Zoover
Hotel Kipriotis Panorama & Suites

Hotel Kipriotis Panorama & Suites

Hotel
7,6

Goed

Score uit 481 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,7
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit7,6
  • Eten7,6
  • Kamers7,3
  • Kindvriendelijk6,4
  • Zwembad8,0
  • Hygiëne8,0

9

Gewoon doen!

Brum
9-7-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Eten: Goed buffet, daarnaast erg prettig dat je dagelijks tussen 12-18 uur een pita of schotel gyros/souvlaki kan bestellen. Daarnaast zijn de drankjes van goede kwaliteit. Bij ultra-all in ook keuze uit A merken bier en sterke drank

Het hotel zelf is erg ruim opgezet en erg schoon. Wellicht iets ouderwets ingericht, maar dit heeft mij totaal niet geïrriteerd doordat het goed bijgehouden is. De kamer was voor 2 personen top. Ideaal dat je elke dag een nieuwe literfles water krijgt.

Punt van verbetering is het strand en strandbar. Dit is echt niet van het niveau van een 5 sterren hotel. Hierin mag Kipriotis een voorbeeld nemen aan Mitsis Ramira beach. Het zwembad is echter helemaal top en het is er lekker rustig.

Een auto gehuurd voor 2 dagen via Autobank (aanrader) in het hotel. Heel het eiland gezien.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 11-7-2019

Dear Brum,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Panorama Hotel & Suites during your recent stay with us.

When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria has been categorized as a 5 Star, by the Greek Tourism Organization.

We hope to see you again sometime in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

5

Geen gejank aan het zwembad

Luuc
8-7-2019
  • Ligging3
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten4
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad7
  • Hygiëne7

De kamers waren erg verouderd (wel schoon), eten niks bijzonders (a la carte zeker aanrader, buffet ben je snel zat), niet echt 5 sterren waardig. Barman en lifeguard waren top, lifeguard vooral omdat hij de schreeuwende kinderen kij hard aanpakte. Voor de rest is de andere kant van kos veel mooier richting het schiereiland. Kos stad ook niet zoveel aan. Tip: huur een auto, zat leuke strandjes stuk verderop en eten boven op de heuvel bij paradise beach is erg mooi

Gereisd Met partner in juli 2018
9

Wat een service!!

Hans
17-6-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Voor de 10e of 11e keer in dit hotel geweest. Deze keer zeer ongelukkig. Door een ontsteking in mijn voet zijn we eerder naar huis moeten gaan. Dankzij de geweldige service van de medewerkers van het hotel is dit, zover dit mogelijk was, zeer goed verlopen. Dank aan iedereen van het hotel en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd Met partner in juni 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 19-6-2019

Dear Hans,

First of all we wish you a quick recovery!

We value your loyalty as a member to our hotel and your positive feedback on our team members is very much appreciated.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

It will be an honor hosting you back pretty soon.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

1

Dit nooit meer

Audrey Vandenbriele
11-6-2019
  • Ligging7
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten2
  • Kamers2
  • Kindvriendelijk2
  • Zwembad6
  • Hygiëne5

Hotel is uiterst dringend aan renovatie toe: kamers met tapijt en rode gordijnen, ideale broeikas voor huisstofmijt. Ook in de kamer gangen overal tapijt. Het eten is alle dagen hetzelfde en lauw, éénmaal het eten op wordt er ook niet meer aangevuld. Personeel is onvriendelijk. Zeker geen 5 sterren waardig eerder 3. Ultra all in is ook oplichterij veel zaken op de kaart zijn betalend!!!

Gereisd Met partner in juni 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 17-6-2019

Dear Audrey van den Briele,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Panorama Hotel & Suites during your recent stay with us.

By checking our records, we noticed that, according to your initial booking, you had booked a Double Sea View and you were allocated in a Superior(Renovated) Double Sea View room as an upgrade.

When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria has been categorized as a 5 Star, by the Greek Tourism Organization.

Being a large property, we do renovations every year in a number of rooms and public areas.

Thorough cleaning is done everywhere including carpets and curtains.

With our passion for gastronomy being one of the prime pillars of our company our team of Professional Chefs prepare a large variety of both local and international delicacies from ingredients of the highest quality and also follow a 14 day rotation of thematic menu so we can cater for all diet requirements and please the most discerning of palates. Moreover, the food is being replenished continuously. However, we understand that the preferences vary among our guests and each case is unique.

In reference to our team members we would like to mention that they work incredibly hard, often in difficult circumstances. We would like to take the opportunity to note that professionalism and courtesy are some of our principles we have, we do pride ourselves on our high level of service and we are very dedicated in making each and every guest’s stay as special as possible. For this we get many compliments and comentations.

Last but not least, our holidays are sold with clear descriptions available online and we are confident that we deliver exactly what we advertise.

