Zoover

8,3

heerlijk strandhotel

Yvonne
25-5-2017

Leuke accomodatie dichtbij een Grieks authentiek dorpje, losse appartementen trapsgewijs opgebouwd, mooie beplanting/tuin, prachtig uitzicht op zee, vriendelijke bediening.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super goed hotel, jammer dat we weg moesten.

Karin van Lokven
13-5-2017

De accommodatie is super goed, Hygiëne uitstekend. Eten super goed, veel variatie met vele griekse gerechten. Wij hadden HP geboekt en dit veranderd in All inclusive, super. Personeel heel vriendelijk. voor de kleintjes veel te doen, ook voor de volwassenen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Voelde als thuiskomen na een voorproefje mei 2015!

Christa
18-4-2017

Ze zijn heel druk bezig om het nog aantrekkelijker te maken. Heerlijk dorpje in een dorp. Prachtige bloemen en struiken volop in bloei.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Cor Scheffers
31-1-2017

wij komen er pas 7 jaar

ik wil hier mee zeggen

hoe men het neemt of vat

sommige mensen weten altijd wat

ik zou wel eens graag om een hoekje willen kijken bij die mensen

Gereisd Met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar

Ingrid en Willem
10-10-2016

Vriendelijke ontvangst, kamer basic maar prima en schoon. Bedden hard maar prima geslapen. Bedden zijn vaak genoeg verschoond. Mooi verzorgde tuin. Eten zeer smakelijk, warm en heel gevarieerd. Genoeg bedjes bij zwembaden, handdoeken van de service waren lekker dik. All in drank voldoet niet maar dat is meestal zo, gewoon een uzo of wijntje, prima hoor! Dorpje om de hoek waar je heerlijk kunt vertoeven. Veerboot om de hoek naar Kalymnos, zeker doen! Prachtig eiland! Er waren genoeg Nederlanders waar we leuke contacten mee hadden. Groot zwembad alleen water te koud. Personeel erg vriendelijk. Strand is voldoende als je er van houdt. Er is ook een ligweide op het gras waar je zeeeer rustig kunt liggen. Alleen de zee was erg donker door de stroming, leek wel op de Noordzee, dat vonden wij jammer. Wij zouden zeker wel een keer terugwillen. Prettig, knus en goed onderhouden hotel.

Super hotel

De Dammertjes
8-10-2016

Keuken en voltallige personeel zijn van uitzonderlijke kwaliteit.Grote fles water in bijbehorende supermarkt 0.80 cent.Ik zeg alohay allemaal naar Mastichari Bay.

Gereisd Met partner in september 2016

eens, maar niet meer.

Hans
4-10-2016

Dit was de meest uitgeklede "All Inclusive" waar ik ooit geweest ben. Één flesje water op de Hotelkamer wat je vervolgens je hele vakantie alleen maar kan vullen bij het zwembad!

Water is een primaire levensbehoefte en het is niet hygiënisch deze geduurde 1 of 2 weken te hergebruiken.

Nieuw flesje is geen probleem, moet je alleen €2,50 voor neerleggen! Voor een All Inclusive ronduit schandalig.

Koffie uit nescafe machines is all inclusive maar niet echt lekker, maar een echt kopje Latte Machiatto is weer €3,00 bijleggen.

Badlaken service, 2 schone per week, echter zo dun en versleten. Een vod. Je kunt er de krant door lezen. We hebben zelf fatsoenlijke badlakens in het dorpje gekocht.

Cocktail van de dag komt uit een plastic kan, wat van tevoren is klaargemaakt, niet echt spannend en ook niet echt lekker.

Wil je wat anders, je raadt het al, graag even ongeveer €5,00 toeleggen.

Wijnen komen uit 5 liter dozen! Zou genoeg moeten zeggen!

En dan het eten, geen dag warm gegeten, want het 'warme' eten is helaas lauw en 95% met iets van kaas erdoor, waar ik niet van hou.

Dit is mijn probleem, echter beperkt dit de keuze zeer.

Entertainment is te verwaarlozen. 1 persoon die wel zijn best doet maar geen ijzer met handen kan breken.

Het schijnt dat het Alibaba animatie team vroegtijdig voor einde seizoen vertrokken is.

Waarom is onduidelijk en personeel mag er niets over zeggen.

Veel glazen waar stukjes van waren afgebroken, te weinig bestek en personeel wat op het einde van het seizoen op hun tandvlees liep.

De bar in het hotel gaat pas om 17.00 open! dus als je wat wilt drinken moet je naar de bar bij het zwembad.

Kamer is zeer basic, zelfs geen koffie/thee service zodat je 's-ochtens een bakje koffie/thee kan maken.

De 2 glazen die er staan worden ook niet omgewisseld voor schone wanneer ze gebruikt zijn.

Dikke lagen stof op schemerlampen in slaapkamer, housekeeping krijgt alleen tijd voor de basis, maar verder ook niet. I

n de 8 dagen van ons verblijf is het beddegoed niet 1 keer verschoond.

Personeel is absoluut vriendelijk ondanks hun gemiddeld 70 urige werkweek a €2,50 tot 4,00 per uur en proberen er ondanks het zeer knijpen van de service van de General Manager nog het beste van te maken.

Onze beoordeling van een kleine 7 is aan deze mensen te danken, anders was deze aanzienlijk lager uitgevallen.

We hebben onze ervaringen aangekaart bij de Belgische reisleidster.

We kregen niet het gevoel dat we gehoord werden want alles werd weggewuifd.

Dit Hotel mag de naam "All Inclusive" naar onze mening niet hebben, "Full Board" is beter van toepassing.

Wij komen zeker niet meer terug.

Geweldige, lieve mensen in een prima hotel!

Pauline
29-9-2016

Het eten is helemaal super! Voor elk wat wils. En een Griekse hoek met steeds weer wisselende gerechten.

Dit komt steeds weer terug in de reviews: het strand bij hotel stelt niets meer voor.

Maar iets verderop is er een uitgebreid strand voor de liefhebber.

Wij vonden het zwembad prima (wel koud!)

Gereisd Met partner in september 2016

Prima resort met uitstekende keuken en service

E. Pestman
20-9-2016

Dit prima resort heeft een goede ligging betreffende het oude dorpje Mastichari en de busverbinding naar Kos-stad. De keuken is uitstekend en de maaltijden zijn gevarieerd en er is voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel en goede service, fantastische tuin met zwembaden en verspreide accommodaties in de tuin. Een min punt dit jaar betreffende het reserveren van een ligstoel bij het zwembad en het strand. Het is verboden om tussen 07.00 uur en 10.00 uur de ligstoelen middels strandlakens te reserveren echter daar werd dit jaar niet op toegezien, wat wij als negatief hebben ervaren. Dit was niet onze eerste keer en komen zeker weer terug.

Zeker voor herhaling Heel Goed verzorgd

C.v.Dijk
19-9-2016

Dat er geen neen te koop is

Gereisd Met vrienden in augustus 2016