Zoover

2019

Mooi rustig park

Rene
1-8-2019

Wij zijn er eind juli 2019 geweest. Mooi complex met zeer aardig personeel. Kamer was mooi en netjes. Eten niet heel bijzonder maar prima te doen. Helaas bier wat snel dood was door de vette glazen.

Rustig, zelfs een beetje saai park geen muziek bij het zwembad met de poolbar, s avonds is het ook vrij stil, om 23:00 is iedereen al weer weg. Zoek je een bedje, er is er altijd wel een te vinden. Vooral bij het 2e zwembad kan je er altijd een vinden. Niet geschikt voor tieners die hebben hier niet veel te doen.

Animatie is matig en de overwegend (90%) Duitse toeristen doen daar niet echt aan mee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooi en rustig gelegen hotel.

Laura
29-1-2018

Een mooi en rustig hotel, zeer propere kamers en een gevarieerde keuken.

Het ligt wel ver van Kos stad ( 20 km). Buiten het hotel valt weinig te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Na 6x nog steeds geweldig!

Ina
27-8-2017

Gister terug gekomen van wederom een vakantie in Mastichari Bay, en ik kan mij totaal niet vinden in de negatieve reviews hieronder. Zeker het overdreven ''handdoeken leggen'' bij strand en zwembad hebben wij niet meegemaakt de afgelopen 2 weken . Er werd juist bijna niks gedaan aan het handdoekje leggen,ook weleens tot onze ergernis. Wel veel meer bedjes bij zwembad en strand dan voorgaande jaren ,dus ook na half 9 s'ochtens nog plek genoeg.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, een fijne familiekamer , elke dag wordt er schoongemaakt,heerlijke bedden ,dagelijks schone handdoeken,heerlijk eten ,vriendelijk personeel.... En ja , Ali Baba, we zijn er wel een beetje op uitgekeken na 6 jaar dezelfde typetjes ,grapjes ed, Maar hij doet het goed en hij is geweldig met kinderen. Kortom ,wij komen zeker terug!!

Geweldig

Erna
26-8-2017

Een hele fijne vakantie gehad, heel vriendelijke mensen die er werken. Eten is lekker en genoeg variatie, het is er schoon. De tuin wordt geweldig goed bij gehouden. De ligging is prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Einde van een langdurige periode

Sylvia
2-8-2017

Dit jaar voor de 7de keer op mastichari bay geweest, bij aankomst voelde het als weer thuis komen helaas was dit van korte duur.

Het eten zoals wel vaker kleinschalig, maar kwalitatief oke.

Het grootste nadeel van deze kleinschaligheid was echter, zeker in een hotel dat over langere periodes met dezelfde producten werkt, dat als je deze producten niet lust je in bent voor 2 lange weken.

Het strand was t.o.v van vorig jaar aardig verbreedt, en zeker een stuk mooier geworden.

Als extra wijziging op het strand hebben ze handdoekenregels toegevoegd om het handoekje leggen tegen te gaan voor 10 uur.

Het jammere hieraan was alleen dat deze informatie maar schaars vermeld wordt en het weghalen van de handdoeken inconsequent gebeurde, wat weer leidde tot ruzie op het strand.

Ali baba, tja.. Je houdt er van of je houdt er niet van, voor ons was het na 7x in iedere geval aardig voorbij, zeker aangezien er sinds de eerste keer niks veranderd is

ook dit jaar is er weer van alles vernieuwd in het hotel, helaas niet altijd even succesvol.

Helaas door al deze redenen, en de algemeen sfeer die er dit jaar hing was dit voor ons onze laatste keer in mastichari bay.

Prima hotel

Verbakel
28-7-2017

Net terug het hotel is fantastisch is ook aardbeving proef geen schade aan hotel.( 6.7 en 4.4 gehad.)

Personeel is super vriendelijk,animatie top, voor het strand moet je wel stukje lopen., als ik min puntje moet noemen dan is de fitness verouderd, en WiFi werkt niet altijd top. Maar dit is wel een super leuk hotel schoon en netjes .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk strandhotel

Yvonne
25-5-2017

Leuke accomodatie dichtbij een Grieks authentiek dorpje, losse appartementen trapsgewijs opgebouwd, mooie beplanting/tuin, prachtig uitzicht op zee, vriendelijke bediening.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super goed hotel, jammer dat we weg moesten.

Karin van Lokven
13-5-2017

De accommodatie is super goed, Hygiëne uitstekend. Eten super goed, veel variatie met vele griekse gerechten. Wij hadden HP geboekt en dit veranderd in All inclusive, super. Personeel heel vriendelijk. voor de kleintjes veel te doen, ook voor de volwassenen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Heel leuk

e van der veer
25-8-2016

Mastichari Bay is een aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is goed en afwisselend. Animatie met Ali Baba uit Brazlilie is echt een feest, hij is een van de beste animators die ik in 20 jaar ben tegengekomen. Verder is het park en kamers goed onderhouden. enige nadeel is slecht WiFi en harde bedden, maar ondanks dat is het verblijf in dit park geweldig.

Goed hotel maar altijd en overal rokers en rokers

Vanelderen
21-8-2016

Het was de 2de keer voor ons, dit keer had ik de indruk dat er zeer veel rokers aanwezig waren en ik vind dat zeer hinderlijk.

Wanneer je buren 's morgens op hun terras roken en je ruikt in bed die vervelende rook van de sigaretten, je zit op het overdekt terras aan het zwembad en je buren roken en er werd zéér veel gerookt.

Je zit op het strand en je ruikt het.

Je zit in het restaurant (buiten),en je ruikt het.

Wanneer de ouders niet roken in het bijzijn van hun kinderen, is dat geweldig, maar niet als ze roken wanneer ze er niet bijzitten en geen rekening houden met andere kinderen.

er is gewoon nergens plaats voor een niet-rokers zone, zodat eigenlijk rokers de beste plaatsen hebben.

Ik ga elk jaar met Pasen naar de Canarische eilanden, daar is dat gewoon niet mogelijk om te roken binnen het terrein van het hotel.

Aan de receptie beweren ze zelfs dat dit niet schadelijk is voor je gezondheid en dat ze meer klachten krijgen over lawaai met kinderen.

Ik kan dit zeker ook begrijpen, maar dit heeft niks te maken met gezondheid.

En hun animator vertelt elke avond dat kinderen "onze toekomst" zijn.

Ik hou hier misschien een sterk pleidooi tegen het roken.

Maar wanneer rokers begrip opbrengen en rekening houden met andere mensen is iedereen tevreden.

Maar voor de rest kan ik echt niks slecht zeggen over dit hotel, goed en lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke bediening.