Zoover

8,1

Heel goed hotel

Dave
28-6-2015

Zeer goed hotel. niet heel groot, maar daardoor juist erg gezellig. Goede ontvangst op de dag van aankomst. We mochten zelfs het restaurant nog gebruiken ondanks dat we 's avonds laat aankwamen, Hotel was netjes en schoon. De kamers waren goed, alleen de bedden waren hard. Het eten was goed en ruime keuze. Zwembad ziet er goed en schoon uit. Genoeg ligbedden met gratis handdoekenservice Vriendelijk personeel in het hele hotel. Heel leuk en gezellig animatieteam (Anna, Roxanna en Roland) met de hele dag door activiteiten en ook 's avonds werden er verschillende dingen georganiseerd. Ook husein en zijn team achter de bar bedankt voor de gezelligheid en het verzorgen van de drankjes. Het hotel ligt op maar 4 km van kos stad, wat ers makkelijk te bereiken is. Verder geen last gehad van geluidsoverlast. Prima hotel

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team, Kipriotis Management, 5-10-2015

Dear Guest,

We would like to thank you for the preference you showed in choosing the Kipriotis Hippocrates Hotel for your recent stay in Kos and for taking the time to share your most positive feedback.

We are delighted to read that you had a positive experience during your stay with us and that you enjoyed the hotel services and amenities. Our aim at Kipriotis Hotels is to ensure that all of our guests are made welcome and feel at ‘home’ during their stay with us and it gives us immense satisfaction to learn that we are met or even exceeded your expectations on this occasion. It is indeed very rewarding to receive guests like yourself, who take the time to convey their thanks to us. Such comments certainly help us in motivating our services, and more importantly, assist us to provide a more personal and efficient service.

We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon and create more magnificent moments for you.

Kind regards

wijhebben een fijne vacantie gehad het was de tweede in

frans drooghmans
9-7-2007

wijhebben een fijne vacantie gehad

het was de tweede keer in dit hotel

er zal zeker nog een derde keer volgen

bedankt miranda voor de fijne ontvangst

ook de annimatieploeg was erg goed

een dankuwel voor het ganse personeel

jose en francois

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn van 10-06 tot en met 17-06-2007 in dit hotel ons

Fam. Baumann
6-7-2007

Wij zijn van 10-06 tot en met 17-06-2007 in dit hotel verbleven, beviel ons opperst best zeker dat wij nog een keer terug gaan.

De bediening en verzorging van het hotel heb ik nog nergens zo goed meegemaakt als bij jullie.

Wij vonden geen minpunten alleen maar pluspunten over deze vakantie, het is een zeer gezellig eiland met vriendelijke mensen.

Fietsen, boottochten zijn echt een aanrader, goed verzorgt en goedkoop.

De buffetmaaltijden in het hotel zijn zeer uitgebreid.

Bij deze willen wij Miranda nog bedanken die altijd voor ons klaar stond als we vragen hadden en ook het overige personeel

Piet en Lies 17-06 t/m 26-06-2007 Prima hotel,zeer

P.Gerringa
3-7-2007

Piet en Lies 17-06 t/m 26-06-2007

Prima hotel,zeer goed qua eten/drinken

fiets verhuur binnen hand bereik €3 per dag.

De bus naar Kos stad stopt voor de deur €1.10 enkele reis 22.30 laaste bus.

Min punt er is in de ditekte omgeving niets te doen,dus op naar kos stad is de moeite waard.

Tip,boek een overtocht naar Bodrum bij Tigaki express is 50% goed koper en is precies de zelfde excursie prijs €25 i.p.v €46.

Het strand is naar onze beoordeling slecht,in de reis gids staat kiezelstrand,maar keien strand komt hier beter tot zijn recht.

Miranda is perfekt als vraag baak.

( heeft graag chocolaa met hazel noten

of pindakaas is in griekenland zeer duur €4.20 per potje).

