voor die periode geboekt hadden. prachtig terras, waanzinnig uitzicht. Alleen de trappen (132) zijn met de warmte een tegenvaller. Niet te veel eetgelegenheden in de buurt maar met de bus zeker te bereiken. Prima naar ons zin gehad. Vriendelijk personeel. Een aanrader.