Zoover

Appartement Olga Paradise

Appartementsterstersterster
9,1

2019

Prima rustig appartementcomplex voor de prijs

Karlyn
16-7-2019

Wij hadden bij voorbaat niet veel verwacht van deze accomodatie voor de prijs. Maar toen wij hier aan kwamen zag het er veel beter uit dan verwacht! Het was nogsteeds redelijk oud ingedeeld en er waren dingen kapot maar over het algemeen zag het er prima uit. De ligging is perfect. Vooral als je van rust houd en er toch afentoe op uit wilt. De supermarkt is 5 minuten lopen van je kamer vandaan + je kan ook nog eens een fiets huren bij de buren ( of een paar straten verder) . Zo ben je binnen tien minuten in het bruizende centrum van de stad en kan je in de avond de rust van het hotel weer opzoeken. Het was heerlijk! De famillie van olga is erg vriendelijk en doen hun best om jou t naar je zin te maken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Vergeet bij je thuis niet te kijken!

Henk Tiebosch
17-7-2018

Helaas zijn er altijd mensen die op vakantie ineens veel eisen hebben en standaard mopperen. Genieten van wat ze hebben is hun vreemd! Wij hadden het gewelgid bij Olga, maar gaan ook op vakantie om te genieten! Shame on you voor hen die alleen maar kunnen mopperen! Wat zal het bij hen thuis schoon en gezellig zijn!!!???Groeten Henk en Monique. P.S. Bijna vergeten te vermelden dat bij ons alles wel perfect was? Ra ra aan wie ligt dat????

Gereisd Met partner in juli 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Sandra
7-9-2017

Aardige mensen. Groot appartement. Soms geen handoeken of toilet papier maar als je het vroeg was het geen probleem. Vlakbij leuke terrassen, en restaurants, en vlakbij zee( 5 min). Winkeltje op 3 minuten en kos stad is ongeveer 25 min.

Zwembad niet al te groot maar wel lekker. Geen kussens op de ligbedden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

rustig&goeie ligging

vervelde
8-9-2010

wij zijn 8 dagen naar olga`s paradise geweest, kamers zijn prima, kan altijd schoner, maar nergens is het zo schoon zoals thuis! Bestek bv hebben we zelf nog maar een keer afgewassen, bedden zijn ook prima!

Ligging is goed! Huur een fiets aan de overkant en Kos stad is nog geen 10min fietsen, supermarkt is elke morgen goed aan te lopen voor verse broodjes, kortom goede ligging, lekker rustig maar toch zo in het centrum van kos! aanrader ga savonds is lekker eten bij jumbo style, te herkennen aan de harley voor de deur! wij hebben een heerlijk vakantie gehad en laat je niet afschrikken door de naam olga!!

Knorrepot Olga

Chantal Winkelman
24-9-2009

De appartementen zijn ruim, maar bizar ingedeeld. Je hebt geen fijne plek om te koken en het servies is smerig bij aankomst. Toiletrollen moet je zelf kopen, want je krijgt (als je geluk hebt) 1 rol bij aankomst. Het balkon is wel prettig. Het zwembad is schoon en verder prima, maar weing bijzonders. Het appartement ligt op flinke loopafstand van het centrum, dus een fiets huren is aangeraden. Dit kan vlakbij het hotel. Olga is een knorrepot en je moet vooral niet te veel aan haar vragen. Overigens is klagen over het blafgrage hondje van haar jonge medewerker ook niet gewenst. Deze jonge mevrouw die non/stop in het hotel werkt heekft een hondje (ik ben gek op dieren), maar het beestje blaft veel, en vooral 's nachts!

Toen wij een hond wilde meenemen vanaf Kos naar Nedreland, mocht deze niet de laatste nacht in het hotel verblijven. Helaas kon het niet anders, dus hebben we de hond toch laten verblijven. Het werd niet gewaardeerd en ze waren niet bereid hieraan mee te werken.

Goed voor de prijs / kwaliteit

M Witte
22-10-2008

Positief:

Eigenaren waren allemaal zeer vriendelijk.

Op de dag van vertrek mochten we tot 20.00 gebruik maken van 'onze kamer'.

Vanwege einde seizoen was het zeer rustig.

