Zoover
Appartement Olga Paradise

Appartement Olga Paradise

Appartementsterstersterster
9,2

Prima rustig appartementcomplex voor de prijs

Karlyn
16-7-2019

Wij hadden bij voorbaat niet veel verwacht van deze accomodatie voor de prijs. Maar toen wij hier aan kwamen zag het er veel beter uit dan verwacht! Het was nogsteeds redelijk oud ingedeeld en er waren dingen kapot maar over het algemeen zag het er prima uit. De ligging is perfect. Vooral als je van rust houd en er toch afentoe op uit wilt. De supermarkt is 5 minuten lopen van je kamer vandaan + je kan ook nog eens een fiets huren bij de buren ( of een paar straten verder) . Zo ben je binnen tien minuten in het bruizende centrum van de stad en kan je in de avond de rust van het hotel weer opzoeken. Het was heerlijk! De famillie van olga is erg vriendelijk en doen hun best om jou t naar je zin te maken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Vergeet bij je thuis niet te kijken!

Henk Tiebosch
17-7-2018

Helaas zijn er altijd mensen die op vakantie ineens veel eisen hebben en standaard mopperen. Genieten van wat ze hebben is hun vreemd! Wij hadden het gewelgid bij Olga, maar gaan ook op vakantie om te genieten! Shame on you voor hen die alleen maar kunnen mopperen! Wat zal het bij hen thuis schoon en gezellig zijn!!!???Groeten Henk en Monique. P.S. Bijna vergeten te vermelden dat bij ons alles wel perfect was? Ra ra aan wie ligt dat????

Gereisd Met partner in juli 2018

Wat een puinbak..nooit meer olga.s puinbak

Faml ..v.d.m.
25-9-2017

Tranen hebben we gelaten.wat een slechte zooi. ik raad de mensen aan om nooit dit te boeken.geen douche kunnen gebruiken de personeel hebben in onze koffers lopen neuzen toen we weg waren tot 2 keer toe..het is een puin zooi overal..geen tv.geen radio.geen wiffi.geen airco. geen eten en drinken terwijl we all in hadden geboekt. hadden erg last van vlooien in bed .spreken bijna geen engels goed .een nachtmerry voor ons met onze kleine meid .het enige wat nog gaat was het zwembad..een ding weet ik zeker. ik ga nooit meer naar deze puinbak toe .heb hard moete werken voor deze vakantie en voel me erg bedondert.alles bij elkaar voel ik me verschrikkelijk genaait. hoop geld betaalt .voor iets dat zeker geen 4 sterren waard is in onze ogen.. niet 1 ster waardt. al met al. onze vakantie was een teleurstelling en ga nooit meer naar deze zogenaamd paradise...het is gewoon een puinbak bah.en dan maar niet over de kippen en de hanen tespreken die s.nachts om 3 uur begint te kraaie. ik zeg nooit boeken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Sandra
7-9-2017

Aardige mensen. Groot appartement. Soms geen handoeken of toilet papier maar als je het vroeg was het geen probleem. Vlakbij leuke terrassen, en restaurants, en vlakbij zee( 5 min). Winkeltje op 3 minuten en kos stad is ongeveer 25 min.

Zwembad niet al te groot maar wel lekker. Geen kussens op de ligbedden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Nachtmerrie!!!!!

dilan
28-6-2012

Het ziet er van buite mooi uit. dat is wel zo! maar beziet het eens van binnen! in bad op bed muren vieze beesten spinnen wormpjes!klantvriendelijk waren ze niet! geen handdoeke geen wc rol geen besteks nik s niks niksç het was super vui toen we aankwamen!! overal spinnen webs! voordeel enkel is met de fiets was het 5minuten fietsen naar het stad! en het zwembad was proper en dat is het. als je ook gerust wil slapen.. dan raad ik jullie aan dit hotel niet te nemen!! we sliepen daar niet we gingen uit en sliepen aan zwembad! het was een nachtmerrie de ste nacht!! ik raad het niet aan!! het was mijn verjaardags vakantie maar het was een nachtmerrie gewoon daar!!!

Verzorgd, Personeel af en toe onvriendelijk.

L
19-9-2011

Mooi en verzorgd hotel, net zwembad en mooi aangekleed. Bij aankomst lagen er handdoeken voor 1 dag. Deze worden max. 3 dagen per week verschoond. Verder wordt de kamer elke dag redelijk goed schoongemaakt. Het ziet er verzorgd uit, alleen het personeel is wat minder. Wij misten bij aankomst borden, bestek, glazen en een kussen. Na 5 keer vragen werd het dan eindelijk geregeld. Het ligt buiten het centrum, dus een fiets huren is een pré, maar fietsen langs de zee is totaal geen straf. Er is een supermarkt op loopafstand.

Knorrepot Olga

Martijn
8-8-2011

Afgelopen week zijn we met een stel vrienden naar Olga's paradise geweest. Het was voor ons zeker geen paradijs. We hadden verwacht dat we in het hoofdgebouw zouden zitten. Bij aankomst bleek echter dat we in het bijgebouw, dat overigens niet te zien is op de foto's op de site, verbleven. Het was een donker hok zonder enige voorzieningen. Geen airco of radio of tv. Verder ontbrak er een douchegordijn waardoor de hele douche nat werd. Wanneer we hier over navraag deden bij olga was het enige dat ze kon zeggen: 'Stop talking, go away. You should be happy that you have a room'. Van vriendelijkheid / service heeft Olga in ieder geval nog nooit gehoord.

Natuurlijk heeft de accommodatie ook pluspunten. Zo was het zwembad prima. Genoeg ligbedden en het zwembad was schoon. Ook werd ons 'appartement' elke dag goed schoongemaakt. Locatie is prima. Met de fiets ben je zo in de stad en supermarkten zijn dichtbij.

We hebben een prima vakantie gehad, maar hier gaan we niet weer naar toe!

rustig&goeie ligging

vervelde
8-9-2010

wij zijn 8 dagen naar olga`s paradise geweest, kamers zijn prima, kan altijd schoner, maar nergens is het zo schoon zoals thuis! Bestek bv hebben we zelf nog maar een keer afgewassen, bedden zijn ook prima!

Ligging is goed! Huur een fiets aan de overkant en Kos stad is nog geen 10min fietsen, supermarkt is elke morgen goed aan te lopen voor verse broodjes, kortom goede ligging, lekker rustig maar toch zo in het centrum van kos! aanrader ga savonds is lekker eten bij jumbo style, te herkennen aan de harley voor de deur! wij hebben een heerlijk vakantie gehad en laat je niet afschrikken door de naam olga!!

goede prijs / kwaliteit verhouding

J&J
29-8-2010

We hadden een 2 kamer appartement; de kinderen 11 en 14 sliepen op de bank en een opklapbed. Deze waren erg hard. De kamers zijn ruim. De badkamer is eenvoudig echter de douche komt amper water uit en maar kort warm water. Het was 40 graden dus minder erg. We hebben niet gekookt omdat de inventaris ervoor wel erg summier was. Borden en bestek voor 4 pers. echter opscheplepels, garde etc. ontbraken. De keukenkastjes waren verre van schoon. De rest van het complex zag er netjes uit. Wel een mooi zwembad en voldoende ligbedden. Fietsverhuur, supermarkt, kiezelstrand en div. restaurantjes dichtbij.

Gezien de prijs die we betaald hebben was het prima voor 1 week.

Mooi complex

henk
29-7-2010

Goed complex met een mooi zwembad, ruime appartementen en een prima prijs.

Accomodatie is laatste jaar opgeknapt en met een geweldig resultaat

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad en gaan zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010