Zoover

7,3

Prijs versus kwaliteit prima

Jac
12-9-2017

Heerlijk hotel aan het strand en tussen de weilanden met prachtige koeien. Wat je kan verwachten voor die prijs, is ook goed. 25 minuten van Kos-stad, met de bus. Houd je van rust, dan zit je goed. Animatieteam doet z'n best, als je er van houdt, kan je met van alles meedoen. Aan het strand gelukkig geen animatie.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

op het eten na best wel leuk

vincent.m
5-8-2015

prettige ontvangst midden in de nacht met een lunch pakket en een fles water, kamer werd mooi schoon gehouden elke dag schone handdoeken al hoefde dat niet. inderdaad veel russen en of oost Europeanen maar totaal geen last van gehad all inclusief is niet te vergelijken met b.v. Turkije. Betalen voor een strand ligbed, betalen voor een cocktail maar niet voor de mix drankjes, deze mag je zelf inschenken.muziek staat soms te hard personeel in de restaurants waren vlot met afruimen en opnieuw opdekken.

personeel was overal vriendelijk.

Echte minpunten, harde matrassen, muziek soms iets te hard voor het vermogen van de boxen , douche ruimte nat na het douchen, eten was vaak hetzelfde (wel vlot bijgevuld als het bijna op was) en lauw, er was wel animatie maar niet veel van gemerkt.

leuk hotel maar ik ga er nooit meer naar toe

Prima hotel

Aecm
27-7-2015

Het is een prima hotel, als je niet al te veel eisen stelt

Je kon goed eten en voor ieder wat wils

Heel vriendelijk personeel, zowel schoonmaak, receptie en serveersters

Wij waren helemaal tevreden over Nela(serveerster), voor ons krijgt ze een 10

Ze stonden gelijk voor je klaar als je binnenkwam.

Wij hebben een topvakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer

Sanne
9-11-2014

Alle negatieve dingen van anderen kloppen.... Helaas..... had ik die maar serieus genomen. Anyway, de ligging is dan wel weer super. Veel russen, we waren de enige Nederlanders, jammer voor onze zoon van 14.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Nooit meer naar deze veredelde camping

Dave
17-8-2014

Service nope, weinig variatie in eten, niet echt all in als je moet betalen voor kluisje en ligbedden aan t strand of een ijsje behalve tussen 16.00 een 17.00 uur maar dan moet je wel in de rij staan :( Geluk hebben voor een ligbed aan het zwembad, zelf bestek regelen bij het eten en iemand zoeken of ze een tafel een beetje fatsoenlijk kunnen dekken om aan te zitten, kamers oud en voorzien van een stapelbed buiten de twee 1persoonsbedden waardoor je weinig ruimte over houdt om te kunnen lopen van slaap gedeelte naar badkamer uit 't jaar 0 met een doucheruimte van 70x70 cm omringd door een douchegordijntje die z'n werk niet doet omdat je na het douchen je hengel kan uitgooien in de badkamer, vraag je dan om een nieuwe badmat dan krijg je als antwoord: hmmm hier heb je er 1 de klant heeft toch altijd gelijk?? Vind dit hotel niet 4* waardig.

Geen aanrader

Hanny van der Beek
9-8-2014

Personeel erg vriendelijk en goede service. Kamers netjes maar bedden zijn veel te hard. Eten in restaurant ok maar weinig afwisseling. Ook vaak lang wachten op schone glazen/borden en buffet was snel leeg doordat veel mensen zowel voor- als hoofd- en nagerecht in 1 keer meenamen naar hun tafel. Wifi is erg traag.

Mbt all inclusive: je moet betalen voor de strandhanddoeken en de bedjes op het strand dus dit zit er niet bij in. Drinken is de hele dag door verkrijgbaar, als snack in de ochtend kon je een hot-dog halen bij het zwembad, verder alleen soort van biscuitjes te krijgen. IJsjes moet je ook voor betalen. Al met al dus geen optimale all inclusive.

Hele dag en avond staat overal de muziek (te) hard aan.

Omgeving: rustig en 's avonds behalve de animatie weinig vertier. Bus of taxi naar Kos stad is mogelijk.

Toptijd gehad. Bij thuiskomst direct weer geboekt!

Dre
24-1-2014

Meteen bij aankomst al staan ze voor je klaar. De kamers zijn heel netjes en schoon en we hebben heerlijk gegeten. Dit is ons zo goed bevallen dat we in NL meteen weer geboekt hebben.

Gereisd Met partner in september 2013

Aanrader!

marja.pot
20-1-2014

We hebben een heerlijke vakantie in dit hotel gehad.

Schone kamers en heerlijk eten. De mensen die er werken zijn erg aardig en behulpzaam.

Oudere resencies kloppen inderdaad niet meer.

Hotel is echt een aanrader als je lekker van zon, zee en strand wilt genieten!

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijk hotel!

Esther
9-1-2014

Wij hebben genoten in Princess of Kos, aardig personeel, kamers was schoon. Prachtig strand, wel jammer dat we moesten betalen voor de bedjes op het strand. Leuk entertainment. Onze dochters hebben veel vriendinnen gemaakt. Wij hadden een appartement, erg ruim!

Oude recensies kloppen niet meer! Je krijgt waar voor je geld!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Prima vakantie

Lisa
9-1-2014

De oude recensies kloppen niet meer. Hotel heeft nieuw management en is prima onderhouden. Kamers zeer netjes. Wij hadden een familiekamer met stapelbed. Zwembad was heerlijk, mensen waren erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013