Zoover

9,1

Dikke vette 10 waard!

Mars
15-10-2019

Geweldig hotel, dikke 10. Super service gericht. Kamers mooi en schoon. Badhanddoeken in de kamer en worden elke avond gewisseld. Op het strand heerlijke bedjes en zelfs daar drankjes service. Dit hotel is ultra all inclusive. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ze doen werkelijk alles om je verblijf te optimaliseren. Fietsen te huur bij het hotel, prima prijs en ook daar goede service. Lekker eten, de hele dag door. Dit is een hotel waar je echt blij van wordt 😍.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Heerlijk genoten.

Agnes De Lange
14-10-2019

Wij zijn begin oktober 2019 hier geweest.

Prima kamer, heerlijk bed. De ventilator van t Italiaan restaurant maakt onnodig veel geluid. Dat was jammer.

Het eten was prima, zeer goede service.

En het personeel was super aardig.

Gereisd Met partner in oktober 2019

fantastisch

Annie
23-9-2019

Gisteren aangekomen. Perfecte kamer. Ze doen alles om je vakantie te laten slagen. B drankjes met een A klasse. Vriendelijke personeel, op en op top

Gereisd Met partner in september 2019
Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 25-9-2019

Dear valued guest,

How rewarding is to know that you just loved Mitsis Ramira Beach Hotel.

Thank you a million for your beautiful words, and we are certainly looking forward to welcome you back for another dream vacation!

My best wishes,

Athina Konstantinidou ,

Geweldig

Karin Cleine
14-9-2019

Net terug van een weekje Ramira Beach. Super hotel. Het buffet biedt een ruime keuze aan eten. Ook voor mij. Ik moet nl glutenvrij eten. Geen enkel negatief punt te melden over dit hotel. Alleen jammer dat mensen ligbedden gaan claimen door in alle vroegte er handdoeken op te gaan leggen. Hier moeten ze echt wat aan gaan doen.

Gereisd Met partner in september 2019
Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 19-9-2019

Dear valued guests,

Thank you very much for such a Fantastic review in zoover!

I am thrilled to see the Mitsis Ramira Beach Hotel reached your expectations in all the ways!

I am delighted to see that you enjoyed all our facilities.

However, all your comments are very important to improve our atmosphere and we do hope to see you again soon.

Warm regards,

Top vakantie

Irma Kieboom
13-9-2019

Een heerlijke vakantie gehad met het gezin voor ons 30 jarig huwelijk. De kinderen hadden contact met het Hotel gehad en deze hadden onze kamer prachtig versiert, mooie rozen,champagne, vers fruit en natuurlijk het bed voorzien van bloemen ter gelegenheid hiervan kregen we van het hotel 3 kamers aangeboden met zeezicht. Met het eten is niets mis mee en goed bereid geen gestoomd eten maar goed bereid. De toetjes zijn te lekker. Het handdoekje leggen is inderdaad vervelend maar bij het zwembad waren voldoende bedjes om er bij te zetten. De kamers worden perfect schoon gemaakt. Iedere dag schone handdoeken en strandlakens. Voor ons was dit de 3'e keer Kos normaal Kos stad maar deze keer gekozen voor een all-in net iets buiten het centrum maar zeker een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk ook leuk om te fietsen in Kos. Al vast een fijne vakantie gewenst

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 14-9-2019

Dear valued guest,

Thank you for sharing your nine points score of your recent stay with us at Mitsis Ramira Beach Hotel.

I am absolutely thrilled that you enjoyed your stay and thank you for choosing to stay with us for your wedding anniversary.

I am very happy that our team made both of you feel extra bit special for the occasion.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for many more special occasions.

My best wishes ,

Teleurstellend, geen 5 sterren waard

Peter
5-9-2019

Zwembad, zeer zout water.

Er is geen enkele ventilatie in de badkamer/toilet.

Voor sneller internet moet je betalen!

Eten is weinig gevarieerd en vaak te koud.

Witte wijn, komt uit vaten en wordt meestal op kamertemperatuur geserveerd. De oplossing (?) volgens het personeel is ijsklontjes in de wijn doen.

A la carte restaurants niet aan te raden. In het Italiaans restaurant worden 4 gangen binnen 1 uur opgediend.

