Zoover

Appartement Olga Paradise

Appartementsterstersterster
9,1

2008

niet zeuren geen geld goede ligging

Familie M.
30-9-2008

Een typisch Grieks appartementen complex. Niet te groot, prima gelegen tov strand, stad, fietsverhuur en restaurants. Olga + dochter niks mis mee. Was niet super schoon maar als je handdoek of nieuwe wc rol vroeg kreeg je dat zonder problemen. Airco werkte prima. Ik ga niet gauw ergens terug maar hier voor prijs-"kwaliteit' WEL.

Niet verkeerd !

Anita
16-8-2008

Neem closetpapier meer, je krijgt nl maar 1 rol per appartement per week !

Goed app./vriendelijke eigenaren/voor herh.vatbaar

de Winter
13-8-2008

Prima keuze, app. ligt op 25 min. lopen van Kos-stad en nog sneller bereikbaar per bus of fiets.

Prima restaurants vlakbij. Heerlijk zwembad. Prima ouderbedden, voor (bijna volwassen) kinderen wordt de bank gebruikt en een stretcher bijgezet, wat iets beter zou kunnen. Verder zouden matrasjes op de houten ligbedden geen overbodige luxe zijn.

Gereisd Familie in juli 2008

Maakt zijn naam waar: een pardijsje!

kitty en Jan
2-8-2008

Perfecte accomodatie, goede service, alles op orde, dagelijks goed schoongemaakt en ruim appartement met prachtzwembad, zeker ook voor de kinderen. In de luwte van het supertoeristische Kos stad en toch overal dicht bij. Olga maat de naam van haar accomodatie meer dan waar(d)!

Teleurstelling

Puck en Krista
31-7-2008

Vooraf hadden we deze beoordelingen al gelezen, en we besloten om met een positieve instelling hier naar toe te gaan.De eerste indruk van het complex was goed. Binnenkomst van het appartement was al een teleurstelling, vieze keuken, badkamer en toilet,geen radio en tv, kakkerlakken op het terras en hagedisjes in de gangen. Nachtrust werd je niet gegund, mensen op het terras buiten, waaronder Olga haar dochter, die tot 5 uur in de ochtend doorgaan met lawaaien.Eigenaar ging 's nachts om 2 uur timmeren en de betaalde airco van €10 p/nacht functioneerde absoluut niet naar behoren, maar acties tot verbeteren ho maar. We moesten 4 dagen met de handdoeken doen, uiteindelijk zelf maar bij de schoonmaak gehaald, om maar niet te spreken over het bed en kamer schoonmaak. Onze vakantie in Kos was ok, maar dat was niet aan Olga's Paradise te danken.En dat voor zoveel geld, gemiste kans Olga!!

niet slecht hoor

jos en mirella
14-7-2008

Leuk complex. Redelijk verzorgd. Wordt geregeld, maar oppervlakkig schoongemaakt. Keukenuitrusting is typerend voor griekse appartementen. Je gaat er immers toch lekker uit eten. Bedden in de slaapkamer zijn prima, maar voor de kids was het wel behelpen. Zwembad is ok en ook goed (te diep voor allerkleinsten) peuterbad. Wel blijven er veel opblaasspullen van vorige gasten drijven in het zwembad. Zou af en toe eens opgeruimd mogen worden.Tuin is slecht verzorgd. Ligbedden bij zwembad zijn keihard en behoorlijk krakkemikkig. Olga is best aardig. Veel Engelsen (gelukkig rustige toen wij er verbleven). Dochter van Olga is nogal 'aanwezig' typetje. Ligging is lekker rustig, op 10 minuten fietsafstand van kosstad. Psalidi zelf is te verwaarlozen (alleen paar supermarkten en leuke/goede restaurants langs het strand). Kos stad is levendig en leuk voor 's avonds of een keer 's morgens. Goede vakantie gehad, maar er zijn leukere eilanden en hebben ook wel betere ervaringen met appartementen.

heerlijke, rustige accommodatie.

Ralph Houten
14-7-2008

onze vakantie was maar 1 weekje en last minute. wij hebben ontzettend genoten en waren zeer te vreden over deze accommodatie. enige toevoeging is dat je niet zelf moet willen koken daar er 1 1/2 electr. pitje is en dus niet toereikend. voor de rest is de prijs kwaliteits verhouding zeer goed. en ondanks alle eerdere negatieve reacties, bij ons werd iedere dag schoon gemaakt, afwas gedaan, handdoeken gewisseld, verzoeken ingewilligd, enz. Olga zelf kan zeer stug overkomen, dit heeft met haar gebrek aan engelse taal te maken (leeftijd 68) voor de rest is zij een zeer aardige vrouw die haar accommodatie zo mooi mogelijk houdt en dit ook wel zal laten blijken. hier moet je respect voor hebben . Groeten Ralph, Renskje en Ludo Houten verblijf 3-7-2008 tot 10-7-2008.

Prima plek

E. Koel
21-10-2007

Prima plek. Lekker rustig maar dicht bij Kosstad dus vertier zit op 15 min lopen. Olga en haar dochter hebben ons met open armen ontvangen. Kamers zijn eenvoudig maar goed schoon.Als je zelf wilt koken kom je wat spullen te kort maar je hebt vakantie dus ga lekker uit eten.

Gereisd Familie in oktober 2007

Vanaf de eerste dag al problemen met olga gehad

Ad Timmers
19-10-2007

Vanaf de eerste dag al problemen met olga gehad. in het appartement voor vier personen stonden maar 2 kopjes en drie messen. toen wij vroegen om aanvulling (wij waren met z'n vieren) werd er al moeilijk gedaan. daarna gevraagd om een andere koekenpan maar dat kon niet. na een nacht onder alleen een laken kou geleden te hebben

gevraagd om een deken maar dat moest via de hostess geregeld worden omdat wij wel erg DIFFICULT waren volgen olga. ook mijn dove zoontje kon niet veel goed doen bij olga omdat hij wat harder praatte en niet meteen tot de orde te roepen was waarbij zij regelmatig met schreeuwen haar recht wilde halen. verder hadden we dagelijks maar 3 uur per dag warm water en dan waren er ook nog problemen met de boiler. de laatste 2 dagen was het water zo vies dat we het niet meer durfden te gebruiken.

Leuk zwembad ligging is OK

Neel
12-10-2007

Leuk zwembad ligging is OK. We hadden allen een laken op het bed. Na een hoop gedoe met Olga kregen we na twee nachten een tweepersoonsdeken. Veel te zachte bedden en erg veel herrie,

onder ander door engelse die s'nachts bij het zwembad bleven liggen.

Gereisd Familie in oktober 2007