Zoover
Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel Kipriotis Hippocrates

Hotel
8,2

Fantastisch

Score uit 330 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,6
  • Service9,0
  • Prijs/kwaliteit7,6
  • Eten8,3
  • Kamers7,8
  • Hygiëne8,5
  • Zwembad7,9
  • Kindvriendelijk7,0

9

Lekker ontspannend!

Jan & Anita
20-5-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers7
  • Hygiëne9

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel in de eetzaal/terras en poolbar. Fiets/buggyverhuur naast t hotel.

Eten was zeer gevarieerd en lekker.

Het was best gehorig in t hotel en ons krakend bed werd pas na 6 dagen gemaakt!

Animatie was zeer slecht zowel overdag (stond nergens aangegeven wat voor activiteit er was, )en s'avonds, behalve als er vermaak van buitenaf kwam!

Er is een fietspad van t hotel naar centrum kos, lekker langs het strand.

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 22-5-2019

Dear Jan & Anita,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Hippocrates Hotel, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

8

Heerlijke vakantie met een perfecte AI formule.

M. van Eijsden
21-8-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Perfect hotel met heerlijk gevarieerd eten en een perfecte ligging. Het personeel was zeer vriendelijk. Kamer was netjes en schoon. De bedden erg hard maar daar hadden wij al op gerekend want daar waren al meerdere klachten over geuit. Het strand ligt aan de overkant van het hotel. De animatie overdag en s'avonds was heel slecht. 2 jonge meisjes in veel te korte rokjes die alleen maar bezig waren met mooi zijn en jonge jongens bezig houden. Dit doet afbreuk aan het hotel en de kwaliteit. Erg jammer maar het heeft voor mijzelf en mijn moeder geen afbreuk gedaan aan een week Kos in een accomodatie waar wij met een goed gevoel op terugkijken. Het hotel is dus zeker aan te raden maar reken dan op geen animatie.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 12-11-2018

Dear M. van Eijsden,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Hippocrates Hotel, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

7

Mooi, schoon en ruim hotel. Enkele minpunten.

Esmee
12-8-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten4
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service10
  • Ligging8

Het is een mooi resort waar een fijne en rustige sfeer hangt. Het personeel is vriendelijk en werkt enorm hard.

De kamer waar wij in verbleven was ruim, schoon en precies zoals wij gehoopt hadden.

Het eten daarentegen vonden wij beide minder, wij vonden het erg eentonig en hebben daarom geregeld buiten de deur gegeten.

Ook vind ik het persoonlijk erg jammer dat er voor de strandbedjes betaald moet worden. (Misschien sowieso een idee om het stand op te knappen qua leuke zitjes en een eet/drinktentje.)

Na 4 keer in het resort ernaast te hebben gezeten (Mitsis Ramira), toch een keer wat anders geprobeerd. Maar de volgende keer kiezen wij gewoon weer Mitsis.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-8-2018

Dear Esmee,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Hippocrates Hotel.

We are happy to know that you had a great time during your stay with us.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

7

Prachtig verblijf

Claus Albert
30-6-2018
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten10
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service10
  • Ligging9

Prachtig hotel, maar nog veel werk aan de winkel.

Goed eten, bedden waren hard, kamer was helemaal niet waarvoor we geboekt hadden (lateraal zeezicht, eerste verdiep - maar konden geen zee bespeuren - andere kamer op derde verdiep konden we de zee wel zien maar was de airco kapot en moesten we ons behelpen met ventilator met een temperatuur van 30 gr.) verder waren er noge kleine minpunten (wc's)

Gereisd Met partner in juni 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 2-7-2018

Dear Claus Albert,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Hippocrates Hotel during your recent stay with us.

While we believe there is always room for improvement, please rest assured that your remarks have been noted and examined thoroughly.

We hope to see you again sometime in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

9

Heerlijke vakantie gehad.

