Zoover

9,1

Knorrepot Olga

Chantal Winkelman
24-9-2009

De appartementen zijn ruim, maar bizar ingedeeld. Je hebt geen fijne plek om te koken en het servies is smerig bij aankomst. Toiletrollen moet je zelf kopen, want je krijgt (als je geluk hebt) 1 rol bij aankomst. Het balkon is wel prettig. Het zwembad is schoon en verder prima, maar weing bijzonders. Het appartement ligt op flinke loopafstand van het centrum, dus een fiets huren is aangeraden. Dit kan vlakbij het hotel. Olga is een knorrepot en je moet vooral niet te veel aan haar vragen. Overigens is klagen over het blafgrage hondje van haar jonge medewerker ook niet gewenst. Deze jonge mevrouw die non/stop in het hotel werkt heekft een hondje (ik ben gek op dieren), maar het beestje blaft veel, en vooral 's nachts!

Toen wij een hond wilde meenemen vanaf Kos naar Nedreland, mocht deze niet de laatste nacht in het hotel verblijven. Helaas kon het niet anders, dus hebben we de hond toch laten verblijven. Het werd niet gewaardeerd en ze waren niet bereid hieraan mee te werken.

Goed voor de prijs / kwaliteit

M Witte
22-10-2008

Positief:

Eigenaren waren allemaal zeer vriendelijk.

Op de dag van vertrek mochten we tot 20.00 gebruik maken van 'onze kamer'.

Vanwege einde seizoen was het zeer rustig.

Met het huren van fietsen is het prima te doen naar Kos stad / strand.

Negatief:

Wij hebben op 8 dgn maar 3 keer schone handdoeken gekregen.

WC papier was op maar hebben we zelf gekocht.

Bestek e.d. was niet echt schoon.

Alleen kiezelstrand in de buurt.

De negatieve punten hebben wij echter niet als negatief ervaren! Het was zijn prijs wel waard!!

niet zeuren geen geld goede ligging

Familie M.
30-9-2008

Een typisch Grieks appartementen complex. Niet te groot, prima gelegen tov strand, stad, fietsverhuur en restaurants. Olga + dochter niks mis mee. Was niet super schoon maar als je handdoek of nieuwe wc rol vroeg kreeg je dat zonder problemen. Airco werkte prima. Ik ga niet gauw ergens terug maar hier voor prijs-"kwaliteit' WEL.

Valt mee

Vakantieganger
9-9-2008

Toen we om vier uur nachts aankwamen ,werden we met open armen ontvangen door de dochter van Olga. We verbleven daar 7 dagen en hebben veel genoten van Kos-stad.

Voordelen

- De schoonmakerster kwam bijna dagelijks langs

-Voldoende ruimte om spullen op te bergen

-Vlakbij het strand/resturant/supermarkt

-Er is een fietsverhuurderij vlakbij

Nadelen

- Olga sprak amper Engels en straalde geen gastvrij uit

-Vieze koelkast en wc troffen we aan dat we zelfs moesten schoonmaken. We zijn erg gesteld op hygienie

we moesten ook het bestek enzz schoonmaken

-1 wc rol per week!

-ik ben niet te spreken over de badkamer.. weiing warm water gehad en gen badkamrmat. Fohn bevat geen sterke warme lucht

Verder raad ik jullie aan om fiets te huren en let goed op hygiene binnen het appartement

Neem een warme douche voor negen uur savaonds!

Niet verkeerd !

Anita
16-8-2008

Neem closetpapier meer, je krijgt nl maar 1 rol per appartement per week !

Goed app./vriendelijke eigenaren/voor herh.vatbaar

de Winter
13-8-2008

Prima keuze, app. ligt op 25 min. lopen van Kos-stad en nog sneller bereikbaar per bus of fiets.

Prima restaurants vlakbij. Heerlijk zwembad. Prima ouderbedden, voor (bijna volwassen) kinderen wordt de bank gebruikt en een stretcher bijgezet, wat iets beter zou kunnen. Verder zouden matrasjes op de houten ligbedden geen overbodige luxe zijn.

Gereisd Familie in juli 2008

Topper!

Kortekaas
7-8-2008

Super mooi onderhouden complex. Schoon en ruim. Door de gezellige kleine omvang van het complex heerlijk rustgevend! De drukte vind je snel als je even op de fiets stapt, dus de ligging is prima. Strand in omgeving bestaat uit kiezels, maar bedden genoeg!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Kan er mee door

Annelies Wollrabe
3-8-2008

Het complex ziet er mooi uit en is vrij nieuw, op fietsafstand van leuke strandjes en een paar supermarkten. Het is alleen heel jammer dat Olga een dame is die het plezier heeft verloren (of nooit gehad) om haar gasten wat service te verlenen.

De toebehoren van de keuken van het appartement zijn heel summier. Schoonmaken gaat erg oppervlakkig en kan echt beter. Bij aankomst lagen er 2 handoeken voor elk 1 deze zijn 1 maal verschoond in 8 dagen, ook het beddengoed kan bij Olga lang mee. Wij zaten aan de achterzijde van het complex hier hoor de drukke weg naar Kos stad maar dat is beter dan de herrie van de gasten die tot laat in de nacht aan het zwembad zitten. De hordeur was stuk deze hebben we zelf maar gemaakt met plakband.

We hebben toch een leuke week gehad op Kos door het mooie weer en het leuke strandje met vriendelijke bediening maar zeker niet door Olga. Het complex heeft potentie maar dan met een andere meer servicegerichte leiding.

Maakt zijn naam waar: een pardijsje!

kitty en Jan
2-8-2008

Perfecte accomodatie, goede service, alles op orde, dagelijks goed schoongemaakt en ruim appartement met prachtzwembad, zeker ook voor de kinderen. In de luwte van het supertoeristische Kos stad en toch overal dicht bij. Olga maat de naam van haar accomodatie meer dan waar(d)!

Teleurstelling

Puck en Krista
31-7-2008

Vooraf hadden we deze beoordelingen al gelezen, en we besloten om met een positieve instelling hier naar toe te gaan.De eerste indruk van het complex was goed. Binnenkomst van het appartement was al een teleurstelling, vieze keuken, badkamer en toilet,geen radio en tv, kakkerlakken op het terras en hagedisjes in de gangen. Nachtrust werd je niet gegund, mensen op het terras buiten, waaronder Olga haar dochter, die tot 5 uur in de ochtend doorgaan met lawaaien.Eigenaar ging 's nachts om 2 uur timmeren en de betaalde airco van €10 p/nacht functioneerde absoluut niet naar behoren, maar acties tot verbeteren ho maar. We moesten 4 dagen met de handdoeken doen, uiteindelijk zelf maar bij de schoonmaak gehaald, om maar niet te spreken over het bed en kamer schoonmaak. Onze vakantie in Kos was ok, maar dat was niet aan Olga's Paradise te danken.En dat voor zoveel geld, gemiste kans Olga!!