Zoover
Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel Kipriotis Hippocrates

8,1

super goed hotel met oog voor detail

parmentier
18-9-2013

de dag van aankomst was erg laat door vliegmaatschappij kwam door kapot toestel

een erg slecht begin van de reis.

maar was meer dan goed gemaakt door het management van het hotel

door een lekker drankje bij aankomst in de bar.

wat een perfecte binnen kommer met veel liefde en aandacht voor de gasten en een fijn man die de koffers naar de kamer deed brengen

super mooie kamer met fijne en lekker bad douche en super schoon

en lekker fles koud water in de koelkast van de hotelkamer

kon niet beter wat een ontvangst na lange reis dag.

in een woord een hotel met oog voor smaak service en mooie tinten in de kamers en hal eetzaal en een receptie die

een grote pluim verdiend

waar ook nl door Miranda die nooit iets te veel vond

een talen wonder pur sang

en de manager die zich te groot vond

om je een woordje en fijn gesprek mee te hebben

we gaan zeer zeker nog eens terug

voor de komende zomer van 2014

Mooie ligging(zee zicht vanaf het balkon)

Bart
24-8-2013

Wij zijn er met 2 kinderen geweest, we hebben ons prima vermaakt. Al vind ik het zwembad beter bij Maris. En idd het eten is niet elke dag verschillend. Maar sommige reacties snap ik niet. Wat maakt het uit dat het drinken in plasic bekers is. En personeel niet vriendelijk? ja 1 bardame. Maar het restaurant personeel en bv het animatie team 200 % inzet. Ik ben er ook mee eens dat 4* wel wat hoog ligt. En dit ligt voornamelijk aan het onderhoud van WC's en randen bij het zwembad enz. Maar het wij hebben genoten en als tip: huur een quad of een buggy voor het hotel. En wij zijn naar Nisyros(vulkaan eiland) geweest. Wij hadden zelf geen transfer geregeld maar we zijn beide keren met de taxi gegaan voor € 38,- voordeel daarvan is dat je in 1 streep er naar toegaat ipv 25 stops ;)

Leuk en prima hotel

P.v.groeningen v Schajik
13-8-2013

Een prima Hotel leuk zwembad wat erg irritant is dat er mensen zijn die om 6.30 of eerder de handdoeken al op de ligbedden neerleggen en dan pas in de middag pas gaan gebruiken,voorbeeld een Franse familie met 10/12 personen alle nat.tijden doen het,verder goed naar ons zin gehad.Wij Opa/Oma dochter/man 2 kl.kinderen 11/14 jaar

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Wat een heerlijke vakantie

de vries
9-8-2013

Een hartstikke fijn hotel alles klopt, het hotel is mooi de tuin keurig. de kamer is goed airco aanwezig. rustig gelegen en centraal geleden, er stopt een bus voor de deur en auto en fiets verhuur direct voor de deur. Ik heb me slechts aan één ding geërgerd, het personeel. Grieken zijn over het algemeen aardige en welwillende mensen, in dit hotel werken echter bijna geen grieken maar veelal roemenen en polen, die er niet uitzagen alsof ze het naar hun zin hadden. er kon werkelijk geen lachje vanaf. Voor kleine kinderen is deze accomodatie ook iets minder geschikt.

Veel verwacht maar valt tegen

M. Tournier
17-5-2013

In meivakantie 2013 hier een week geweest. Eten is prima en ligging ook. Mooie zwembaden. Kamers beneden zijn een ramp. Harde bedden (echt vreselijk!), heel gehorig (hoort buren lopen, praten, snurken) en vooral slechte ventilatie waardoor de badkamer lang vochtig blijft en het in de kamers heel benauwd wordt en stinkt. Let op want de airco gaat pas half juni aan in de kamers. Als je dan een kamer op begane grond hebt kun je je schuifpui niet open zetten 'snachts (inbraak). Superslecht geslapen. Klagen bij receptie heeft geen zin: staat in contract zeggen ze (van de airco)! Shampoo en zeep krijg je alleen bij aankomst en is veel te weinig. Is allemaal jammer dat op deze manier bezuinigd wordt. Receptie is zakelijk vriendelijk (omdat het moet). Badkamer was niet goed schoon ook al wordt er iedere dag netjes schoongemaakt en nieuwe handdoeken verstrekt. Prijs/kwaliteit verhouding is niet goed.

Ik zou dit hotel niet aanraden aan mijn vrienden er zijn echt betere hotels.

Guest Relations dept., Kipriotis Management, 16-7-2013

Wij vinden het jammer om te horen dat uw vakantie in ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Zoals in al onze brochures en advertenties staat vermeld, werkt de airconditioning van 15/6 – 15/9. Toiletartikelen worden aangeboden bij aankomst en zijn niet dagelijks inbegrepen. Wanneer gasten niet tevreden zijn met de aangewezen kamer, doen wij ons best om een alternatieve kamer aan te bieden wanneer deze beschikbaar zijn. Het schoonmaken en schoon houden van het hotel heeft bij ons een hoge prioriteit Uw feedback betreft het schoonmaken van de kamer nemen wij dan ook erg serieus.. Wij nemen uw feedback en opmerkingen mee richting ons service team en gaan hier mee aan de slag.