We hope you had a nice return.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

9

Super vakantie

Kelly
9-6-2019
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Heerlijk hotel! We vonden alleen het avondeten niet super, dus een paar avonden bij blue Beach gaan eten echt een aanrader! Verder altijd genoeg ligbedden beschikbaar, fijn zwembad, gewoon een topvakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 14-6-2019

Dear Kelly,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Panorama Hotel & Suites, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We look forward to having you with us again in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

6

Prima hotel , alleen niet voor herhaling vatbaar

Femke
3-6-2019
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad7
  • Hygiëne6

Het is een prima hotel voor een week, alleen niet voor herhaling vatbaar. De foto's op internet zagen er mooier uit dan dat het in werkelijkheid is . Het hotel zelf ziet er goed uit echter zijn de kamers heel erg verouderd. De hygiëne van de kamers was prima alleen lag er in de gangen én in de kamers vloerbedekking met vlekken erop, dit is uiteraard alles behalve hygiënisch. Dit was een groot minpunt! Eten, zwembad & ligging is goed.

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 5-6-2019

Dear Femke,

Thank you for taking the time to share your feedback.

According to ISO 9001 and ISO 22000 we have high standards of cleanliness. Our housekeeping department undertakes in-depth cleaning controls in all rooms and public areas on a daily basis.

We would like also to stress that being a large property, we do renovations every year in a number of rooms and public areas.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

9

Fantastisch voelde als thuiskomen.

Aad de Bloois
3-6-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten10
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Wij hebben van 18 mei t/m 1 juni voor de 2e keer een onvergetelijke vakantie gehad. In 2018 waren we hier ook in dezelfde periode en we zeiden direct van "hier gaan we nog een keer naar terug". Dit hebben we gedaan en zeker geen spijt. Bij aankomst werden we direct door lifequard Janis herkend en hartelijk onthaalt. Bij het restaurant werden we weer ontvangen door gastvrouw Denise. Ze omhelsde ons bij aankomst. Wat een geweldige vriendelijke gastvrouw.

's Avonds gingen we naar de mainbar en daar kwamen we Zanetta en Christina weer tegen. Toen die ons zag werden we weer omhels en geknuffeld. Wat een geweldige meiden die echt kei hard werken. Als we 's avonds na het diner naar de mainbar gingen werd ons kopje capuchino gebracht zonder het te vragen. De dagelijkse activiteiten werden verzorgd door Johny en Gabriella die een geweldige interactie met de gasten onderhield. Wij voelde ons thuis. Willen wel wel voor de 3e keer terug.

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 5-6-2019

Dear Aad de Bloois,

Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Panorama Hotel & Suites, we very much appreciate your feedback.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

6

Prima voor een week

Koelman
31-5-2019
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten5
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad5
  • Hygiëne8

Keurig hotel met nette bediening

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 3-6-2019

Dear Koelman,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

9

Een aanrader! Alle sterren waard!

Caro
27-5-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Geweldig hotel. Bij aankomst een kamer met uitzicht op niks, een upgrade gevraagd en tegen kleine betaling gekregen. Een kamer op de 5 e verdieping met geweldig uitzicht.

Het eten is ook geweldig, heel veel keus, alles warm en goed op smaak!

De service is ook goed, heel vriendelijk.

Je loopt zo naar het strand, waar de bedjes met parasol en de drankjes gratis zijn.

Bij de pool bar kan je ook flesjes water krijgen en iedere dag een nieuwe fles water op de kamer.

Voldoende bedjes rondom het zwembad, en misschien doordat het hotel nog niet vol zit, maar voor het eerst geen handdoeken leggers gezien.

Kortom een aanrader!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 29-5-2019

Dear Caro,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

We do look forward to welcoming you back in the non-distant future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

8

Een prima hotel ,goede service en aardige mensen.

Kaatje
25-5-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

We hadden een kamer met zeezicht geboekt ,de foto's beloofden heel wat maar wat viel het tegen toen we op onze kamer 132 kwamen. We keken uit op een heel lelijk groot dak met in de verte de zee.

Maar...... toen we bij de receptie aangaven dat we echt teleurgesteld waren over ons uitzicht boden ze ons direct een alternatief aan.

Zijzeezicht op de zesde verdieping en een grotere kamer...wat een service!

Het was een prachtige kamer met prachtig uitzicht!

We hebben het heerlijk gehad, de bedden lagen heerlijk,de badkamer was prima,de schoonmaak perfect! Over het eten alleen maar lof voor ieder wat wils!

Ook bij het zwembad was het prima toeven.

Het is een feit dat het hotel opgeknapt moet worden een likje verf hier en daar zal al een heleboel doen en de vloerbedekking;-(

Door alle andere goede punten konden we hier wel door heen kijken.

Ik zou zeker bij het boeken vragen om een kamer op een van de hoogste verdiepingen!

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 28-5-2019

Dear Kaatje,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Panorama Hotel & Suites.

We are happy to know that you had a great time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

Being a large property, we do renovations every year in a number of rooms and public areas.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels