Zoover

2008

prima hotel!

kees
26-10-2008

Wij zijn er afgelopen herfstvakantie met 5 families (incl. kleine kinderen) geweest. De kamers zijn echt fantastisch!!! Het hotel is aardig, de eetzaal en entree niet echt gezellig maar de bloemen en omgeving buiten compenseren dit ruimschoots!!!!! De bloemen en bomen zijn echt onbeschrijflijk mooi!!! Het zwembad was verschrikkelijk koud maar de zee daarentegen heerlijk... vooral als je met de bus naar paradise beach gaat...echt heeel mooi! Wij zouden zeker terug kunnen gaan maar dan niet meer all in. Als je een espresso of cappucino wil moet je ruim bijbetalen. Zelfs als je cola light ipv cola wil betaal je € 3,- extra. Het eten is daarentegen lekkerrrr.. maar het blijft een echte eetzaal,,, niet echt gezellig....

kortom prima hotel!

Goed hotel

-R-
19-10-2008

In de herfstvakantie met mijn kinderen (7 en 9.) Wij hadden all in, was goed. Maar in het dorpje zijn er veel leuke restaurantjes.

Het strand bij het dorpje loopt mooi af, dus zeker een aanrader.

Helaas geen handdoekenservice bij het zwembad. Wie weet doen we dit nog een keer

Gereisd Familie in oktober 2008

Topper!

Jess
19-10-2008

Voor een heerlijk, rustige zorgeloze vakantie moet je kiezen voor dit hotel, mooie schone en vooral ruime kamers.

Wij kwamen later in de avond aan, maar mochten toch nog aanschuiven aan het buffet, wat trouwens iedere dag zeer gevarieerd was, voor ieder wat wils.

Animatie was minder, misschien dat dit aan de tijd van het jaar lag (herfstvakantie).

All-in is absoluut niet de moeite waard, prijsverschil is enorm met halfpension en er ligt genoeg in de buurt waar je tussen de middag een hapje kunt eten.

Met de boot naar Kalymnos is zeker een aanrader, auto huren kun je aan de overkant van het hotel en als je vanuit Kos-stad met de boot naar Bodrum wilt, kun je dit beter bij de boten in de haven zelf reserveren.

Voor ons is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar.

aanrader

fam evers
28-9-2008

We zijn half sept terug gekomen. Hebben in een 2 kamer appartement gezeten. Netjes maar niet overdreven zoals eerder beschreven.

De appatementen zijn gehorig als je onder zit.

zoals k 181.

Het ligt erg mooi en dicht bij de luchthaven (geen hinder van de vliegtuigen)

De zee verder op in het dorp is zeer de moeite en goed te lopen ,ook om even op en neer te lopen om nog iets te halen.

Eten: gevarieerd,griekse gerechten,bediening erg goed.Kleine hoeveelheden eten waardoor het eten ook warm bleef. Voor kinderen is het eten ook goed,zit altijd wel iets bij.(2 jarige peuter bij ons)

Prachtige tuinen,mooie plaatjes!

Via hotel auto geboekt,kinderstoel was zeer slecht en absoluut niet veilig.

Tip; ga vanuit de haven met het veer naar kalimnos (de kleine boot).

Kortom we hebben het goed gehad.

Om Nooit meer te vergeten

Fam. Maasen/Italiaander
21-9-2008

Het was de beste vakantie ooit.

Mooi park,Leuke mensen,Geweldige Animatie,Lekker eten voor ieder wel iets.

Al ging er vanalles mis met de animatie ze waren supper en wij hebben veel respect voor hun.

Als het kon kwamen we elk jaar terug.

Het was gewoon in 1 woort Super.

Gereisd Familie in augustus 2008

Prachtig hotel, heerlijke vakantie.

Ronald Ernsten
20-9-2008

We zijn hier met onze 3 kinderen geweest, het was heerlijk. Super ligging met een rustig dorpje op nog geen 2 minuten lopen. Elke dag verschillende menu's, voor elk wat wils. Kortom, helemaal perfect. Wij komen hier graag weer terug.

