Zoover
Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel
8,1

Fantastisch

Score uit 332 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,3
  • Service8,7
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten8,2
  • Kamers8,0
  • Kindvriendelijk6,7
  • Zwembad7,6
  • Hygiëne8,2
2018
8

Heerlijke vakantie met een perfecte AI formule.

M. van Eijsden
21-8-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Perfect hotel met heerlijk gevarieerd eten en een perfecte ligging. Het personeel was zeer vriendelijk. Kamer was netjes en schoon. De bedden erg hard maar daar hadden wij al op gerekend want daar waren al meerdere klachten over geuit. Het strand ligt aan de overkant van het hotel. De animatie overdag en s'avonds was heel slecht. 2 jonge meisjes in veel te korte rokjes die alleen maar bezig waren met mooi zijn en jonge jongens bezig houden. Dit doet afbreuk aan het hotel en de kwaliteit. Erg jammer maar het heeft voor mijzelf en mijn moeder geen afbreuk gedaan aan een week Kos in een accomodatie waar wij met een goed gevoel op terugkijken. Het hotel is dus zeker aan te raden maar reken dan op geen animatie.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 12-11-2018

Dear M. van Eijsden,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Hippocrates Hotel, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

8

Goed hotel maar voor ons niet weer.

Harmke
4-6-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service6
  • Ligging8

Service aan de receptie met name door een wat oudere receptioniste is bijzonder klantonvriendelijk. Was niet te bewegen tot enige service. Betichte ons zelfs van diefstal, toen wij bij vertrek onze handdoekpasjes kwamen inleveren. Weigerde ons de borg terug te betalen. Weigerde ook de hotelmanager voor ons er bij te halen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 7-6-2018

Dear Harmke,

Thank you for choosing the Kipriotis Hippocrates Hotel for your holiday and for taking time out of your stay to provide us with your feedback.

We are sorry that you are unhappy with the level of customer service that you received from members of our reception staff. This is certainly not acceptable and we can assure you this is not the impression we want to give our valued customers. The vast majority of our guests experience wonderful holidays with us and many return year after year. Nevertheless, please be assured your comments will be forwarded to the Hotel Manager for their information.

Thank you once again for taking the time to provide us with your valuable feedback.

Kindest regards

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels


Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


8

Fijne Vakantie

Swart
2-6-2017
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten10
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging8

Kamers in orde, Badkamer oud maar netjes.

Eten goed, veel keus en personeel super.

Hotel ligt dicht bij Kos stad, Bushalte voor de deur perfect.

Voor strandliefhebbers wat minder dan moet je naar de andere kant van Kos.

Wij zijn geen strandmensen, ons hotel met zwembad was prima.

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Your Kipriotis Hotels Managment Team, Kipriotis Management, 5-8-2017

Dear Swart,

We hope that you had a pleasant journey home and we thank you for your review!

We are delighted that you have spent a lovely holiday on the island.

We are very pleased that you rate our service positively, as this is very important to us. We will be glad to pass your praise.

We sincerely hope to welcome you back again soon!

Sunny greetings from Kos

8

fantastisch

Joni
28-7-2015
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging10

Het buffet was lekker maar niet echt speciaal. Het hotel was zeer proper en het waren mooie kamers. Er miste wel een lange spiegel in de kamer. De animatie was geweldig! We hebben ons aan het zwembad en aan de bar 's avonds zeer goed geamuseerd en nooit verveelt. Een grote toewijding van het animatie team die elke dag van 's morgens tot 's avonds laat klaar stond! Het is gemakkelijk om naar Kos stad te geraken met de bus wat een groot pluspunt is. Het hotel lag vlak naast een nachtclub. Dit was zeer leuk en vanaf je de nachtclub uitstapte hoorde je de muziek bijna niet.

7

Leuk hotel met enkele werkpuntjes

Glen
13-7-2015
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Ik ben net terug van een weekje Kos in dit hotel.

Over het algemeen is dit hotel zeker een aanrader.

