Zoover

8,3

fantastisch

François enn Carine
8-10-2017

Wij komen in dit hotel voor de 8ste maal, eind mei/begin juni en eind september/begin oktober, Kos is onze 2' thuis sinds begin jaren 80

aan allen die onbegrip hebben naar dit hotel, kunnen wij enkel maar zeggen, hebben jullie thuis ook dergelijke luxe, het logement en eten is super !!! alle medewerkers voor en achter de schermen doen er alles aan om iedereen een fijne vakantie te bieden (hebben de negatieve commentaren ?, de omgeving, het eiland zelf al verkent?) Mastichari is nog één van de typische Griekse plekjes

Wij zijn geen sociale media verkenners, maar Kos en al onze vrienden daar liggen ons nauw aan het hart

Aan allen die van een echte oprechte Griekse omgeving willen genieten !

Vakantie maak je zelf !

François en Carine

Derde keer maar hierna niet meer !

Daan
6-10-2017

Wij waren eind september voor de derde keer in dit hotel.

Wel vonden we deze keer de drukte too much.Het leek erop dat deze accomodatie alleen maar door duitse touroperators werd aangekocht. Alleen maar duitse gasten.

Het was zeer rumoerig , veel kleine schreeuwende kinderen en de zitjes bij de poolbar en de lounge waren eigenlijk veel te weinig. We hadden het idee dat dit hotel niet goed met zoveel gasten tegelijk kan omgaan.

Het personeel doet zijn best maar hadden het ook helemaal gehad, ze liepen

op hun tandvlees wat duidelijk te merken was.

De kamers zijn zeer sober ingericht met weinig comfort. Het technisch onderhoud mag zeker meer aandacht krijgen.

Kasten die niet meer sluiten, scheef hangende lampenkapjes, wc bril die niet past en scheef zit, buitenlamp op balkon die niet werkt, allemaal zaken die niet kunnen bij een dergelijk 4 sterren hotel.

Het schoonmaken en wisselen van het linnengoed was echter super ..maar deze eer komt dan ook toe aan de dame die onze kamer onder haar hoede had.

Het eten was goed bereid en verzorgd maar weinig variatie.

Het strand en de zonneweide zijn vernieuwd en zien er erg mooi uit maar de bedjes en parasols zijn hoognodig aan vervanging toe, doorgelegen zonnebedjes waarbij je met je rug op het stalen frame ligt is niet echt om te relaxen.Meerdere gasten hebben hieronder al gerefereerd aan het z.g.. handdoekje leggen maar of het management zich daarover moet buigen vind ik een discutabel punt. Het getuigt toch ook van fatsoen van de gasten ! ?

Het entertainment vinden wij achterhaald zeker bij een hotel wat 4 sterren heeft mag het niveau toch wel wat hoger liggen.

Voor ons was het deze keer niet wat we hadden verwacht dus daardoor ook niet meer voor herhaling vatbaar.

Nog steeds genieten

Martin en Iris
4-9-2017

Ook wij lazen de mindere reviews hieronder en begrijpen totaal niet wat er nu opeens minder goed zou zijn. Het eten is elke dag anders en kwalitatief erg goed. Dat er overal kaas in zit is echt onzin. Ook het bijvullen verloopt zeer goed en als er ff geen broodje ligt vroeg ik erom en het lag er weer.Toetjes heerlijk en voldoende keuze. Het personeel werkt zich al lachend uit de naad voor de gasten. Het hotel is niet superdelux maar wel in alles wat een gast graag wenst voor een heerlijke vakantie. Ikzelf vind het aangrenzende hotelstrand niet geweldig maar 300 meter verderop is het strand heerlijk ontspannen ondanks het vele zeegras . In de avond en overdag biedt Mastichari voldoende goede horeca om lekker te chillen met een bakje koffie of cocktail. Alibaba voert inderdaad zijn eigen show uit en wij zijn onderdeel van zijn show als je meedoet in de activiteiten. Kinderen genieten van hem en daar gaat het om. Mastichari Bay is voor iedereen een aanrader. Jammer dat de vakantie weer voorbij is.

Wederom geweldig!

Fam. C
31-8-2017

Voor de derde keer in dit hotel geweest en weer heerlijke dagen gehad. Totaal niets op aan te merken. Alle ingrediënten voor een fijne vakantie. Entertainment van Ali Baba weer heel erg leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Na 6x nog steeds geweldig!

