Zoover

9,5

Slecht

René
5-10-2015

Ik geef niet snel een negatieve recensie maar dit keer wel.

Kamers te klein en vooral te klein badkamer. Zo klein heb ik ze nog nooit gezien in hotels. Het eten was echt iedere dag en veel pasta's. Het lekkere griekse eten ontbreekt hier. Is het slecht weer dan kan dit hotel het niet aan. Te klein om alle mensen binnen te laten. Hierdoor een wachtrij van minimaal een half uur.

Personeel heeft een namaak lachje. Alleen vriendelijk als je alles maar goed vind. Een keer commentaar en je bent afgeschreven. Het pasje van onze kamer iedere dag opnieuw moeten activeren. Daar konden ze niets aan doen. Daar sta je weer snachts. Ach je kan nog meer schrijven maar het is in één woord slecht. Te veel sterren, te duur en kwaliteit zeer slecht.

zeker geen herhaling

Janine
5-10-2015

De badkamer te klein. Stoot de kop tegen het plafond tijdens douche. Personeel is niet vriendelijk. Ze zijn gemaakt indien commentaar ben je afgeschreven bij het personeel.

Eten zeer veel pasta's. Grieks eten noemen hun street food maar volgens ligt dit hotel toch in griekenland? Het eten was vaak iedere dag hetzelfde.

De eetzaal veranderde in de paar dagen dat we slecht weer hadden in een echte vreetschuur omdat de gaten die normaal buiten gingen eten nu ook naar binnen moesten. Dit resulteerde in een wachtrij bij de ingang waar je tot een half uur kon staan wachten

Al om al nooi meer

Mooie accommodatie aan het strand

Mirella
11-8-2015

Hele fijne accommodatie gelegen aan het strand. Wij zaten alleen in het complex aan de andere kant van de weg, waardoor we elke dag door de tunnel heen moesten lopen om te eten en om naar het strand te kunnen. Het eten was erg goed! Gezond en gevarieerd. Personeel erg vriendelijk. Kamers waren gedateerd, maar schoon.

Gereisd Met partner in juni 2012

aan te raden

maes anna
31-5-2015

Begin mei met de familie naar dit hotel geweest. Het eten was lekker en er was genoeg keuze. De kamers waren zeer proper.

het personeel was zeer vriendelijk. Dit hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

supervakantie gehad

peter bernard
9-10-2014

net hotel.

schone kamers,afwisselend buffet,aardig personeel.

Er loopt een grieks/belgische dame rond in het restaurant die heel aardig en behulpzaam is.

ook makkelijk als er iets geregeld moet worden.

Zou hier zeker terug komen.

1 minpuntje is het geluid van het airhockey spel wat door de gallerijen galmt laat in de avond.

Maar voor de rest gewoon goed.

Hier gaan we nooit weer heen

Ronald Bloemendal
5-10-2014

Ik geef niet snel een negatieve recensie maar dit keer wel.

We hadden zeezicht geboekt maar deze kamer was helaas niet beschikbaar bij inchecken, we kregen de eerste paar dagen een andere kamer met tuinzicht en als tegemoetkoming 10 dagen gratis internet en zonnebedjes. Om deze kamer te bereiken moesten we 16 trappen op en af omdat het hotel is verdeeld in twee gedeeltes. later bleek dat bijna iedereen eerst een paar dagen in het andere gedeelte werd geplaatst. Het eten was echt iedere dag hetzelfde en als je later wilde eten was het meeste op en koud. De kamers en de badkamers zijn de kleinste die we ooit gezien hebben.

Te hoge prijs voor matige kwaliteit!

waterbies
19-8-2014

Hotel is een beetje gedateerd., maar heeft een mooie ligging.

Met de bus - die voor de deur stopt - zit je binnen een kwartier in Chania.

Familiekamer was erg klein (3.5x3.5) en bedden net even te hard. De kamer werd wel iedere dag netjes schoongemaakt.

Het restaurantpersoneel was overwegend vriendelijk, maar personeel bij receptie maakte een vermoeide en ongeïnteresseerde indruk.

Zwembad is relatief klein voor de omvang van het hotel, zeker in het hoogseizoen. Bedjes werden permanent (ook 's nachts) gereserveerd met handdoeken, door gebrek aan regels van het hotel.

Deze handdoek terreur vond ook plaats bij bedjes op het stand, waarvoor ook nog extra moest worden betaald.

Handdoekenservice was onder de maat. Oude verwassen handdoeken met rafels, met een minimale voorraad, waardoor je niet kon omruilen.

Wifi (internet) was tegen extra betaling, maar erg traag en niet in het hele complex bereikbaar.

Tot slot het beste van het hotel. Het eten was erg goed en gevarieerd.

Prima locatie, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Anja
17-7-2014

Het hotel ligt pal aan zee, vanaf het terras loop je het strand op. Bedjes zijn te huur, tegen 17:00 komen masseurs het strand op die tegen betaling aandringen op een massage, wel gemakkelijk af te wimpelen. Meerdere gezellige barretjes, grote eetzaal, ontbijt was prima, lunch redelijk, diner meerdere malen niet echt goed. Koud buffet en weinig smaakvol. Personeel is vriendelijk. Kamers met zee uitzicht zijn wat gedateerd, ook waren bij ons de TV en kluis kapot, balkon op het noorden dus 's middags schaduw. Prima hotel qua ligging, gezellige sfeer, voor de niet al te kritische toerist zeker een aanrader.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Monique.
9-6-2014

Prachtige ligging en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Heldere zee met langzaam aflopend zandstrand.

Gereisd Met partner in mei 2014

Top week!

Margot
3-6-2014

Een echte aanrader. Bij aankomst leek het hotel nog wel mooier dan de foto's op internet lieten zien. De ligging van de rustige kant van het hotel aan zee is geweldig voor de mensen die niks hoeven en alleen willen luieren. De zwembadkant is voor de mensen die wel van wat entertainment houden. Het geweldige animatieteam is hier dan ook heel hard aan het werk om jong en oud te vermaken.

De kamers zijn ietwat klein, vooral de badkamer. Wil je een grote douche, niet alle kamers hebben dit. Ze werden wel elke dag goed schoongemaakt en waren goed onderhouden. Eerste dag een lekkende airco gehad maar dat werd meteen opgelost. De service in dit hotel is dan ook perfect. Onze kamer lag aan het zwembad maar we hebben eigenlijk geen last gehad van de bar en muziek.

Het eten is prima maar het is en blijft een buffet. Wel zeer leuk is dat je een keer per verblijf à la carte kan eten, dit was echt een leuke ervaring.