Zoover

Geweldige vakantie gehad!

Fam. Rutten,Ā
13-7-2019
  • HygiĆ«ne9

Prima prijs/kwaliteitverhouding, het hotel ligt op ongeveer een kwartiertje lopen van het centrum en de zee dus dat is goed te doen. Het hotel heeft ook een kleine shuttlebus die 4x per dag heen en weer rijdt. Alles voelt heel relaxed, de kamers zijn ruim en schoon, het eten is prima en gevarieerd en het personeel is echt heel erg aardig en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor herhaling vatbaar, erg fijn hotel

Ingrid,Ā
3-7-2019
  • HygiĆ«ne7

Voor 3 sterren absoluut een fijn all-inclusive hotel. Erg vriendelijk personeel, mooie en schone zwembaden, een zwembadbar. Eten helemaal prima, wil je uitgebreider all-inclusive dan moet je 5 sterren boeken (en betalen). Erg rustig, geen muziek bij zwembad, geen animatie, heerlijk! Kamers groot en de bijgebouwen hebben een groter balkon/terras. Nadeel zijn wel in sommige kamers de enorm harde matrassen, het is echt net beton. Ander puntje van kritiek is dat je moet ontbijten voor half 10. Voor op vakantie mag dat wel wat later zijn. Maar verder echt een heel leuk en goed hotel. Ze doen alles voor je.

Ik hoorde dat ze willen gaan uitbreiden, ik zou liever zijn dat ze de bestaande kamers gaan opknappen. Wel erg gehorig trouwens maar ja, waar heb je dat niet.

Afstand naar centrum en strand wel te doen maar huur anders een fiets!

En voldoende liggelden, eindelijk geen handdoeken leggen! Dank je Ilios voor de geweldige dagen!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Van Twuijver,Ā
21-6-2019

Ik was hier 4 weken en het hotel is deze winter gerenoveerd en nu 3,5

ster. Het eten van het buffet is in vergelijking met voorgaande jaren uitgebreider geworden en de kwaliteit is verbeterd. De studio die ik had heeft een moderne uitstraling gekregen. Nieuwe bedden en nieuwe meubels en airconditioning zit nu bij de prijs inbegrepen. Het personeel doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

Een hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Heerlijk!

Esther & Michel,Ā
17-6-2019
  • HygiĆ«ne10

Ons verblijf hier was heerlijk.

De kamers netjes en ruim, goede bedden, vriendelijke dames die je kamer elke dag schoon maken.

Waterkoker op de kamer, erg fijn voor je eerste bakje koffie of thee op balkon.

Goed eten, elke dag vers.

Fijne zwembaden (2x), de een wat kleiner dan de andere.

Neem wel je eigen handdoek mee of koop er 1 in het leuke kleine winkeltje in het complex.

Na 6x naar Egypte El Gouna Rihanna Inn geweest te zijn is het hier een verademing dat je niet hoeft te vechten voor een plekje bij de zwembaden.

Erg gemoedelijk.

In de buurt van het hotel kan je fietsen huren, echt een aanrader, wij zijn een dagje naar Kos gegaan met de fiets, prima te doen, het is hier fietsvriendelijk.

Bezoek de gezellige bar/restaurant boven op het dak, lekkere muziek en goede pizza's als je er zin in hebt en wilt betalen, het is niet inclusief maar je hoeft er niet uit.

Bedankt Vasilus (poolbar), Dimitra (eigenaresse), dochters en zoons!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig.

Ine,Ā
7-6-2019
  • HygiĆ«ne10

Een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, ruime kamer en prima eten.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

voor herhaling vatbaar.

Ina,Ā
29-5-2019
  • HygiĆ«ne8

Wat een heerlijk verblijf heb ik gehad in dit hotel waar personeel de gasten kent.Heerlijk gevarieerd eten.Bedden te hard voor mij helaas.Er is,in tegenstelling tot vermeld geen fitness,was nu niet zo erg want ik had een fiets gehuurd en heb veel kilometers rondgefietst,zo fijn.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Gewoon nu boeken en volgende keer weer

Lex,Ā
17-5-2019
  • HygiĆ«ne10

Een superhotel, ligt erg mooi, ik had een kamer met uitzicht op het zoutmeer. Als je iets wil weten over de omgeving, dan vraag je het aan de balie, dan krijg je genoeg tips.

Het eten is erg goed, veel Grieks eten, maar als je alleen pasta wil kan dat ook. Het buffet is telkens anders, ook als het wat minder druk is. Het is echt een familiehotel, niet elk jaar andere mensen, gewoon de familie. Dat maakt het juist leuk. Ze werken niet met bandjes, ze kennen de gasten. Als ik vraag om mijn 'limosoda', dan weten ze wat ik hebben wil. Sterker nog, als ik aan kom lopen, weten ze zo ongeveer wel wat ik te drinken wil.

Huur een fiets, je bent dan sneller op het strand, je kunt kiezen voor strand met bedjes, of gewoon strand, al dan niet met zwemkleding aan. De rest van de tijd kan je dan een flink stuk van het eiland verkennen. Het pauwenbos kostte mij bijna anderhalf uur fietsen. Erg mooi en leuk!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Jet en her,Ā
30-4-2019
  • HygiĆ«ne8

Heerlijk rustig, aardig behulpzaam personeel. Prima kamer, b tje harde matrassen

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijk genieten!

Suzanne,Ā
14-11-2018
  • HygiĆ«ne8

Het hotel is niet te groot en ontzettend gezellig. Personeel is ontzettend vriendelijk! Aan het begin van het seizoen waan je je in een oase van rust. De omgeving is er mooi en alles ligt op loopafstand.

Het eten is er prima en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het plaatsje Zia is een aanrader bij zonsondergang. Voor paardrijden is salt lake stables Kos echt fantastisch! Ik zou zo weer gaan, geweldige week gehad!

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Helemaal goed šŸ‘

Dennis,Ā
18-10-2018
  • HygiĆ«ne9

Goed:

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers schoon en werden dagelijks schoongemaakt.

Prima airco.

Eten was prima van kwaliteit en voldoende keus.

Mooi hotel , met verzorgde zwembaden en tuinen.

Restaurant zeer verzorgd .

Rustige ligging (maar niet ver van het srand etc)

Minder :

WiFi is slecht.

Matrassen zijn wel hard.

Fitnesruimte en apperatuur stelt niks voor.

Veel Hanen die je erg betijds vanuit de omgeving willen wekken.( met ramen dicht geen last )

Gereisd Met partner in oktober 2018