Prachtige familiekamer

Leen
2-10-2012

Het hotel is goed gelegen om Kos-stad te bezoeken (per fiets, bus) In de nabijheid heb je voldoende gelegenheden om een auto, scooter, fiets e.d. te huren. Je mag gebruikmaken van de verschillende faciliteiten van de andere hotels van de Kipriotisketen die in de nabijheid gelegen zijn. Sommige gratis andere mits betaling (wordt duidelijk toegelicht door de host van de touroperator of receptie). Er is een NL-receptioniste aanwezig wat soms handig kan zijn. Wij hebben gratis gebruik gemaakt van de zwembaden van Hippocrates, Maris en Kipriotis Village. De familiekamer (2aparte kamers) waren zeer mooi ingericht en met zicht op zee (kamer 348). Het eten was goed maar de kwaliteit van het vlees kon beter Als je gebruik maakt van het themarestaurant in het maris hotel is er zeker variatie in eten. Wij verbleven hier met 2 jonge kinderen van 2 en 5 jaar. Een nadeel vonden wij dat de kinderzwembaden voor onze jongste dochter te diep waren. Toch hebben wij hier een fantastische vakantie beleefd.

Rustig hotel, goede service. Meerdere hotels

Vincent van der Velde
5-8-2012

Hallo Hippocrates,

Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie in Hippocrates. Na wat negatieve reactie gelezen te hebben is het mij reuze mee gevallen.

Schoon hotel, eten is goed en warm, maar niet al te veel variatie. Maar dat is geen probleem want je mag ook tegen reservering eten bij Maris en Village.

Bij Maris mag je zwemmen, eten en drinken en mee doen met het animatieteam. Wij hebben elke dag mee gedaan met Darten en Tafeltennis. Onder leiding van de leuke dames Maria en Vivien.

Bij Village mag je zwemmen en kijken naar een leuk animatie show of mee doen met de spelen. De drankjes wel zelf betalen of gewoon wat bestellen en afwachten of je het krijgt. Eten tegen reservering, was ook goed te doen.

En het mooiste is dat Miranda achter de receptie staat voor al uw vragen in het Nederlands. Altjd bereid om te helpen en voor advies. Bedankt..

Vincent, Mariska en Ryan..

goed hotel als je er kan logeren

Van zon
15-7-2012

Goed hotel alleen wij hadden een overboekte kamer. al gauw merkte wij dat wij niet de enige waren. Zeker 14 andere gasten zaten in een ander hotel. Dit hotel staat bekend om zijn overboekte kamers. Verder mooi hotel en schoon.animatie is echt niks. Wel heel jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prijs / kwaliteit zeer goed

Lode
17-8-2011

Wie hier negatieve kritiek op heeft moet eerst kijken naar de prijs die men betaald heeft.

Dit hotel is een goed 4 sterrenhotel. Enkel het eten was iets minder , maar er is altijd wel iets dat men graag eet. Kamers waren zeer net, ook de poetsvrouwen zeer vriendelijk.

De service van het hotel was ook goed.

Zoals hier onder staat moest men wel vroeg opstaan voor een plaatsje te hebben aan het zwembad, maar dit is in vele hotels zo.

Enkel buiten het hotel was er in de directe omgeving geen bar of een café waar men een terrasje kon doen. Een aanrader is om een fiets te huren bij het hotel , zo sta je op 10 min fietsen in Kos stad. Zwembad is rustig en ook het kinderzwembad was leuk voor ons zoontje van 4. Kortom dit was een leuke vakantie.

geweldig

l mulder kamer 237 van de stroopwafels
10-8-2011

ben op 24-7-2011 met 9 personen afgereist naar dit hotel met toch een naar gevoel dit ivm de negatieve reacties op de zoover site overboekingen,slecht eten, groen zwembad water enz maar heb er 15 dagen verbleven en ik en de andere vakantiegangers heb van alle negatieve reacties niks gemerkt wij hadden 3 kamers [ivm 9 pers] de kamers zijn netjes en schoon en prima onderhouden het eten is prima zelfs de kinderen vonden het goed en dat wil wat zeggen want dat zijn moeilijke eters personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam ook het anamatie team doet erg zijn best en was prima zeker als je weet wat ze in elkaar zetten met beperkte middelen onze jongens en ook van de andere gasten hebben zich prima vermaakt met alle activiteiten per dag bv aquajogging,waterpolo,darten en matrassen racen in het zwembad en in de avond de shows neen samier,youri en madelina verdienen een pluim ook miranda van de receptie geweldige meid zeer behulpzaam en weet alles en geef je goede tips voor jouw 2 pluimen