Zoover
Appartement Sunny Days

Appartement Sunny Days

Appartement
7,1

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Lola
2-2-2019

Sunny Days krijgt van ons een 8. Onze kamer (nr 5) was erg ruim maar zeer verouderd. Hard bed. Balkon aan de straat gelegen waar soms motoren extreem hard langs reden ‘s avonds laat. Zwaar verouderde badkamer met smerig en oud toilet. Hele badkamer zeiknat tijdens douchen. Water liep niet weg. Receptie ingelicht, toen is het verholpen. Om de dag schone handdoeken + bedlinnen. Airco tegen betaling. Ontbijt niet bijzonder, vooral vettige bladerdeeg hapjes. Zwembad klein maar prima, niet erg schoon. Super leuke bar aan het zwembad met de hele dag fijne lounge muziek. Geweldige cheeseburgers te krijgen aan het zwembad! Vriendelijk personeel. Strand Tigaki is schitterend; 10 min lopen, zand, aflopend water. Bedjes + parasol gratis bij een consumptie van diverse beachbars. Tal van winkels, restaurants & katten. VASILIS fantastisch restaurant. Aanraders: Kos Stad met de bus en een excursie naar Zia om de zonsondergang te bekijken, prachtig!

Gereisd Met partner in september 2018

net appartement!

Annet
14-8-2018

Het appartement was zeer netjes! wij kregen de eerste nacht een andere kamer omdat die van ons nog niet schoon was, prima voor een nachtje. wij werden helaas wel opgeschrikt door de aardbeving en wisten niet wat ons overkwam. samen met andere Nederlanders hebben wij de avond doorgebracht en konden daarna weer naar het appartement. voor de rest hebben wij een super vakantie gehad en hebben wij erg genoten van het zwembad en de omgeving. scooter gehuurd en oo avontuur geweest, echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Fam Gieskes
8-8-2018

De ligging van het hotel is oke. Met 15 minuten lopen ben je bij het strand. Het zwembad is oke. Klein maar verder prima. Direct naast het hotel ligt een grote supermarkt en bushalte. Het ontbijt dat geserveerd wordt vonden we niet lekker. Gebakken eieren in een bak met water en superslappe koffie waarvan we eerst twijfelden of het thee was. Gelukkig zelf een koffiefilterhouder meegenomen voor op de kamer.

De zee was heerlijk in augustus. Daar zijn we dan ook elke dag geweest. 8 euro voor 2 strandbedjes en een parasol. Loop iets verder naar links daar betaal je 5 euro. Strand erg vies. Veel zeewier dat niet wordt weggehaald.

De bedden in onze kamer waren erg hard. Hierdoor is het slecht slapen. De spiralen drukken behoorlijk in je rug.

Airco 5 euro per dag. Geen wifi ontvangst op de kamer. Geen douchegordijn dus alles wordt nat. Veel dode muggen en viezigheid op de muren.

We hebben een mooie vakantie gehad maar komen hier niet terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie !

Familie uit Brabant
16-6-2018

Hele vriendelijke mensen, Maria, Helena, moeder van Helena, maakt elke morgen een prima ontbijt klaar, Nicholas de barman, 's avonds altijd gezellig.

Kamers waren prima, alles prima verzorgd, douche was een beetje klein, staand douchen werd alles nat, maar daar hadden we wat op gevonden, krukje waar we op gingen zitten en toen ging het prima. Kamers elke dag schoongemaakt en voldoende handdoeken werden telkens weggelegd.

Gereisd Met partner in juni 2018

Afknapper

Kaatje 69
13-9-2017

Voor Griekse begrippen was het niet slecht, maar wij hadden wat puntjes waar we niet blij van werden en het werd ons niet in dank afgenomen dat we er wat over zeiden....De aardige Maria van de welkomst veranderde in een totaal ander mens nadat we zeiden dat we de badkamer smerig vonden. Overal schimmel, haren in het putje, wastafel vies,overal vingerafdukken op de muren, plafond zag er uit alsof er brand was geweest en er zat een grote schimmelplek van vocht van de badkamer op muur van slaapkamer. Volgens haar hadden we een "nieuwe"kamer, want het was pas 2 jaar geleden gerenoveerd. De foto's kloppen, maar kijk niet van dichtbij. Na onze opmerking werd er iets beter schoongemaakt, maar de sfeer was verpest. Naast ons zat een duits stel waar dingen verdwenen waren, toen ze daar verhaal over gingen halen werden ze niet geholpen, ze moesten vooral niet denken dat hun personeel zoiets zou doen, geen enkel vriendelijk woord. We komen al 20 jaar in griekenland, maar dit hopen we nooit meer mee te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig familiehotel

Anne van Dijk
21-6-2017

Geweldig! Grieken staan met stipt op 1 qua vriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid.

