Zoover

9,5

Schitterend

Jos
8-9-2019

We hadden voor onze huwelijksreis een kamer met prive zwembad. Dit was geweldig mooi en een aanrader. Het grote zwembad is erg druk maar wel gezellig. Prima all inclusive en voor een paar centen extra zijn er verschillende goede restaurants op het park aanwezig.

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldige vakantie!

Mirjam
5-10-2017

Morgen vertrekken we weer, helaas.. we hebben een geweldige honymoon gehad! Heel groot resort.. het is net een klein dorpje, met alles erop en eraan! Mooie zwembaden, goed restaurant, gewoon alles perfect! Wij hadden een hele mooie kamer pal aan het strand.. we hebben ook wel plekjes gezien waar ik absoluut niet zou willen zitten, maargoed daar betaal je ook voor! Omgeving erg leuk te verkennen met de auto (kun je overal huren)

Eigenlijk kunnen wij geen minpunten bedenken! Strand is kiezel/zand, een perfecte combinatie! Wel rotsen in de zee, maar voor ons geen probleem. Overal meer dan genoeg ligbedden! Wij hadden halfpension en er zijn twee supermarktjes op 5min lopen, Chersonissos is een halfuur lopen, met de taxi nog geen 10minuten!

Verwachting overtroffen

Jeffrey
11-7-2017

Gezien er toch wel kritische noten waren van bezoekers waren we toch wel bang dat het tegen zou vallen. We zijn hier nu 2 dagen maar we hebben het waanzinnig naar onze zin. De aankomst was super, vriendelijk werden we in een golf karretje naar ons verblijf gebracht en onderweg werd het nodige verteld. Aangekomen in de kamer kregen we ook nog een rondleiding met informatie. Enige nadeel is dat er maar 1(!) stopcontact is. Airco werkt perfect en een aparte douche en bad is ook uitmuntend. Je krijgt een sauna set met badslippers en badjas.

Kamer is totaal niet ouderwets maar gezellig Grieks ingericht.

Eten is prima, wij houden niet van vis maar voor de visliefhebber een genot denk ik. Ontbijt is zeer uitgebreid. Zwembaden niet druk waarbij je zelfs om 11 uur nog een bedje hebt.

Personeel is zeer vriendelijk, geen last van de Russen( wel van de krekels haha)

Kortom geen klachten!!

Absoluut geen 5 sterren

Sigrid
7-7-2017

De kamers zijn klein en er staan twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Een derde bed staat tegen het voeteneinde aangeschoven. De minibar en koffie worden NIET bijgevuld.

Het eten is erg lekker, maar er is weinig variatie en niet zoveel keuze. Na een paar dagen heb je het wel gehad.

De fotos die je op de website ziet van het zwembad zijn fotos van de privezwembaden. Er zijn twee gemeenschappelijke baden. Het zwembad vlakbij het hoofdgebouw is volgens mij onlangs geschilderd want de vloer ervan geeft een blauwe kleur af als je erop zit. Bij het andere zwembad verbrand je je voeten aan de tegels en blijf je beter weg! De bedjes en tafeltje worden niet schoongemaakt en zijn vaak erg vies. Het grasveldje moet dringend gemaaid worden en de vloer bij de bar is ranzig. Ik heb nog geen enkele keer iemand de vloer zien dweilen en het is er uitkijken om niet in glas te trappen.

Het personeel is erg vriendelijk, maar duidelijk onderbemand.

WiFi is rampzalig!

excellent

julien
18-6-2017

enigste nadeel,overgrote meerderheid van de hotelgasten zijn russen,met grote ogen en een kleine maag,weer toestanden zoals in Turkije,volle borden voor de vuilbak terwijl het eten fantastisch was.spijtig maar helaas.heb mij meermaals geërgerd aan hun onvriendelijkheid tegenover het hotelpersoneel,dat niettegenstaande dat altijd beleefd en hoffelijk bleef.chapeau . voor de derde maal in dit hotel verbleven en elk jaar zie je hoe hard hier gewerkt wordt aan de accommodatie. Dit jaar nieuwe ligstoelen aan de zwembaden en het strand,strand helemaal voorzien van nieuwe kleine kiezel tot in het water,langere openingstijden van de bar aan het zwembad tot 19.00h zodat je voor je naar de kamer ging eerst nog iets kon drinken als je van het strand kwam.wij gaan volgend jaar zeker terug.

Dit nooit meer

Anoniem
2-6-2017

Sterk verouderd en zeker geen 5* hotel. All inclusief met veel vervelende uitzonderingen. Dus all in laat maar weg! Kamers vies en foto's op site geven niet de juiste weergave! Personeel loopt er slonzig en onverzorgd bij, maar zijn verder wel vriendelijk. Zwembad was smerig en wordt zeker niet elke dag gecontroleerd en schoongemaakt! Geen aanrader dus!!

Joell
1-8-2016

Wat een heerlijk resort. Alles is ontzettend mooi en de zwembaden en de omgeving zijn waanzinnig. Vanaf onze kamer was het een minuut lopen naar het strand en naar het hoofdgebouw. Ik zal dit resort aan iedereen aanraden, ik heb hier onwijs genoten. Het eten was geweldig en van hoge kwaliteit. De zwembaden (inclusief de poolbar) was ook fantastisch. Lekker in het zwembad drijven met een pina colada in m'n handen. Het personeel is erg vriendelijk en om eerlijk te zijn kan ik met geen negatief woord spreken over dit resort. Alles werd tot in de puntjes voor je geregeld!

Goed hotel.

De Weirdt
25-7-2016

Een goed hotel met lekker eten. Goede bediening, vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Groot resort. Een minpuntje de WiFi, we leven nu in een wereld met die technologie en je kan er geen gebruik van maken. Het is echt beperkt en je kan erbij kopen maar dat wisten wij pas de voorlaatste dag van onze reis.

Gereisd Met partner in juli 2016

Excellent hotel

Julien
16-6-2016

Zeer lekker en gevarieerd eten.een spijtig minpunt was dat ijskast op de kamer niet voorzien was van drank en de ligstoelen aan het zwembad /zee zijn aan vervanging toe.

Gereisd Met partner in juni 2016

Royal Mare bezorgde ons een "echte" vakantie !

E.Geboers en M.Hulsmans
31-5-2016

Mooi, proper domein, met vele mogelijkheden vlak aan zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gevarieerd en lekker eten. Het was ganse dagen genieten. Alles wat je op vakantie wensen kan. Absoluut de moeite waard.

Gereisd Met partner in mei 2016