Verder een perfecte vakantie.

wij waren hier ook 21 tm 28 juni in de hittegolf dus, nu 4

joke
1-7-2007

wij waren hier ook 21 tm 28 juni in de hittegolf dus, airco stond nu wel de hele dag aan. animatieteam doet goed zijn best, de hele dag door is er wel iets, van sport tot bingo, en er is iedere avond een voorstelling in het theater. bijzonder ze spreken zeker wel 4 talen. het strand en de zee is met veel kiezels dus neem je waterschoenen mee!groeten aan leo was gezellig en natuurlijk aan miranda.

wij vertoefden hier 21e/28ste juni Het hotel zelf is de en

Leo
29-6-2007

wij vertoefden hier 21e/28ste juni Het hotel zelf is prachtig de kamers mooi en de schoonmaak erg goed. Animatie savonds is er bijna niet, maar je kan savonds gezellig bij het zwembad of de bar zitten waar Janos een prima man je helpt . Het personeel verdient een dikke tien .het eten is goed je kan zelf opscheppen wat je lekker vind( zoveel je wild) Over Miranda is al zoveel verteld en wij hebben voor haar wat meegenomen maar doe je dat niet dat is ook goed ze is gewoon tegen iedereen aardig. Het strand steld niks voor veel grind .er staan strandstoelen koste € 6,- 2 stoelen voor de hele dag dat valt wel mee . maar drinken kunnen alleen de all in mensen krijgen je kan er niks kopen wel aan de drukke autoweg . Er is ook geen boulevart .Het dorp Psalidi steld niks voor maar pak de fiets of bus en je zit zo in kos stad. Alles bijelkaar een fijne vakantie gehad kussen voor Miranda xxx

Met een glimlach denk ik terug aan onze vakantie op Kos,

Marc en Anita
24-6-2007

Met een glimlach denk ik terug aan onze vakantie op Kos, met een nog grotere glimlach denk ik aan Miranda. Zij weet, als geeneen, wat vriendelijkheid en service is. Voor iedereen een lief woordje klaar, voor iedereen doet zij haar uiterste best.

En niet alleen Miranda, wij stonden versteld van de vriendelijkheid van iedereen. De Spanjaarden kunnen hier nog wat van leren.

Alles bij elkaar een geslaagde vacantie, niet dankzij TNT, die mijn vergeten medicijnen op tijd zouden bezorgen, maar wel danzij die heerlijke mensen op Kos

Wij zijn net terug uit Kos

Stoop Ivan
19-6-2007

Wij zijn net terug uit Kos.Het hotel is prima zéér goed eten en een variatie van warme gerechten.Pluspunt voor Belgen en Nederlanders dat er een Nederlandstallige aan de receptie zit(Miranda is de naam)zéér vriendelijk en behulpzaam als er problemen zijn.Kamers ok (alleen de airco is minpunt).zwembad en ligging voor mensen ok en de animatie 'PRIMA'(De Lion King voorstelling en de Komedie moet je zeker gezien hebben).Voor de kinderen is er ook animatie ,alles is er goed verzorgt(kamers zwembad ,eetplaats enz.)Voor de rest zou ik zeggen amuzeer jullie daar als er heen gaat,moet je zeker doen!!!Groetjes Ivan,Veronique en Amber (xxx aan Miranda) Salut xxxxxx

wij hebben een heerlijke vakantie gehad

ank en kees
6-6-2007

wij hebben een heerlijke vakantie gehad. zo mooi hotel en heerlijk relaxed.en het personeel

zo lief en vriendelijk dat maak je niet vaak mee.en het buffet een woord schitterend.zo veel en volop keus.

beslist een aanrader.

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn in mei 2007 in dit hotel geweest

Marlies Hensen-Bodelier
27-5-2007

Wij zijn in mei 2007 in dit hotel geweest. Eten is erg goed. Men is er zeer vriendelijk en behulpzaam. kamers zijn goed verzorgd, airco werkte niet naar behoren,erg benauwd 's-nachts. Je kon de balkondeur niet open laten, want dan had je 's-nachts een leger zeer bijtluste muggen op je kamer, die ons dan ook meerdere nachten van onze nachtrust beroofd hebben.

Ook de 3 aanwezige hanen (naast hotel) begonnen elkaar toe te kraaien vanag 3.30 uur in de nacht. Je kreeg er moordlustige gedachten van, en niet alleen wij, maar ook diverse andere hotelgasten. Verder hebben we een hele fijne vakantie gehad in een prima hotel. Miranda uit NL, getrouwd met een Griek uit Kos (natuurlijk!!) kan je met allerhande tips van dienst zijn. Ze werkt aan de receptie (met veel plezier) en is dol op Nederlandse tijdschriften. Vooral de Vriendin. Dus,als je naar dit hotel gaat,verras haar met wat NL lectuur.