Leuke lobby met gratis Wi-fi. Kamers altijd proper. Tof dat je gebruik kan maken van de zwembaden van 5 hotels die naast mekaar liggen.

De snacks die men als gevarieerd omschrijft op de website zijn er niet. Buiten enkele boterhammen op een plateau die niet gekoeld zijn na... Het eten mag misschien ook wel iets uitgebreider maar over het algemeen waren we hier ook tevreden over.

8

Gezellig en leuk hotel. Ook wat minpuntjes

meneer van der Linde
24-12-2014
  • Kindvriendelijk8
  • Eten6
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service9
  • Ligging8

Erg gezellig hotel. Leuke sfeer, zowel overdag als 's avonds. De kamers waren schoon. Het eten was matig, weinig afwisseling en vaak niet goed warm. De tweede week was dit overigens beter dan de eerste week. Het zwembad is ca. 3 of 4 dagen niet toegankelijk geweest omdat er smurrie in zat. We hoorden van andere hotelgasten dat dit de 2e keer deze zomer al was. Klacht ingediend bij de receptie, wel een compensatie gekregen. Dus dat is prima opgelost. Ook was er 2 keer tijdens onze vakantie geen water, dit was voor korte tijd. Helaas is het wel een optelsommetje. Gelukkig zijn we niet de moeilijkste en was de service erg goed! Het hotel is een aanrader, maar het eten niet.

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team, Kipriotis Management, 28-12-2014

Dear guest,

We would like to thank you for the preference you showed in choosing the Kipriotis Hippocrates Hotel for your recent stay in Kos and for taking the time to post your opinion.

We are glad to know that you were pleased with our services. It gives us immense satisfaction to learn that we are meeting our guests' expectations. Your comments in regards to the food have been duly analyzed and discussed with the Executive Management Team, so we can be sure that same will not reoccur in the future. We take this opportunity to sincerely thank you for your feedback as it is mainly through our guest’s input that we can improve our service standards.

We will be excited to welcome you back to our hotel soon.

Kind regards,

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team

7

3e keer Kos

Carmen Dijkstra
6-10-2014
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad8
  • Eten6
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service7
  • Ligging8

Ik heb in veel all in clussive hotels gezeten, maar dit was niet de beste. Het restaurant en het personeel van het restaurant hadden totaal geen uitstraling. De poolbar was overigens top. Het eten was eentonig. Mijn bed was ontzettend hard. En een kluisje huren is ook niet de moeite waard, ik heb een spiegelreflex camera maar die paste er niet in. Het was als ware een 'brievenbus' overigens was het kluisje niet op de kamer te vinden. Wat wel goed was, was de hygiene. Als je aan het strand wil liggen moet je betalen voor het bedje, net zoals de WiFi. Kos is trouwens wel een aanrader, je kan leuke uitstapjes maken en het is er gezellig.

Ik raad dit hotel niet aan, er zijn er betere te vinden op KOS!

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team, Kipriotis Management, 9-1-2015

Dear guest,

We would like to thank you for the preference you showed in choosing the smartline Kipriotis Hippocrates Hotel for your recent stay in Kos and for taking the time to post this review on Zoover.

We are very sorry to learn that we have missed our opportunity to impress you whilst we had a chance to do so. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations. We have made sure to share all of your feedback with our team so to make sure that the shortcomings you mention will not reoccur in the future.

Ee do hope that we will have a chance to redeem ourselves at some stage, when you decide to visit Kos again.

Kind regards,

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team

8

Heerlijke vakantie gehad! (aanrader)

Rob Joling
5-10-2014
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging7

2e keer kos en wederom een top hotel!

Dit keer buiten het hoogseizoen en echt weer perfect.

Het hotel ligt dan wel iets verder weg uit het centrum maar de bus stopt letterlijk voor de deur en de fietsverhuur (5 euro per dag) zit ook direct aan het hotel vast! Wij zijn allemaal zeer verrast door de kwaliteit en diversiteit van het eten (in tijden niet zo goed gehad) voor een all-inn! de kamer zijn erg modern en schoon en worden netjes elke dag schoon gemaakt net als de rest van het hotel trouwens.

