Zoover

2008

Dit NOOIT meer !!!

R.R.A Rypens
7-11-2008

Ik heb goed nieuws voor hen die dit een fantastisch hotel vonden...jullie zullen in de toekomst méér plaats hebben aan het zwembad vermits MIJN familie jullie niet meer zal hinderen !!

Als hardwerkende luitjes zijn voor ons die 14d. verlof te broodnodig en te belangrijk zodat ik mij NIET wens druk te maken over mankementen aan het hotel...ik hoef niet zó nodig groetjes doen aan Miranda, ik betaal en dàn eis ik de kwaliteit waarvoor ik betaald heb......

Geweldig!!

Sharon
16-7-2008

Ben van 01 tot 10 july terug gegaan naar Iberostar om mijn klasgenootjes en mijn ex-collega's weer te zien en deze vakantie was super! Heel erg gezellig met de oud collega's en de lachwekkende engelse gasten. Zonder deze vakantie had ik niet geweten dat mijn oude ex collega mijn vriend zou worden! Wat dit complex voor wonderen kan verrichten.

Gereisd Familie in juli 2008

minpunten - zwembad dringend aan onderhoud toe - veel

kathleen
15-1-2008

minpunten

- zwembad dringend aan onderhoud toe

- veel te weinig ligzetels aan zwembad

- kamer erg vervallen, balkon met zicht op een dak waar veel vuil op lag!!

pluspunten :-yannis,de barman was schitterend!!

- eten was heel lekker!

-ligging was goed je kan makkelijk tot Kosstad wandelen

Gereisd Familie in januari 2008

Wij zijn voor de 2de keer naar dit hotel geweest, en we er

Nadine Haezaert
25-9-2007

Wij zijn voor de 2de keer naar dit hotel geweest, en we hebben er voor de 2de keer heel goed genoten. Gezellige sfeer rond zwembad, en vriendelijk personeel. Alles was meer dan in orde (voor ons toch). Het hotel is inderdaad niet nieuw, maar dit heeft geen afbreuk gedaan aan onze vakantie. Het enige verschil met 2 jaar geleden is dat er in Zorbas toen meer te doen was, gezelliger.

Groetjes aan Miranda !!!

Zij die dit hotel hélemaal niet slecht vinden zouden zij 2

Robert
21-9-2007

Zij die dit hotel hélemaal niet slecht vinden zouden zij dan wanneer ze opnieuw naar KOS zouden gaan terug in DIT hotel willen verblijven of toch méér kwaliteit voor zijn prijs eisen???

Wanneer men ALLE dagen op excursie gaat kan men moeilijk oordelen over het zwembad of de sfeer overdag, dàn heeft men meestal ook géén weet over de kapotte herenwc's wanneer men uit het zwembad zonodig moet!!!

De barman is toppie toppie maar kan hij ook nog iets anders dan pilsjes tappen??

Ik heb eigenlijk maar 2 positieve punten: de mooi aangelegde tuin met palmbomen en de vriendelijkheid van het personeel...al de rest is alles behalve viersterren waard.

De chocolade die we mee hadden voor Miranda hebben we wijselijk zèlf opgegeten!

Net thuis, een prima hotel waarbij je ook van de andere Ib

romie
10-9-2007

Net thuis, een prima hotel waarbij je ook van de andere Ib.hotels gebruik mag maken. Wij lagen altijd aan een ander zwembad (50 m lopen), geen last dus dat we geen plaats hadden. Wat een gezeur toch altijd, blijf dan thuis. De kamers zijn inderdaad wat gedateerd, maar absoluut geen oude rotzooi. De airco werkte tijdens ons verblijf maar een paar dagen, dat was niet fijn. Ook de bedden (spiraal)liggen niet echt lekker. Verder alles heel erg schoon, het personeel werkt zich echt in het zweet daar, pluim!! Het eten is er fantastisch, echt onwijs veel keuze. Ook de drankjes etc waren heerlijk en de barman was meer dan oke. Gelukkig hebben we allemaal een andere kijk op de dingen. Niet twijfelen, gewoon heengaan en het zelf ervaren, top daar! Miranda: groetjes en het allerbeste!

Ik heb met mijn moeder ook een super leuke vakantie gehad

Marloes
12-8-2007

Ik heb met mijn moeder ook een super leuke vakantie gehad in dit hotel. Het personeel is heel erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken. Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker, er is altijd wel iets dat je lust. Het hotel is niet erg op kleine kinderen gericht, er is bijvoorbeeld geen magnetron, waardoor potjes etc. in oven verwarmd moeten worden. Qua animatie is er voor de kinderen een animatieclub, maar daar gaan maar weinig kinderen heen. Het animatieprogramma in het geheel is erg goed, 's ochtends en 's middags zijn er verschillende activiteiten, waarbij je soms ook nog dingen kunt winnen en 's avonds is er altijd een show of iets dergelijks. Al met al hebben we dus een geweldige vakantie gehad en ik kom ook zeker een keer terug! Groetjes aan Miranda!

van 1 t/m 12 juli verbleef ik met mijn vriend, ouders en

Wendy Oomen
16-7-2007

van 1 t/m 12 juli verbleef ik met mijn vriend, ouders en zusje in Hippocrates.

We hebben hier allen een super vakantie gehad, mooi hotel erg vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooi eiland om te bezoeken.

Vooral dat er een nederlandse receptioniste aanwezig is is een groot pluspunt !! Miranda bedankt voor de vele goede tips.

Het enige minpunt vonden we de omgeving waarin het hotel ligt, weinig te doen, voor de restaurantjes , winkeltjes en terrasjes moet je echt in Kos stad zijn vanuit het hotel prima te bereiken 10 minuten met de bus voor 1 euro.

Ook de annimatie in dit hotel doet erg zijn best de gasten te vermaken voor ieder wat wils.

Liefste Miranda ( dit was toch afgesproken hotel , met het

familie verschooten
16-6-2007

Liefste Miranda ( dit was toch afgesproken he')

Schitterend hotel , met zeer vriendelijk persooneel ,zowel het onthaal als de kuisploeg ,zeker in't restorant zijn de obers zeer gedienstig en vriendelijk.Niet enkel het hotel ,ook het eiland spraak ons zeker aan , vooral voor de fietsliefhebbers en wandelaars ,een uitstekkend vertrekpunt . Een minpuntje is ,indiend ge pech hebt ,'s nachts de noodgenerator opspringt dit een hels lawaai maakt , gebeurd wel zelden .Wij hadden de pech dat het tweemaal voorgekomen was . Miranda is wel verzot op onze chockolade , en leest graag nederlandse tijdschriften , om toch een beetje op de hoogte te blijven van onze cultuur ,dus neem alvast het nodige mee uit belgie en nederland , ge gaat er zeer zeker iemand dol mee maken . Miranda geeft ook de nodige tips , die het bezoeken waard zijn om te bekijken of te proeven .Zeker een ''komooitnogeensterug'' vakantie , bedankt iedereen voor de nodig zorgen

Van uw vier belgische vrienden,tot ziens

De hotel is heel goed ingericht, je kan gebruik maken van

l.velasquez
29-8-2006

De hotel is heel goed ingericht, je kan gebruik maken van de anderen complex die behoren bij dit hotel ,wsa heel leuk om daar te zijn,leuk mensen en leuk personel

Gereisd Familie in augustus 2006