Zoover

2019

Fantastisch!!!!!

Nel van Leeuwen
14-10-2019

Het is een heel mooi en goed onderhouden hotel.

We komen hier al vele jaren en het blijft elk jaar weer een feestje.

De kamers zijn keurig en worden elke dag schoongemaakt.

Ook het ontbijt en het diner krijgen van ons een 10 met een griffel.

En dan het personeel , allemaal even aardig en zeer klantvriendelijk

Al met al SUPER!!!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Geweldige vakantie!

Leanne
2-8-2019

Het personeel is erg vriendelijk en is bereid om je overal mee te helpen. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. Ook zit er een hor voor de balkondeur, dus last van insecten heb je niet in de kamer. Het zwembad is een fijne rustige plek en ook 's middags zijn er nog bedjes vrij. De animatie is erg leuk, vooral 's avonds. Het eten is gevarieerd en vaak is er een ander thema. Het strand bij het hotel viel ons wat tegen, omdat er rotsen waren waardoor je met een trappetje de zee in moest. Vanaf het hotel is het ongeveer 3 minuten lopen naar het strand van Mastichari. Dat is een erg mooi strand, zeker de moeite waard!

De tuin van het hotel is erg mooi en wordt goed onderhouden. Door de tuin heb je meer het gevoel dat je op een vakantiepark zit, dit vonden wij erg leuk. Wij raden dit hotel zeker aan en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor mensen die goed ter been zijn, doen!!!

Marja
26-7-2019

Heel schoon , aardig personeel, fijne kamers!!

Maar in de beschrijving over het complex staat dat het goed te doen is voor mensen die slecht ter been zijn,, dit is niet zo, veel steile hellingen, bij zwembad moest je 2 trapjes af om naar toilet te gaan!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Een heerlijke rustige vakantiebestemming

Leen
1-12-2018

een wat oudere accommodatie in een vriendelijke klein vissersdorp. Weinig winkels maar met de bus ben je zo in Kosstad. Het dorp heeft een schitterend zandstrand met kleine restaurants en eetcafeetjes aan de boulevard. Daar is het 's avonds ook goed toeven. Het hotel zelf bestaat uit appartementblokken in een schitterend onderhouden tuin. Vriendelijke receptie, zeer goede keuken en schone kamers. Kortom een plaats om een heerlijke vakantie door te brengen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Goed hotel in een mooie omgeving

Thijs Heering
25-10-2018

Een 8 daagse vakantie gehad in dit hotel op basis van All-Inclusive.

Tegenvaller is echter dat je voor aardig wat zaken dan nog moet bijbetalen. Bijvoorbeeld het eten bij de pool-bar, verschillende drankjes, handdoeken voor aan het zwembad.

Hotel en de kamers worden zeer schoon gehouden. De planten en bloemen worden goed verzorgd en het personeel is vriendelijk. Vooral als je als Nederlander wat Griekse woorden gebruikt. Dat vinden ze fantastisch en kunnen ze zeer waarderen. Hotel is inderdaad erg gericht op de Duitse toerist.

Eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd genoeg voor 8 dagen.

Animatie is klein opgezet. Vanaf 1 oktober was de welbekende Ali Babba weg. Toen was er niet meer veel over van de animatie.

Het uitzicht op de zee en verschillende eilanden is magistraal. Een tip is om in het dorpje Mastischari een 3 eilanden-trip te boeken (stuk goedkoper dan in het hotel of reisagentschap).

Gereisd Met partner in september 2018

Enkel goed voor Duitse toeristen.

Greta
11-10-2018

Goed hotel , mooie omgeving en lekkere keuken. De animatie met Ali Baba en Katharina zijn fenomenaal. Maar de kamers met mooiste uitzicht zijn voor de Duitse toeristen. Ze vertelden me zelf dat ze reserveren MET kamernummer, de resterende kamers is voor de overige toeristen ,waar op de terrassen geen enkele privacy is. Dus als je geen Duitser bent, wordt je anders behandeld. De chef in de keuken heeft nooit goede dag gezegd, maar de Duitse toeristen werden omhelst. De enige waar we soms mee converseerden was Mira aan de poolbar, een harde werker. Wij denken niet nog terug te keren naar dit hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed hotel als je uit Duitsland komt.

Jan en partner
30-9-2018

Omgeving, accommodatie, eten en vriendelijkheid personeel perfect. Maar wat opvalt is dat de Duitse toeristen de mooiste kamers toegewezen krijgen, ondanks dat we boekten met zeezicht en betaalden, kregen we een kamer met zicht op kinderspeeltuin. De Duitsers kunnen volgens onze hostess boeken met zelfs hun zomernummer. De overige kamers zijn voor de andere nationaliteiten. Zeer Dduits gericht, zelfs die animatie.

Prima hotel

Fam de jong
7-9-2018

Handdoeken service om de drie dagen

Gereisd Met partner in september 2018

Alweer een geweldige vakantie gehad.

Fred Janssen
11-7-2018

Voor de tweede, maar niet de laatste keer, in Mastichari Bay. Het eten was nog beter dan vorig jaar. Veel afwisseling, veel keuzes. Ook voor vegetariërs. Transfer luchthaven-hotel duurt 7 minuten. Kamers gedateerd, maar ruim en worden elke dag goed schoon gemaakt. Hotel is door hoogteverschil niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het resort ligt in een schitterende, goed onderhouden tuin. Entertainment bestaat uit 1 persoon, Ali Baba. Volgens velen de beste entertainer van Kos. En daar ben ik het mee eens. Tijdens ons verblijf voornamelijk Duitse gasten. Een paar Polen, Zwitsers, Vlamingen. Een echt familiehotel. Lekker rustig, geen handdoekje leggen 's-morgens. Personeel is erg vriendelijk. Mira is de drijvende kracht van de poolbar. Tijdens drukke avonden schiet het bedienend personeel echter tekort. Gevolg is lange rijen aan de bar. Een aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Wat een heerlijk resort❤❤❤

Nel van Leeuwen
14-10-2017

Het is een kleinschalig resort maar van alle gemakken voorzien.

De kamers zijn altijd netjes schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Al het personeel is vriendelijk en beleefd.

Het eten is er goed zowel ontbijt als diner

Er is een privestrand en een zwembad met gratis bedden

Vlakbij een klein vissresdorpje met veel kleine restaurantjes.

Meteen Heerlijk groot zandstrand .

Heerlijk om te zonnen of. Om langs de kustlijn te wandelen.

Voor ons is het elke keer weer thuiskomen❤❤