Zowel ontbijt, lunch als diner viel elke dag erg in smaak bij ons alle!

Door mijn werk in de horeca let ik veel op de hygiëne en dat zat hier helemaal goed!

Wij komen ook vaak in turkije en ergeren ons soms dood aan de bevolking daar.. maar dan zit je in kos toch stukken beter! zeer vriendelijke bevolking en verre van opdringerig! je hoeft niet af te dingen en alles zeer schoon in de stad! alle straten zijn schoon en de restaurants zeer hygiënisch!

Aanradertje dus!

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team, Kipriotis Management, 9-1-2015

Dear guest,

Thank you very much for having selected smartline Kipriotis Hippocrates Hotel for your recent stay and for your constructive feedback.

We are delighted to read that you enjoyed the cleanliness of the hotel and rooms, the all inclusive and the food variety. It is indeed very rewarding to receive guests like yourself, who take the time to convey their thanks to us. Such comments certainly help us in motivating our staff and, more importantly, assist us to provide a more personal and efficient service. We have passed your kind comments to all team members.

We are looking forward to welcome you back once again in the near future.

Kind regards,

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team

7

Middelmatig tevreden

silviajanssens
20-9-2014
  • Zwembad7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging8

Het hotel is ietwat verouderd en bestaat uit meerdere delen. Het stuk village en maris zijn duidelijk beter onderhouden en heb ook een mooier zwembad. Goed is wel dat je ook in maris kan gaan zwemmen en drank kan nemen. En het ligt vlak naast hippocrates. Je kan ook het buffetrestaurant van maris reserveren (aan de receptie van hippocrates) en de a la carte restaurants van village (bij het ontbijt in hippocrates). De Italiaan was naar mijn mening het beste. Het buffet in maris is verzorgder dan in hippocrates. Zeker en vast de red loft bar uitproberen bij zonsondergang, een fiets huren en naar kos stad gaan of gewoon fietsen naar de thermen of de andere richting uit. Het is echt veilig. De drei eilanden tour is ook leuk, maar best toeristisch! Al bij al een zeer leuke vakantie gehad. Prijs min of meer in lijn met wat je krijgt maar toch niet te vergelijken let bv turkije of zelfs wat we vorig jaar in spanje hadden.

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team, Kipriotis Management, 9-1-2015

Dear guest,

Thank you for your recent review following your stay at smartline Kipriotis Hippocrates Hotel.

We are pleased to read that your enjoyed the restaurant and the bar. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. Please rest assured that we will take all the measures we believe appropriate to prevent such situations to occur in the future, and that we will continue to do our best to improve the quality of our services and standards.

We do hope that we will have a chance to redeem ourselves at some stage, when you decide to visit Kos again.

We very much hope that we can yet encourage you to stay with us again so we can put your above concerns to rest.

Kind regards,

Kipriotis Hotels Quality Assurance Team

8

Leuk hotel!

zyhilfra
22-6-2014
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad1
  • Eten6
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service10
  • Ligging8

Wij zijn net terug van een 8 daagse vakantie in dit hotel! Wij hebben een super vakantie gehad! Het aanzicht van het hotel is mooi,alles is netjes gepoetst,personeel is heel vriendelijk,de kamers zien er netjes uit,de bedden waren wel erg hard.Het eten was erg eentonig! Niet echt gevarieerd.Wij hadden dat vertelt tegen iemand, en kregen een uitnodiging om te gaan eten bij het Panorama Hotel!Dat vonden wij een goede service , en daarbij smaakte het heerlijk! De bushalte ligt echt letterlijk naast het hotel.Met die bus kan je gemakkelijk na Kos stad voor maar 2 euro! Wij hebben ook een fiets gehuurd! De fiets hebben we gehuurd bij het bedrijf naast het hotel.dat koste maar 5 euro voor een hele dag( dat is een lachertje) Tip:ga een dagje naar een bergdorpje genaamd;zia,huur een fiets en/of/ scooter,dagje bodrum,en ga buiten de deur eten , het is de moeite waard!!!!