Zoover
Appartement Olga Paradise

Appartement Olga Paradise

Appartementsterstersterster
9,1

Verdiend nog wel wat aandacht!

Michelle Wijnands
26-7-2008

Mooie locatie op ongeveer 10 minuten fietsen (langs de zee :-) van Kos Stad, prima zwembad, schoon, genoeg bedjes en luchtbedden etc, en ruime appartementen met balkons. Helaas creeeren ze een bar tussen de appartementen 's avonds. Wij sliepen hier helaas boven maar hebben ook van mensen aan de overkant gehoord dat ze er last van hadden! Dronken engelsen tot 4 uur 's nachts IEDERE NACHT!! Ik heb regemlatig gevraagd of het zachter kon en om 3 uur 's nachts geklaagd! Helaas had dit 0% zin... Wij hebben overdag maar een beetje bijgeslapen. We kregen ook geen airco hier moesten we extra voor betalen. Aangezien met de herrie de deuren open laten niet kon moesten we extra betalen a 10 euro (!!!) per dag. Bediening is enorm sloom, onefficient en soms zelfs kribbig! Olga runt het samen met haar dochter, Olga werkt tot 16.00 uur en hierna tot 4 uur 's nachts doet haar dochter het. Verder wel prima! Ontspannen sfeer overdag en mooie locatie! Fietsen huren aan de overkant is SUPER!

Prima vakantiebestemming

Dijkstra
18-7-2008

Top vakantie gehad! Leuk complex, niet superluxe maar ruime en schone appartementen, vrij nieuw gebouw met prima bedden.

Groot zwembad en een leuke tuin met fruitbomen.

Slechte service van Olga hebben wij NIET ondervonden, schoonmaak en handoekenwissel was ook bijna dagelijks.

Gereisd Met partner in juli 2008

gezellig

Jorgos en Carin Thravalos
16-7-2008

Net appartement alleen jammer van het onstabiele warme water. Onze koelkast maakte veel lawaai maar bleef wel koud. Bedden waren prima. Wanneer je een fiets huurt is de afstand naar het centrum prima te doen. Neem wel een fiets met een bel want alle voetgangers lopen gewoon op het fietspad.

Voor mensen die een woordje Grieks kunnen, spreek Olga in het Grieks aan en de vrouw doet alles voor je. We hebben er een prima vakantie gehad en konden het goed met Olga vinden.

Appartementen werden elke dag schoongemaakt en wanneer je vroeg om schone lakens of handdoeken werden deze elke dag gebracht.

niet slecht hoor

jos en mirella
14-7-2008

Leuk complex. Redelijk verzorgd. Wordt geregeld, maar oppervlakkig schoongemaakt. Keukenuitrusting is typerend voor griekse appartementen. Je gaat er immers toch lekker uit eten. Bedden in de slaapkamer zijn prima, maar voor de kids was het wel behelpen. Zwembad is ok en ook goed (te diep voor allerkleinsten) peuterbad. Wel blijven er veel opblaasspullen van vorige gasten drijven in het zwembad. Zou af en toe eens opgeruimd mogen worden.Tuin is slecht verzorgd. Ligbedden bij zwembad zijn keihard en behoorlijk krakkemikkig. Olga is best aardig. Veel Engelsen (gelukkig rustige toen wij er verbleven). Dochter van Olga is nogal 'aanwezig' typetje. Ligging is lekker rustig, op 10 minuten fietsafstand van kosstad. Psalidi zelf is te verwaarlozen (alleen paar supermarkten en leuke/goede restaurants langs het strand). Kos stad is levendig en leuk voor 's avonds of een keer 's morgens. Goede vakantie gehad, maar er zijn leukere eilanden en hebben ook wel betere ervaringen met appartementen.

heerlijke, rustige accommodatie.

Ralph Houten
14-7-2008

onze vakantie was maar 1 weekje en last minute. wij hebben ontzettend genoten en waren zeer te vreden over deze accommodatie. enige toevoeging is dat je niet zelf moet willen koken daar er 1 1/2 electr. pitje is en dus niet toereikend. voor de rest is de prijs kwaliteits verhouding zeer goed. en ondanks alle eerdere negatieve reacties, bij ons werd iedere dag schoon gemaakt, afwas gedaan, handdoeken gewisseld, verzoeken ingewilligd, enz. Olga zelf kan zeer stug overkomen, dit heeft met haar gebrek aan engelse taal te maken (leeftijd 68) voor de rest is zij een zeer aardige vrouw die haar accommodatie zo mooi mogelijk houdt en dit ook wel zal laten blijken. hier moet je respect voor hebben . Groeten Ralph, Renskje en Ludo Houten verblijf 3-7-2008 tot 10-7-2008.

goed

Ina Bilderbeek-Struik
24-6-2008

Het complex ligt rustig en is erg ruim.Koken is bijna onmogelijk.Een kleine koekepan,geen kom voor sla,geen vergiet,geen koffiefilter,dus vergeet die niet mee te nemen.We hebben daar een kan moeten kopen.Jammer dat het niet wordt onderhouden er is veel stuk.We hadden wel een mooi uitzicht op zee en Turkije.Heerlijk fietsen op Kos.Ik raad iedereen aan een fiets te huren.

jammer dat er weinig warm water was

J.M.C. Hoogeboom
3-5-2008

jammer dat er weinig warm water was.

Het appartement en de verzorging was prima.

Het is een aanrader voor iedereen die van rust hout in het voorseizoen hierheen te gaan

Gereisd Met partner in april 2008

Hier een prima vakantie gehad

cindy
6-2-2008

Hier een prima vakantie gehad. Appartementen zijn eenvoudig maar schoon. Het zwembad is schoon, maar let op: de eigenaar gooit hier geregeld hele zakken chloor poeder in. De ligging is echt prima. Psalidi zelf is erg rustig, maar als je de levendigheid wilt opzoeken dan ben je op de fiets snel in Kos-Stad.

Gereisd Met partner in juni 2006

Prima plek

E. Koel
21-10-2007

Prima plek. Lekker rustig maar dicht bij Kosstad dus vertier zit op 15 min lopen. Olga en haar dochter hebben ons met open armen ontvangen. Kamers zijn eenvoudig maar goed schoon.Als je zelf wilt koken kom je wat spullen te kort maar je hebt vakantie dus ga lekker uit eten.

Gereisd Familie in oktober 2007

Vanaf de eerste dag al problemen met olga gehad

Ad Timmers
19-10-2007

Vanaf de eerste dag al problemen met olga gehad. in het appartement voor vier personen stonden maar 2 kopjes en drie messen. toen wij vroegen om aanvulling (wij waren met z'n vieren) werd er al moeilijk gedaan. daarna gevraagd om een andere koekenpan maar dat kon niet. na een nacht onder alleen een laken kou geleden te hebben

gevraagd om een deken maar dat moest via de hostess geregeld worden omdat wij wel erg DIFFICULT waren volgen olga. ook mijn dove zoontje kon niet veel goed doen bij olga omdat hij wat harder praatte en niet meteen tot de orde te roepen was waarbij zij regelmatig met schreeuwen haar recht wilde halen. verder hadden we dagelijks maar 3 uur per dag warm water en dan waren er ook nog problemen met de boiler. de laatste 2 dagen was het water zo vies dat we het niet meer durfden te gebruiken.