Dit hotel wordt gerund door een Griekse familie. Maria is de hoteleigenaresse en is super vriendelijk, net als de rest van het hotelpersoneel.

Het is super schoon! Elke dag komen de kamermeisjes langs om te poetsen. De kamers zijn groot. De bedden zijn nieuw. Tijdens de boeking hebben we aangegeven dat we graag een zacht bed wilden ivm medische klachten. Dit hadden ze netjes voorbereid toen we aankwamen maar helaas nog steeds erg hard voor mijn lijf. Toen we dit aangaven kregen we twee matrasjes mee van het zwembad. Dit was echt stukken beter. De hoofdkussens zijn erg fijn!

Het ontbijt is super en elke dag anders en erg uitgebreid. In 11 dagen geen dag hetzelfde gegeten.

Het zwembad ziet er goed uit.

Vanuit hier loop je in een kleine 10 min. naar het strand en restaurantjes. Het strand is hier fantastisch. Azuurblauwe zee en hagelwitte stranden.

Gereisd Met partner in juni 2017

Erg vriendelijk en gastvrij

John
18-8-2016

Je krijgt meer dan waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geven je een echte vakantie gevoel. De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Het ontbijt is goed en elke ochtend is er wel wat anders om te ķiezen. Het was goed te vertoeven in het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Net appartement, mooie omgeving.

Daniël
31-7-2016

Net terug van ons verblijf in het hotel Sunny Days, en dit ons zeker goed bevallen.

Het personeel onderneemt meteen actie wanneer er punten zijn. Ook helpen ze je graag met het plannen van uitjes en denken ze mee met de best mogelijke prijs.

Het ontbijt is erg lekker, veel keuze en elke dag proberen ze er variatie in te brengen. Ook de eet locatie is fijn en rustig.

Wij hadden een appartement met kitchenette, veel gebruik van gemaakt echter was het wel roeien met de riemen die je had. Niet veel pannen en keukengerei.

Douche had helaas geen douchegordijn waardoor de badkamer na het douchen erg nat was, verder een fijne douche.

De bedden waren vrij hard, we hebben op een gegeven moment zelf een kleed onder de lakens gelegd. Deze lag al in het appartement, dus boek je dit hotel stop dit deken eronder.

De rest van het appartement was netjes en elke dag werd er schoongemaakt behalve op zondag. We hadden een mooi balkon met uitzicht op de zee en zonsondergang.

Zoals beschreven in eerdere recensies staat er vaak dat het aan een drukke weg ligt, dit klopt, echter heb je een goede balkon deur waardoor je dit nagenoeg niet hoort. Dit hebben wij zeker niet als storend ervaren.

Het zwembad is netjes en wordt elke dag goed schoongehouden door het personeel. De bedden rondom het zwembad zijn comfortabel.

Al met al een prima verblijf gehad. We kunnen dit zeker aanraden als hotel. Boek dan ook zeker het ontbijt erbij, voor 5 euro per dag heb je een heerlijk ontbijt waar je elke avond weer naar uitkijkt :).

Keurige appartementen voorzien van Airco

Boele Braaksma
26-7-2016

Wij hebben 13 nachten verbleven in hotel / appartement Sunny Days. Vanaf het moment van arriveren werden wij reeds uiterst vriendelijk geholpen. De kamer was keurig schoon, en werd dagelijks schoongemaakt. Dat is bijzonder prettig en zie ik niet altijd als standaard. De kamer was voorzien van airco, prima! Een leuk balkon uitkijkend op het zwembad, wat keurig schoon was en luxe ligbedden had.

Het is duidelijk te merken dat op het eiland Kos het tourisme een klap heeft gehad van het vluchtelingen probleem. Ik heb overigens geen enkele vluchteling als zodanig herkend!

Ik kan iedereen een vakantie naar Kos van harte aanraden. Tigaki is een leuk dorp met een strip en diverse eetgelegenheden. Wie echter van drukte houdt, kan beter in Kos gaan eten/stappen. Dit is ongeveer 15 minuten met de auto.

zeer goed!

nathanja en erik
29-9-2015

Sunny days is een prima plek om te verblijven. De restaurants, bakker, het strand en de supermarkt zijn op loop afstand te bereiken. Tigaki is een erg leuke plek om te verblijven. De mensen van het hotel zijn vriendelijk en willen je altijd helpen met alles. Ook weten ze wat leuk is om te doen op Kos, waar je lekker kunt eten, waar je het beste kunt gaan zwemmen of wat je beter niet kunt doen. Wij wilden een scooter huren. De receptioniste maakte een telefoontje en we werden vervolgens (gratis) voor het hotel opgehaald om naar degene te gaan die scooters verhuurd. De kamer zag er prima en schoon uit. De bedden lagen goed! Iedere dag werd ons bed weer opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar dat zag er iedere ochtend weer heel goed uit. Wij hebben een top vakantie gehad bij Sunny days!