Zoover
Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel Kipriotis Hippocrates

Wij komen heel graag terug hier.

Erwin
30-5-2014

Na 12 dagen was het het jammer dat we weer naar huis moesten.

De vriendelijkheid van het personeel was echt geweldig, dat hebben wij nergens zo gezien.

Wij komen graag nog eens terug hier.

Gereisd Met partner in mei 2014

Werk maken van het restaurant

Dehaspe
26-5-2014

Wij verbleven voor de 2de maal in het hotel en zowel de service aan de receptie, de kamer en de netheid waren heel goed, doch het restaurant doet mij heel hard denken aan een schoolrefter. Daar is duidelijk nog werk aan de winkel. Achteruitgang ten opzichte van 2 jaar geleden (in crisistijd) was heel voelbaar. Gelukkig kunnen de klanten in het restaurant van Maris terecht, mits reservatie.

fantastisch

wiedri
21-5-2014

Net terug van een 8 daagse all inclusive vakantie met man en zoon in dit hotel. Eten was fantastisch, personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Het restaurant is door de verlichting en inrichting een wat ongezellige zaal. Aanrader: als je all inclusive hebt geboekt ga dan ook eens eten bij Kipriotis Village aan de overkant van de weg. Heerlijk Italiaans en Grieks gegeten.Min punt vonden wij de bedden deze zijn erg hard. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de bedden dagelijks verschoond. wij zullen zeker nog een keer terugkomen!

schoon hotel

gruiter
13-5-2014

hotel schone kamers ,goed eten weinig avond vermaak en weinig voor kinderen te doen verder super goed hotel

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Goede prijs/ kwaliteits verhouding

Brunsveld
18-10-2013

Algemene indruk van de accommodatie is goed. Het complex ligt op 15 min.fiets afstand van Kos-Stad. Want Kos op de fiets verkennen is een prima idee en goed te doen. Personeel is klantvriendelijk. De eetzaal deed me denken aan een bedrijfskantine. Er was weinig aan gedaan om het wat gezellig te maken. Wel soms s'nachts overlast ven dronken gasten.

Over het geheel genomen heeft het wel een positieve indruk bij ons achtergelaten en misschien ook wel omdat het de hele week stralend weer was met 25 graden.

Gewoon niet doen

Joseph
16-10-2013

Dit hotel heeft gewoon zijn beste tijd gehad. we hadden een suite in het Maris gedeelte, deze zijn ruim, maar het meubilair heeft zijn beste tijd gehad. Bedden zijn keihard, je slaapt net op een steen. Eten is lauw of koud, variatie is er niet, dus eten doe je best in Kos stad. De laatste twee dagen hadden we ook geen of nauwelijks water in de badkamer/toilet. Bleek ook normaal te zijn. Echt, boek ergens anders, hier zien ze ons nooit meer.

voor herhaling vatbaar

aad schipper
19-9-2013

wij kwamen om 12.30 uur aan kregen een kamer tijdelijk op de begaande grond. (waren nog geen kamers beschikbaar) andere dag om 12.00 uur kregen we de kamer met balkon ,als compensatie kregen we een fles wijn en fruit op de kamer en in overleg met de reisleider een etertje aangeboden in een ander hotel van de zelfde organisatie. dit was goed opgelost naar ons inzien. het eten was perfect keuze genoeg kamer was prima. personeel was op zijn eind zelf aan vakantie toe.

super goed hotel met oog voor detail

parmentier
18-9-2013

de dag van aankomst was erg laat door vliegmaatschappij kwam door kapot toestel

een erg slecht begin van de reis.

maar was meer dan goed gemaakt door het management van het hotel

door een lekker drankje bij aankomst in de bar.

wat een perfecte binnen kommer met veel liefde en aandacht voor de gasten en een fijn man die de koffers naar de kamer deed brengen

super mooie kamer met fijne en lekker bad douche en super schoon

en lekker fles koud water in de koelkast van de hotelkamer

kon niet beter wat een ontvangst na lange reis dag.

in een woord een hotel met oog voor smaak service en mooie tinten in de kamers en hal eetzaal en een receptie die

een grote pluim verdiend

waar ook nl door Miranda die nooit iets te veel vond

een talen wonder pur sang

en de manager die zich te groot vond

om je een woordje en fijn gesprek mee te hebben

we gaan zeer zeker nog eens terug

voor de komende zomer van 2014

nooit meer

valenticat
16-9-2013

hotel is goed gelegen niet ver van centrum Kos gemakkelijk bereikbaar met de bus. gezellige haven. geen 4sterren waard. beperkte AI. fles water te bealen. coctails niet te drinken.

Gereisd Met partner in januari 2013

Redelijk goed hotel

AvOostenbrugge
14-9-2013

12 dagen in september naar dit hotel geweest. Ondanks het na seizoen was het hotel nog steeds helemaal vol. Bij zwembad daardoor geen ligbedden omdat gasten handdoeken nog voor ontbijt op ligbedden bij zwembad leggen. All inn is maar beperkt. Geen snacks overdag bij zwembad en ook geen drank bij strand. Ligbedden bij strand tegen betaling. Personeel niet vriendelijk. Harde muziek bij zwembad.