Helaas is reserveren van een ligbedje bij het zwembad of op het strand door ’s ochtends vroeg handdoeken neer te leggen noodzakelijk, anders heb je geen plaats. De eerste handdoeken worden er al om 6:15 uur neergelegd. Hier moet het hotel echt wat aan doen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Te druk en te veel lopende band-werk

Linda
27-8-2019

“Het eten is erg goed en er is veel keuze! De kamers zijn goed schoon. De schoonmaaksters vriendelijk (wel vroeg).

Groot hotel, veel kamers, maar teveel mensen dan er ruimte is. Ik heb het als te druk ervaren. Vooral bij zwembad en buffet restaurant. Tafels ook dicht op elkaar. Buffet zou ruimer kunnen worden opgezet, zodat mensen elkaar niet in de weg lopen. Personeel in restaurant is vriendelijk.

Service is goed. De receptie / manager denkt graag mee naar oplossingen (bijvoorbeeld voor gereserveerde bedjes bij het zwembad). Hotel vindt het ook vervelend dat mensen bedjes reserveren, maar slepen extra bedjes aan en plaatsen die voor je als je je meldt bij de receptie. Fles bubbels gekregen als goedmaker. Strand en zee zijn heerlijk, helaas wel kiezels (schoentjes aan!)”.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 31-8-2019

Dear valued guests,

Thank you for taking the time to share your review and we’re sorry to hear about your experience.

Although we’re glad to hear you enjoyed our services.

Your comments will be shared to our team to improve our services and I am sure if you visit us again we will take good care of you.

Always at your disposal,

Goede vakantie

D,M,N en S
6-8-2019

Mooi hotel, goede ligging aan het strand. Alles is super schoon en eten was prima, wel vaak van het zelfde. Kos stad is prima te komen met taxi 9euro of de bus 1,60pp. Aan de zwembaden is het lekker rustig met fijne ligbedden . Strand ook super ligbedden. Hotel mag wel iets doen tegen het handdoekjes leggen. Grote zwembad om 8uur alles al bezet. De twee kleine zwembaden vaak plek genoeg . Wij hadden een zwembad met private pool ,is een aanrader. Bediening op het terras was goed , je kan je drankje ook zelf op halen aan de bar. Animatie van Jet Club kan veel beter, is een Franse club met matige shows. We hebben een dag een buggy tour met Mickey gedaan deze was super en het geld echt waard. Een super vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Gezellig en charmant hotel met een heerlijk strand

Kylian
4-8-2019

Ramira Beach is een heerlijk hotel. Bij aankomst wordt je heel vriendelijk ontvangen met een drankje en vochtige doekjes. De kamer kregen we ook vrij snel en we hadden een super uitzicht, op het zwembad en de zee. We waren uit Nederland vertrokken met 40 graden en .. wat een verademing om heerlijk rustig op de heerlijke bedden op het strand te liggen met een lekker briesje. De bedden stonden niet dicht tegen elkaar aan. Alles is dicht bij elkaar en je hoeft niet ver te lopen om naar de zwembaden, strand en restaurant te gaan. Het eten is verder ook prima, alleen in het buffetrestaurant wel lang wachten op drinken. Het ijs, de wafels en de pannenkoeken bij het zwembad waren erg lekker. Het is een heel charmant hotel en de service was uitstekend. De receptie is heel behulpzaam en ze hebben ons fantastisch geholpen. Wat ik zo leuk vind aan Griekenland dat de kamers laagbouw zijn, net een dorpje. Je bent ook zo In Kos-stad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

HSNJ
3-8-2019

Een geweldig hotel met alles er op en er aan. Vriendelijk personeel met echte aandacht voor hun klanten. Het eten was gevarieerd, elke ochtend verse jus, regelmatig verse smoothies, vers brood en elke avond een gevarieerd aanbod. Daarnaast op het resort elke dag verse crêpes en wafels, tosti’s , hamburgers, pita’s, enz.

Helaas wel handdoeken leggen in de ochtend maar ja, dat is een veelvoorkomend probleem bij bijna ieder hotel volgens mij. Goeie animatie en een gevarieerd aanbod van entertainment in de avond.

Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019