Zoover

Aparthotel Mastichari Bay

Aparthotelsterstersterster
8,3

2019

Mooi aangelegd complex met prachtige familiesuites

Esther van Kampen
31-8-2019

Pluspunten van dit hotel:

✔️ Schitterende aangelegde tuin

✔️ Kamers verdeelt over ruim 20 gebouwtjes max 1 hoog

✔️ Mooie en ruime gerenoveerde familiesuites met heerlijke bedden voor de kinderen.

✔️ Geen handdoekje leggen

✔️ Ligging op loopafstand van de plaats Mastichari met mooi zandstrand, heerlijke restaurants, souvenirwinkels, en niet te vergeten loopafstand naar het haventje voor de ferry naar Kalymnos of Psimiros

Minpunten;

✔️ Gedateerde entree, restaurant en sfeerloze bar. Wellicht komende zomer 2020 klaar voor renovatie?

✔️ Overal losse A4 papiertjes met info bij de receptie is echt niet van deze tijd. Oogt erg rommelig.

✔️ Ontbijt was prima, avondeten niet 4* waardig te weinig variatie.

✔️ Geen fatsoenlijke parkeerplaats voor huurauto’s.

Tip: voor weinig geld kan je heerlijk buiten de deur eten op mooie locaties.

Aplo

Tam-tam

Vios

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi aangelegd park

Mariet
18-8-2019

Wij zijn hier in juli geweest met onze dochter van anderhalf. Het park is prachtig aangelegd. De animatie wordt wisselend ervaren maar wij vonden het leuk! Voor jonge kinderen erg geschikt, er is zelfs een speelruimte waar kids activiteiten kunnen doen. Personeel vriendelijk. Zwembaden geen handdoekje leggen. Ten opzichte van de rest van het park vonden wij het eten iets onder de maat dan je zou verwachten. Het eten is prima, inderdaad elke dag een ander thema maar niet heel erg uitgebreid. Het is wel lekker, maar voor de Grieken zou ie meer vlees verwachten. Ontbijt prima. Buiten de accommodatie is er helemaal niets te doen, dus wanneer je veel van het eiland wil zien zou ik ergens anders gaan zitten. Mastichari is leuk maar ook erg klein. Inderdaad na 23/00 niets meer te doen en alles is stil. Heeft ook voordelen. Wij hadden een gerenoveerde kamer op begane grond gevraagd en gekregen. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

In 1 woord een TOP vakantie. Een echte aanrader.

Bianca de Boer
24-7-2019

- het eten was zeer goed. Elke dag van onze vakantie een ander buffet.

- geen handdoek leggen bij het zwembad.

- mooie ruime familiekamers die gerenoveerd zijn. De airco werkte goed.

- het personeel is super vriendelijk en iedereen spreekt goed Engels.

- Kos is een super leuk eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldige vakantie gehad

Betty H
29-7-2018

Geweldig leuke vakantie gehad. We hadden geen all in geboekt aangezien we vorig jaar op Kreta Sissie bay een vreselijke ervaring hadden gehad en er door de touroperator totaal geen medewerking was verleend. Eerste 2 dagen aangekeken maar het eten was perfect. Ruime keuze alles vers ,dus hebben we ter plekke all incl geboekt wat ook gewoon mogelijk is. al wil je voor bv 5 dagen. Leuke omgeving leuk strand op 5 minuten lopen ,hele leuke boottocht gemaakt voor 30,00 pp maar dit was het dubbel en dwars waard. Je kan dit boeken bij een zaak in het dorpje. Animatie was geweldig , voor jong helemaal. Wat hebben we genoten van Ali baba en onze kleinzoon zeker. Zeker een aanrader dit. Huisje was gedateerd maar keurig schoon en de ligging is prachtig met veel planten en bomen. Het enige nadeel wat wij hebben ondervonden is dat de meeste gasten 95% Duits was ,en de animatie ook veelal in het Duits werd gedaan en gesproken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk hotel

jeanet
26-2-2018

Heerlijk kindvriendelijk hotel,heerlijk eten ,schoon,leuke annimatie, behulpzaam en vriendelijk personeel

Gelijk aan het strand ,genoeg strandbedden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk hotel!

Lisette de Jong
22-8-2016

We zijn al drie keer in het Mastichari hotel geweest en genieten telkens weer van het heerlijke eten, de uitstekende service, de fijne kamers, de geur van jasmijn in de tuin en het reusachtige zwembad. En niet te vergeten de kinderanimatie, met kinderdisco die we van onze zoon (4) niet mochten overslaan. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Uitstekend!

Fam Smit
15-8-2016

Voor ons de 2e keer dat we hier kwamen. Wederom een supervakantie gehad. Het complex is schitterend, de service uitstekend, superaardig en behulpzaam personeel. De animatie is top! Complimenten voor Ali Baba en Jo-anne. Onze dochter van 7 was er weg van. Eetbuffetten zijn super. En je loopt zo het plaatsje Mastichari in waar ook alle strandvoorzieningen, bedjes parasols, tavernes in ruime mate en zeer betaalbaar aanwezig zijn. Om toch kritisch te zijn, de wifi is ronduit slecht, irritatiepuntje handdoeken over bedjes bij zwembad waardoor je overdag eigenlijk geen bedje meer had en erg vol bij het zwembad. Maar we zaten dan ook midden in het hoogseizoen. Voor ons is Mastichari Bay èèn van de beste bestemmingen die we ooit getroffen hebben.

helemaal geweldig

Sil
31-7-2016

Een gezellige accomodatie in een prachtige tuin, hard werkend personeel en een gezellig animatie team waar ik normaal allergisch voor ben,.. nu wisten ze toch regelmatig een grote grijns op m'n gezicht te toveren. Het eten was elke dag weer een feestje en erg gevarieerd en smakelijk. We waren met een gezelschap van 6, 2 kids en mijn ouders, 1 blind en 1 slecht ter been maar we hebben ons prima gered ondanks de kleine hellinkjes en trapjes hier en daar.

We gaan hier zeker terug komen!

Happy toerist 😊

schreur
25-7-2016

Net terug...we hebben genoten! Personeel is lief en er heerst een gemoedelijke sfeer. De tuinen zien er prachtig uit, zwembad is heerlijk...uitzicht op zee en strand! Strand is smaller geworden helaas..Verder is er een tafeltennis, poolbiljart, je kan er tennissen je laten masseren....en de animatie wordt verzorgd door een topteam complimenten! Restaurant ruim aanbod en smaakt heerlijk..Wij hadden all inclusief top!

Kortom iets heel moois om op terug te kijken. Thanks crew Mastichari 😙

Prachtig hotel. Prijs-kwaliteit een topper

kazjoeke
9-6-2016

Eten superlekker, ook de 2e week . Vriendelijk personeel . Zeer proper. Mooi zandstrand in gezellig dorpje vlakbij. Onze promokamer (zonder zeezicht) was 2x zo groot als gewone kamer met zeezicht, had ook magnetron en grotere ijskast. Huur kluis (met sleutel ) : 20 eur voor 1 week, 30 eur voor 2 weken. Strandlakens gratis voor all-in, voor halfpension : 3 eur per week , 2 x per week te verversen. Klein minpuntje : all-in is maar tot 23 u. Drankjes vrij prijzig : 2,5 eur voor cola, 3 eur voor Mythos bier 33cl . Redelijk wat Vlamingen en Nederlanders .Hotel ligt wel aan de meest winderige kant van Kos. Een hotel om terug te komen !