De Animatie.... als je de achtergrond niet weet dan snap ik het commentaar. Ik heb alleen maar zeer veel respect voor het team gekregen.

Toen wij er waren verloren Adam en Juri hun vader. Een paar dagen later overleed Ondre, de stuiterbal en de motor van het team. Ondanks dat gingen ze zo goed als het kon door met de animatie, proberen om de kinderen te vermaken.

Maar de glans was er van af, vooral Juri had het zeer moeilijk.

Ik heb alleen maar heel veel respect voor het team.

De enige die je iets kwalijk kan nemen is het management van het hotel, zij ondernamen niets

om het team te steunen. En natuurlijk gaat dat dan ten koste van de animatie, zij zijn ook maar mensen.

Heerlijke vakantie!!!

D. Bal
13-9-2008

Wij zijn hier in augustus geweest. Hotel was uitstekend. Personeel heel erg vriendelijk. Eten lekker en genoeg variatie. Jammer van de animatie. Problemen onderling, waardoor de na de ander het voorgezien hield. Degen die het minst met de kinder deed bleef over. Maar we hadden geen animatieteam nodig om een heerlijke vakantie te vieren! Want dat moet je toch zelf doen!!!

Mooie ligging, slechte animatie

Van der Kaaij
11-9-2008

Prachtige ligging, leuk dorpje, mooie grote kamers.

Animatie was slecht, miniclub was gesloten, 's avonds een afgeraffeld half uurtje minidisco wat werd gedaan door één persoon die overduidelijk zeer gedemotiveerd was en niet een woord heeft gezegd tegen de kinderen. Verder geen animatie.

Echt een afknapper na de eerdere recenties daar we dit complex toch ook voor de kinderen hadden uitgezocht.

Eten was goed, leuk personeel in het restaurant.

Was echt een superleuke vakantie !!!!

Brandy
4-9-2008

Het hotel was heel mooi en een prachtige tuin, bananenbomen, mooie bloemen, palmbomen etc., die zeer goed onderhouden werd. Het personeel was erg vriendelijk en de kamer werd iedere dag schoongemaakt. Lekker zwembad bij het hotel. Eten was zeer gevarieerd en lekker.

Je pakt de bus voor het hotel naar Kos-stad en dat is ook erg leuk om daar een dagje heen te gaan. We zijn ook een dag naar Paradise-Beach geweest. Is ook echt een aanrader, een heel mooi strand. Je stapt op de bus bij de haven, dus niet voor het hotel. Maar er is genoeg te beleven op het eiland Kos.

Superrrr

Fam. van Steenbergen
25-8-2008

Voor de tweede maal naar dit hotel geweest met onze kinderen (beide 12 jaar). Aan alle positieve beoordelingen hebben we eigenlijk niets toe te voegen behalve dat het wel lekker is dat Gerald (de Duitse bademeister) 's-ochtends alle handdoeken weghaald welke men ter reservering op de ligbedden bij het zwembad heeft neergelegd. Gedurende het verloop van ons verblijf werd er dus bijna geen ligbed meer gereserveerd. Je hoeft dus niet om 8.00 uur bij het zwembad te liggen om plek te hebben. Om half tien - tien uur waren er nog steeds ligbedden beschikbaar. TOP! Wij kunnen ons niet voorstellen hier nooit meer terug te komen. Oh ja, je kan de nederlandse receptioniste Astrid niet alleen een groot plezier doen met hagelslag maar vooral met zachtzoete drop (motoragent Zwart) en winegums voor haar kinderen. Groeten aan Adam (Opa Opa), Manolis, Anthonie, Mira, Mirela de lieve schoonmaakster uit Albanie, Gerald (rock & roll) en alle anderen die onze vakantie weer onvergetelijk hebben gemaakt.