Zoover

9,1

Leuk zwembad ligging is OK

Neel
12-10-2007

Leuk zwembad ligging is OK. We hadden allen een laken op het bed. Na een hoop gedoe met Olga kregen we na twee nachten een tweepersoonsdeken. Veel te zachte bedden en erg veel herrie,

onder ander door engelse die s'nachts bij het zwembad bleven liggen.

Gereisd Familie in oktober 2007

Wij waren hier eind september en hebben genoten

Karin
9-10-2007

Wij waren hier eind september en hebben genoten. De ligging is goed, dichtbij een supermarktje. Strand is dichtbij en en met 15 minuutjes fietsen zit je in Kos-stad. De appartementen zijn goed, met Olga weinig te maken gehad.

Zwembad is lekker groot. Dus veel gebruik van gemaakt. Zorg wel voor een luchtbedje op de ligstoelen, die zijn nogal hard.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Het appartement is ruim en vrij nieuw

h. heida
27-9-2007

Het appartement is ruim en vrij nieuw. het zwembad is mooi!

De appartementen zijn gelegen in een rustige buitenwijk van de stad. Het centrum van de stad is op loopafstand (20 min), maar fietsen huren is aan te raden.

Olga is een verhaal apart. Haar humeur loopt uiteen van zeer vriendelijk tot zeer chagrijnig, maar op zich lijkt me dat geen reden om hier niet de vakantie te boeken. Tevens houdt het schoonmaken van de kamer niet over en ook dit personeel is niet erg vriendelijk. Overigens waren wij er aan het einde van het seizoen, wellicht dat dit de reden was...

In de hotelkamer was de doucheknop stuk en de doorspoelknop van de WC.

Tevens was het warme water op aan het einde van de dag zo leek het. Een beetje met de Griekse slag zullen we maar zeggen.

Ondanks dit alles zou ik er zo weer gaan boeken! Kos is een heerlijk eiland. Aanrader!

Wij verbleven met familie 1 week in Olga's Paradise

Remco, Danielle en Ilse de Goede
10-9-2007

Wij verbleven met familie 1 week in Olga's Paradise. Ligging was perfect, lekker zwembad, maar van service verlenen heeft met name Olga nog nooit gehoord:

1. Bij inchecken ( 23.00 uur ) bleek dat er maar twee appartementen gboekt waren: 1 x 4 persoons en 1 x 2-persoons met kinderbed. Mevrouw was niet voor rede vatbaar, sprak slecht Engels, behalve als er betaald moest worden, dan sprak ze het ineens vloeiend.

2. Koffie is bij Olga 50 ct duurder dan bij haar dochter... Vreemd toch?

3. De deur naar de centrale hal zat s'ochtends vroeg dicht, waardoor wij met kind dat net loopt altijd via de gevaarlijke trap en zwembad naar buiten moesten. Werd dus geen service verleend ondanks herhaaldelijke verzoeken van onze kant.

4. Mijn moeder had de sleutel binnen laten liggen en kon haar appt niet meer in s'avonds, werd niets gedaan om spoeddienst te laten komen

We hebben een heerlijke vakantie gehad want we hebben lekker ons eigen ding gedaan, maar we zulen hier niet meer terugkomen. DRAMA!

Olga's Paradise was, tegen onze verwachtingen in (we één

Pauflo
31-7-2007

Olga's Paradise was, tegen onze verwachtingen in (we hadden namelijk één of andere seksclub in gedachte), een prima accomodatie. Per fiets kon je Kos-stad makkelijk bereiken. Olga is een pittige gastvrouw, nog maar niet te spreken over haar luidruchtige dochter (het enige minpuntje). De appartementen werden goed schoongehouden, er was genoeg ruimte om alle koffers kwijt te kunnen, een heerlijk zwembad bij de hand en een gezellig balkon waarop je de dag voldaan kon afsluiten. Een tip: neem een kurketrekker mee, want zonder die wordt er geen wijn gedronken!

Voordelen: rustig gelegen (naar mijn smaak wel erg in the

Janssen
18-7-2007

Voordelen: rustig gelegen (naar mijn smaak wel erg in the middle of nowhere), mooi zwembad, goede ligstoelen, lekker bed, schoon. Winkel, strand en supermarkt op loopafstand.

Nadelen: Eigenaresse doet niet veel moeite voor je, ze is vriendelijk, maar zal niets extra's doen. Wij kregen maar 1x per week schone handdoeken, luidruchtige Engelsen die tot midden in de nacht bij het zwembad hangen en drinken. Wil je airco dan moet je bijbetalen. Eigenaresse heeft een hond die 's nachts bij iedereen die thuis komt van het stappen begint te blaffen.

Van 31-5 t/m 14-6 hier met 3 volwassenen verbleven

Bert Jongedijk
26-6-2007

Van 31-5 t/m 14-6 hier met 3 volwassenen verbleven. Leuk rustig gelegen complex. Ruim appartement met heerlijk (hoofd)bed. Keukeninrichting wat karig. Douche met heerlijk harde straal. Elke dag schoonmaak. 2 a 3 keer p week schone handdoeken. Fijn zwembad met stevige houten ligbedden. Vriendelijk personeel, inclusief Olga die nog wel een afgekraakt werd. Eing minput zijn de luidruchtige Engelsen die soms tot 4:00 bij het zwembad zaten te drinken. Toch wel een aanrader.

Het lijkt erop dat er sinds 2005 toch wel iets is op dit

Grace
15-6-2007

Het lijkt erop dat er sinds 2005 toch wel iets is veranderd op dit complex. Wij zijn net terug (juni 2007)en wij hebben al de negatieve punten die genoemd worden door mijn voorgangers niet zo ervaren. De werkster kwam dagelijks schoonmaken. De gastvrouw is een andere Olga of ze is tengoede gedraaid. Een en al vriendelijkheid.

De ligging is perfect en rustig. Dus ver van het stadskabaal. Om de hoek een supermarkt met elke dag verse broodjes en al om 7.00 uur open.

Dat je wel eens last hebt van m.n. engelsen dat is bekend. Ook wij hebben dat even gehad. Het is een uitstekend complex voor mensen met kleine kinderen. De kamers zijn erg lux voor griekse begrippen. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Zou een topper zijn als er goed werd schoongemaakt

kos
4-9-2006

Zou een topper zijn als er goed werd schoongemaakt. Olga is een griekse vriendelijke dame. Die in is voor een praatje.

Gereisd Anders in september 2006

Na alle eerdere berichten op deze site was ik een beetje 2

Mirjam
1-9-2006

Na alle eerdere berichten op deze site was ik een beetje bang geworden dat het tegen zou vallen. Maar ik denk dat de negatieve mensen nog nooit op een grieks eiland zijn geweest. Voor griekse begrippen is Olga paradise heel mooi, netjes, grote kamers, alles vrij nieuw. Het is voor griekse begrippen heel wat dat er uberhaupt een douche scherm hangt. Schoonmaak was perfect, iedere dag. En als je je handdoek gewoon op de grond gooit, krijg je automatisch nieuwe, natuurlijk niet iedere dag, maar als je dat na 2 dagen doet is dat geen probleem. Olga was heel aardig en haar dochter ook. Heel behulpzaam. Begrijp dus niets van de negatieve kritiek. Wij hebben het op andere griekse bestemmingen slechter gehad!