Zoover
Appartement Olga Paradise

Appartement Olga Paradise

Appartementsterstersterster
9,1

Wat een puinbak..nooit meer olga.s puinbak

Faml ..v.d.m.
25-9-2017

Tranen hebben we gelaten.wat een slechte zooi. ik raad de mensen aan om nooit dit te boeken.geen douche kunnen gebruiken de personeel hebben in onze koffers lopen neuzen toen we weg waren tot 2 keer toe..het is een puin zooi overal..geen tv.geen radio.geen wiffi.geen airco. geen eten en drinken terwijl we all in hadden geboekt. hadden erg last van vlooien in bed .spreken bijna geen engels goed .een nachtmerry voor ons met onze kleine meid .het enige wat nog gaat was het zwembad..een ding weet ik zeker. ik ga nooit meer naar deze puinbak toe .heb hard moete werken voor deze vakantie en voel me erg bedondert.alles bij elkaar voel ik me verschrikkelijk genaait. hoop geld betaalt .voor iets dat zeker geen 4 sterren waard is in onze ogen.. niet 1 ster waardt. al met al. onze vakantie was een teleurstelling en ga nooit meer naar deze zogenaamd paradise...het is gewoon een puinbak bah.en dan maar niet over de kippen en de hanen tespreken die s.nachts om 3 uur begint te kraaie. ik zeg nooit boeken.

goede prijs / kwaliteit verhouding

J&J
29-8-2010

We hadden een 2 kamer appartement; de kinderen 11 en 14 sliepen op de bank en een opklapbed. Deze waren erg hard. De kamers zijn ruim. De badkamer is eenvoudig echter de douche komt amper water uit en maar kort warm water. Het was 40 graden dus minder erg. We hebben niet gekookt omdat de inventaris ervoor wel erg summier was. Borden en bestek voor 4 pers. echter opscheplepels, garde etc. ontbraken. De keukenkastjes waren verre van schoon. De rest van het complex zag er netjes uit. Wel een mooi zwembad en voldoende ligbedden. Fietsverhuur, supermarkt, kiezelstrand en div. restaurantjes dichtbij.

Gezien de prijs die we betaald hebben was het prima voor 1 week.