Zoover

8,3

dit was de laatste keer

a.burgwal
3-8-2017

Dit jaar voor de zesde keer hier geweest, viel erg tegen.

Bij het ontbijtbuffet liep veel te weinig personeel, wat resulteerde in wachten op aanvulling van brood, boter etc. zelfs moest je af en toe wachten op kopjes om koffie of thee te halen.

Het diner was karig en eenzijdig (overal zat kaas in verwerkt)

Het dessert was ook stukken minder als voorgaande jaren.

Ik zat er tijdens een hittegolf en de airco stond veel te laag, dus snel wat eten en wegwezen.

Bij de hoofdbar draaide men constant hardrock muziek en wel heel erg luid, bij deze bar zaten voornamelijk oudere mensen. (geen goede combinatie lijkt mij)

Overdreven handdoekenbeleid bij zowel zwembad als strand, de manager liet regelmatig handdoeken verwijderen na de deadline van 10.00 uur, met als gevolg elke dag ellende en ruzie.

De gemoedelijke sfeer die in dit hotel altijd heerste was grotendeels verdwenen.

Conclusie: Een falend management.

Diverse bekenden gesproken, die hier ook al jaren komen en geen van allen komt meer terug.

Op het personeel, de tuin en de hygiene was niets aan te merken, gewoon top!

Ik ga op zoek naar een ander hotel, jammer!

Voelde als thuiskomen na een voorproefje mei 2015!

Christa
18-4-2017

Ze zijn heel druk bezig om het nog aantrekkelijker te maken. Heerlijk dorpje in een dorp. Prachtige bloemen en struiken volop in bloei.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Heerlijk tot rust komen

Naomi van Bavel
12-6-2016

Hotel Mastichari Bay is een fantastisch hotel met zeer vriendelijk persooneel. Het zwembad is zeer schoon. Het eten is het restaurant is uitermate goed. Tussen 3 en 5 is er altijd vanalles te eten bij de poolbar, van cake tot ijs tot pizza. Niet alles is all inclusive maar ik heb hier totaal geen moeite mee gehad. All inclusive is tot 23.00.

Het entertainment van het animatieteam is super, Ali Baba weet de mensen echt te entertainen. Met elke dag een vast programma en 's avonds een show of een quiz

Absolute aanrader! Ik wil terug!

Hotel met meer plussen dan minnen.

Fons
18-5-2013

Pluspunten zijn de ligging vlakbij de luchthaven, het zeer vriendelijke personeel, de animatie en de perfecte schoonmaak van het gehele park. Minpunten zijn het wat eentonige eten en de te rustige omgeving met veel verval helaas. Maar, alles bij elkaar een hotel om zeker aan te bevelen, Auto huren is aan te bevelen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

Gewoon SUPER !

Marien Dionysius
27-10-2012

Reuze hotel qua ligging , eten, service en de kamerservice is reuze !

Een en al vriendelijkheid en zeer behulpzaam !

Het eten is gevarieerd , maar (volgens de Griekse traditie à niet heet maar eerder lauw en volgens hen geeft dit de echte smaak van het eten !

Zeker een aanrader ! Zeker als je zowel van de kalmte als van de omgeving wil genieten

Gereisd Alleenreizend in oktober 2012

relaxed

24-6-2009

Ik was hier 14 tm 21 juni. Ik kwam voor gezelligheid en rust. Heb beide hier gevonden.

Ik ben nog nooit zo goed door personeel in een hotel behandeld. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.

Ik ben het er niet mee eens dat dit hotel erg Duits gericht is. Ik had eerder de indruk dat ze meer deden voor Nederlanders. Het eten was goed en gevarieerd. De chef was er pas begonnen en je merkte dat het eten alleen maar beter en smaakvoller werd. Mijn complimenten. Erg handig dat er een erg leuke Nederlande dame achter de balie staat genaamd Astrid. Het animatie team is erg gericht op kinderen dus die kunnen hun lol op. Wel erg leuke dames uit Australie, Slowakije, Engeland en Rusland.

Of ik hier nog naar terug ga? De kans is zeer groot.

Het is alleen jammer dat als je All in geboekt hebt dit maar tot 22.30 geld. 23.00 had beter geweest.

Groeten, John

Rustig mooi hotel

Conny
26-9-2008

De gebouwen liggen omgeven door leuke paadjes met prachtige beplanting.Rustige omgeving met het dorpje op loopafstand.Schone ruime kamers en zeezicht is zeker aan te bevelen.Het eten is voornamelijk Grieks, lekker, en genoeg keus.Wel is het met het diner druk en heb je niet altijd direkt een tafel.All inclusive is beperkt.Bedienend personeel vriendelijk maar niet overdreven.Animatie niet echt bruisend.Astrid als ned.aanspreekpunt errug handig,vriendelijk,en buiten hagelslag en drop kun je ook de tijdschriften bij haar kwijt.

Eerste nacht hotel overboekt en moest naar een naastgelegen hotel van aanzienlijk mindere kwaliteit, dit werd echter goed gecompenseerd Ben je op zoek naar een rustige relaxte zonvakantie, is dit een super hotel!