Suzanne
15-6-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne9
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging9

Erg fijn hotel. Goed personeel, die graag met je meedenken. Heerlijk eten, fijne kamers en goede bedden! Op goede afstand van Kos-Stad, kan je ook makkelijk naar toe fietsen. Strand ook dichtbij, dit is helaas wel een kiezelstrand, maar je kan hier alsnog wel heerlijk liggen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 19-6-2018

Dear Suzanne,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Hippocrates Hotel.

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

8

Goed hotel maar voor ons niet weer.

Harmke
4-6-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service6
  • Ligging8

Service aan de receptie met name door een wat oudere receptioniste is bijzonder klantonvriendelijk. Was niet te bewegen tot enige service. Betichte ons zelfs van diefstal, toen wij bij vertrek onze handdoekpasjes kwamen inleveren. Weigerde ons de borg terug te betalen. Weigerde ook de hotelmanager voor ons er bij te halen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 7-6-2018

Dear Harmke,

Thank you for choosing the Kipriotis Hippocrates Hotel for your holiday and for taking time out of your stay to provide us with your feedback.

We are sorry that you are unhappy with the level of customer service that you received from members of our reception staff. This is certainly not acceptable and we can assure you this is not the impression we want to give our valued customers. The vast majority of our guests experience wonderful holidays with us and many return year after year. Nevertheless, please be assured your comments will be forwarded to the Hotel Manager for their information.

Thank you once again for taking the time to provide us with your valuable feedback.

Kindest regards

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

10

Ongeloofelijk fantastische vakantie gehad

Carine en peter
14-5-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

Het was zo een goeie keuken die is fantastisch altijd lekker en iedere dag was er wel iets speciaal en alles zo verzorgd

Vriendelijk personeel, restaurant, poetsvrouwtjes, bar en animatie allemaal toppie

Mooie kamers, altijd leuk om buiten te eten ieder moment van de dag

Het was echt een plaats waar we zeker nog terug naartoe gaan

Gereisd Met partner in mei 2018
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 16-5-2018

Dear Carine en peter,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

The entire team will be delighted to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels


Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


8

Geweldig hotel!

Catootje
10-8-2017
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Goede kamers met fijne bedden. Lekker eten met voldoende keus. Onderdeel van de Kipriotis groep. Dit een mooi verzorgt hotel voor een betaalbare prijs. Maris Suites en Kipriotis Village zijn ook echte aanraders op dit geweldig eiland Kos! Ieder jaar proberen we weer terug te komen op dit gastvrije eiland. Helemaal geweldig de mensen op dit eiland!!

Gereisd Met partner in augustus 2015
10

fantastisch

Dirk Schoppers
7-7-2017
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10

Alles was perfect.Eten prima, ligging prima, vriendelijk personeel en natuurlijk het mooie weer

Gereisd Met partner in juli 2015
6

Eerste en laatste keer

Annelies V.
27-6-2017
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne7
  • Zwembad5
  • Eten7
  • Kamers3
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service8
  • Ligging9

- Gerenoveerd hotel, maar dat bestaat enkel uit een likje verf.

- Kamer was verouderd en versleten (vliegenraam kapot, oud tv'tje,...).

- Badkamer was heel klein, schimmel aan de tegels en de bodem van het bad was aangekoekt met kalk.

- Eten was goed.

- Zwembad valt kleiner uit dan de foto's doen uitschijnen. Ook weinig zonnebedden.

- Animatie was slecht: 3 jonge meisjes die vooral oog hebben voor jonge mannelijke gasten van het hotel. Elke dag dezelfde: aquagym (als de muziek werkt), pingpong en waterpolo. 's Avonds weinig ambiance.

- Vriendelijk personeel en goede ligging.

- We hadden een kamer met uizicht op de tuin, maar we zagen enkel het platte dak van het gelijkvloers en wat elektriciteitsdraden...

Your Kipriotis Hotels Managment Team, Kipriotis Management, 5-8-2017

Dear Annelies,

We hope you had a pleasant journey home!

Thank you very much for your time. We also thank you for your critical words, we take them seriously and will follow them up.

We are sorry if you have experienced something negative regarding the service.The satisfaction of the guests is very dear to us and we would like to apologize again!

Thank you also for your praise regarding our staff and the food.

We send you many greetings from Kos,