Met het huren van fietsen is het prima te doen naar Kos stad / strand.

Negatief:

Wij hebben op 8 dgn maar 3 keer schone handdoeken gekregen.

WC papier was op maar hebben we zelf gekocht.

Bestek e.d. was niet echt schoon.

Alleen kiezelstrand in de buurt.

De negatieve punten hebben wij echter niet als negatief ervaren! Het was zijn prijs wel waard!!

Valt mee

Vakantieganger
9-9-2008

Toen we om vier uur nachts aankwamen ,werden we met open armen ontvangen door de dochter van Olga. We verbleven daar 7 dagen en hebben veel genoten van Kos-stad.

Voordelen

- De schoonmakerster kwam bijna dagelijks langs

-Voldoende ruimte om spullen op te bergen

-Vlakbij het strand/resturant/supermarkt

-Er is een fietsverhuurderij vlakbij

Nadelen

- Olga sprak amper Engels en straalde geen gastvrij uit

-Vieze koelkast en wc troffen we aan dat we zelfs moesten schoonmaken. We zijn erg gesteld op hygienie

we moesten ook het bestek enzz schoonmaken

-1 wc rol per week!

-ik ben niet te spreken over de badkamer.. weiing warm water gehad en gen badkamrmat. Fohn bevat geen sterke warme lucht

Verder raad ik jullie aan om fiets te huren en let goed op hygiene binnen het appartement

Neem een warme douche voor negen uur savaonds!

Kan er mee door

Annelies Wollrabe
3-8-2008

Het complex ziet er mooi uit en is vrij nieuw, op fietsafstand van leuke strandjes en een paar supermarkten. Het is alleen heel jammer dat Olga een dame is die het plezier heeft verloren (of nooit gehad) om haar gasten wat service te verlenen.

De toebehoren van de keuken van het appartement zijn heel summier. Schoonmaken gaat erg oppervlakkig en kan echt beter. Bij aankomst lagen er 2 handoeken voor elk 1 deze zijn 1 maal verschoond in 8 dagen, ook het beddengoed kan bij Olga lang mee. Wij zaten aan de achterzijde van het complex hier hoor de drukke weg naar Kos stad maar dat is beter dan de herrie van de gasten die tot laat in de nacht aan het zwembad zitten. De hordeur was stuk deze hebben we zelf maar gemaakt met plakband.

We hebben toch een leuke week gehad op Kos door het mooie weer en het leuke strandje met vriendelijke bediening maar zeker niet door Olga. Het complex heeft potentie maar dan met een andere meer servicegerichte leiding.

Verdiend nog wel wat aandacht!

Michelle Wijnands
26-7-2008

Mooie locatie op ongeveer 10 minuten fietsen (langs de zee :-) van Kos Stad, prima zwembad, schoon, genoeg bedjes en luchtbedden etc, en ruime appartementen met balkons. Helaas creeeren ze een bar tussen de appartementen 's avonds. Wij sliepen hier helaas boven maar hebben ook van mensen aan de overkant gehoord dat ze er last van hadden! Dronken engelsen tot 4 uur 's nachts IEDERE NACHT!! Ik heb regemlatig gevraagd of het zachter kon en om 3 uur 's nachts geklaagd! Helaas had dit 0% zin... Wij hebben overdag maar een beetje bijgeslapen. We kregen ook geen airco hier moesten we extra voor betalen. Aangezien met de herrie de deuren open laten niet kon moesten we extra betalen a 10 euro (!!!) per dag. Bediening is enorm sloom, onefficient en soms zelfs kribbig! Olga runt het samen met haar dochter, Olga werkt tot 16.00 uur en hierna tot 4 uur 's nachts doet haar dochter het. Verder wel prima! Ontspannen sfeer overdag en mooie locatie! Fietsen huren aan de overkant is SUPER!

Prima vakantiebestemming

Dijkstra
18-7-2008

Top vakantie gehad! Leuk complex, niet superluxe maar ruime en schone appartementen, vrij nieuw gebouw met prima bedden.

Groot zwembad en een leuke tuin met fruitbomen.

Slechte service van Olga hebben wij NIET ondervonden, schoonmaak en handoekenwissel was ook bijna dagelijks.

Gereisd Met partner in juli 2008