Ina
27-8-2017

Gister terug gekomen van wederom een vakantie in Mastichari Bay, en ik kan mij totaal niet vinden in de negatieve reviews hieronder. Zeker het overdreven ''handdoeken leggen'' bij strand en zwembad hebben wij niet meegemaakt de afgelopen 2 weken . Er werd juist bijna niks gedaan aan het handdoekje leggen,ook weleens tot onze ergernis. Wel veel meer bedjes bij zwembad en strand dan voorgaande jaren ,dus ook na half 9 s'ochtens nog plek genoeg.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, een fijne familiekamer , elke dag wordt er schoongemaakt,heerlijke bedden ,dagelijks schone handdoeken,heerlijk eten ,vriendelijk personeel.... En ja , Ali Baba, we zijn er wel een beetje op uitgekeken na 6 jaar dezelfde typetjes ,grapjes ed, Maar hij doet het goed en hij is geweldig met kinderen. Kortom ,wij komen zeker terug!!

Geweldig

Erna
26-8-2017

Een hele fijne vakantie gehad, heel vriendelijke mensen die er werken. Eten is lekker en genoeg variatie, het is er schoon. De tuin wordt geweldig goed bij gehouden. De ligging is prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

dit was de laatste keer

a.burgwal
3-8-2017

Dit jaar voor de zesde keer hier geweest, viel erg tegen.

Bij het ontbijtbuffet liep veel te weinig personeel, wat resulteerde in wachten op aanvulling van brood, boter etc. zelfs moest je af en toe wachten op kopjes om koffie of thee te halen.

Het diner was karig en eenzijdig (overal zat kaas in verwerkt)

Het dessert was ook stukken minder als voorgaande jaren.

Ik zat er tijdens een hittegolf en de airco stond veel te laag, dus snel wat eten en wegwezen.

Bij de hoofdbar draaide men constant hardrock muziek en wel heel erg luid, bij deze bar zaten voornamelijk oudere mensen. (geen goede combinatie lijkt mij)

Overdreven handdoekenbeleid bij zowel zwembad als strand, de manager liet regelmatig handdoeken verwijderen na de deadline van 10.00 uur, met als gevolg elke dag ellende en ruzie.

De gemoedelijke sfeer die in dit hotel altijd heerste was grotendeels verdwenen.

Conclusie: Een falend management.

Diverse bekenden gesproken, die hier ook al jaren komen en geen van allen komt meer terug.

Op het personeel, de tuin en de hygiene was niets aan te merken, gewoon top!

Ik ga op zoek naar een ander hotel, jammer!

Einde van een langdurige periode

Sylvia
2-8-2017

Dit jaar voor de 7de keer op mastichari bay geweest, bij aankomst voelde het als weer thuis komen helaas was dit van korte duur.

Het eten zoals wel vaker kleinschalig, maar kwalitatief oke.

Het grootste nadeel van deze kleinschaligheid was echter, zeker in een hotel dat over langere periodes met dezelfde producten werkt, dat als je deze producten niet lust je in bent voor 2 lange weken.

Het strand was t.o.v van vorig jaar aardig verbreedt, en zeker een stuk mooier geworden.

Als extra wijziging op het strand hebben ze handdoekenregels toegevoegd om het handoekje leggen tegen te gaan voor 10 uur.

Het jammere hieraan was alleen dat deze informatie maar schaars vermeld wordt en het weghalen van de handdoeken inconsequent gebeurde, wat weer leidde tot ruzie op het strand.

Ali baba, tja.. Je houdt er van of je houdt er niet van, voor ons was het na 7x in iedere geval aardig voorbij, zeker aangezien er sinds de eerste keer niks veranderd is

ook dit jaar is er weer van alles vernieuwd in het hotel, helaas niet altijd even succesvol.

Helaas door al deze redenen, en de algemeen sfeer die er dit jaar hing was dit voor ons onze laatste keer in mastichari bay.

Prima hotel

Verbakel
28-7-2017

Net terug het hotel is fantastisch is ook aardbeving proef geen schade aan hotel.( 6.7 en 4.4 gehad.)

Personeel is super vriendelijk,animatie top, voor het strand moet je wel stukje lopen., als ik min puntje moet noemen dan is de fitness verouderd, en WiFi werkt niet altijd top. Maar dit is wel een super leuk hotel schoon en netjes .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Monique
7-7-2017

Mooie accomodatie, schoon, goede bedden. Eten minder, tegen slecht aan. Weinig variatie. Vaker in een soortgelijke accomodatie verbleven dus kan vergelijken. Bediening fantastisch. Supervriendelijke en hulpvaardige mensen. Animatie TOP !! Ali baba is geweldig met kinderen en met volwassenen! Hij maakt er iedere dag een feest van.

WiFi is echt heel slecht, er is heel beperkt bereik. Zoek je een vakantie om niks te doen en uit te rusten, dan is dit wel ontspannen. Handdoeken beleid op de zonnebedjes is erg goed! Het merendeel van de gasten is Duits, althans, toen wij er waren.