Zoover

8,1

Prima bevallen

peter vliegenthart
4-9-2012

Fijn hotel met leuk personeel.

Het annimatie team is minder dan in 2010, toen veel plezier gehad met de belgen.

Ga eind september voor de 2e keer dit jaar.

Miranda wat kan ik meenemen behalve pindakaas en zoete drop ?

Is dat gekleurde hagel ? of nog andere zaken ?

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

Een gezellig hotel.

Linda
9-12-2010

Niet geschikt voor jongeren.

Iedere dag een animatie team voor sport en spel bij het zwembad.

Een Griekse avond.

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

zeer goed en gezellig hotel !

Carla, Belgie
16-8-2009

Een paar dagen terug van dit uitstekend hotel! Rustig en niet een druk gedoe heb je hier. Prima eten,(ook al ga je aan de late kant, steeds nog warm). Vriendelijk personeel, steeds plaats aan zwembad, verzorgde, propere en frisse kamers,(airco blijft aan ook als je kaartje uitneemt!)wat voor mij een groot pluspunt was! Het enige wat minder was is het strand maar vond ik persoonlijk minder belangrijk en er zijn mooie stranden in de omgeving. Met de bus of fiets ben je vlug in Kos stad (3 km)met veel winkels en terrasjes. Zeker een vakantie voor herhaling vatbaar in dit hotel !

Miranda de nederlandse receptioniste eet heel graag zoete drop van bij ons ;-)

ps. moest je dit lezen Miranda....door mij de laatste avond van vertrek te moeten haasten heb ik aan één persoon geen afscheid en dag kunnen zeggen, de animator van Bulgarije, wil je hem nog de groetjes doen aub ? Bedankt

Andere hotels(o

Bruno
10-9-2007

Andere hotels(o.a.kripiotis village) hebben het probleem van de gereserveerde ligzetels aan het zwembad vanaf deze zomer professioneler aangepakt...tot 8.30uur worden ALLE badlakens die onbeheerd op ligzetels gedropt werden terug verzameld door de directie en kan men deze afhalen aan de receptie..dit tot ergernis van die toeristen de menen dat bij hun boeking eveneens een ligzetel is inbegrepen.

Toch zou men in hippocrates b.v. de 2 ligzetels die aan het binnenzwembad staan te niksen eveneens buiten kunnen plaatsen.

Persoonlijk zal het mij worst wezen vermits ik naar dit hotel NOOIT meer terugga !!!

Taverne Zorba zoals afgebeeld in de brochure ligt naast Is

Rob de Jong
24-6-2007

Taverne Zorba zoals afgebeeld in de brochure ligt naast het hotel. Is alleen toegankelijk op de middagen,je krijgt er 1 drankje ook al ben je all-in. Ik had kamer geboekt met zijdelings zeezicht maar van de zee was in de verste verte niets te bespeuren. De vriendelijkheid van het personeel maakt alle goed. Vooral Miranda aan de receptie

Gereisd Alleenreizend in augustus 2006