Zoover
Aparthotel Mastichari Bay

Aparthotel Mastichari Bay

Aparthotelsterstersterster
8,3

Enkel goed voor Duitse toeristen.

Greta
11-10-2018

Goed hotel , mooie omgeving en lekkere keuken. De animatie met Ali Baba en Katharina zijn fenomenaal. Maar de kamers met mooiste uitzicht zijn voor de Duitse toeristen. Ze vertelden me zelf dat ze reserveren MET kamernummer, de resterende kamers is voor de overige toeristen ,waar op de terrassen geen enkele privacy is. Dus als je geen Duitser bent, wordt je anders behandeld. De chef in de keuken heeft nooit goede dag gezegd, maar de Duitse toeristen werden omhelst. De enige waar we soms mee converseerden was Mira aan de poolbar, een harde werker. Wij denken niet nog terug te keren naar dit hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed hotel als je uit Duitsland komt.

Jan en partner
30-9-2018

Omgeving, accommodatie, eten en vriendelijkheid personeel perfect. Maar wat opvalt is dat de Duitse toeristen de mooiste kamers toegewezen krijgen, ondanks dat we boekten met zeezicht en betaalden, kregen we een kamer met zicht op kinderspeeltuin. De Duitsers kunnen volgens onze hostess boeken met zelfs hun zomernummer. De overige kamers zijn voor de andere nationaliteiten. Zeer Dduits gericht, zelfs die animatie.

Prima hotel

Fam de jong
7-9-2018

Handdoeken service om de drie dagen

Tamara Eversdijk
21-8-2018

Fantastisch hotel, leuke animatie, lekker eten.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Geweldige vakantie gehad

Betty H
29-7-2018

Geweldig leuke vakantie gehad. We hadden geen all in geboekt aangezien we vorig jaar op Kreta Sissie bay een vreselijke ervaring hadden gehad en er door de touroperator totaal geen medewerking was verleend. Eerste 2 dagen aangekeken maar het eten was perfect. Ruime keuze alles vers ,dus hebben we ter plekke all incl geboekt wat ook gewoon mogelijk is. al wil je voor bv 5 dagen. Leuke omgeving leuk strand op 5 minuten lopen ,hele leuke boottocht gemaakt voor 30,00 pp maar dit was het dubbel en dwars waard. Je kan dit boeken bij een zaak in het dorpje. Animatie was geweldig , voor jong helemaal. Wat hebben we genoten van Ali baba en onze kleinzoon zeker. Zeker een aanrader dit. Huisje was gedateerd maar keurig schoon en de ligging is prachtig met veel planten en bomen. Het enige nadeel wat wij hebben ondervonden is dat de meeste gasten 95% Duits was ,en de animatie ook veelal in het Duits werd gedaan en gesproken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Alweer een geweldige vakantie gehad.

Fred Janssen
11-7-2018

Voor de tweede, maar niet de laatste keer, in Mastichari Bay. Het eten was nog beter dan vorig jaar. Veel afwisseling, veel keuzes. Ook voor vegetariërs. Transfer luchthaven-hotel duurt 7 minuten. Kamers gedateerd, maar ruim en worden elke dag goed schoon gemaakt. Hotel is door hoogteverschil niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het resort ligt in een schitterende, goed onderhouden tuin. Entertainment bestaat uit 1 persoon, Ali Baba. Volgens velen de beste entertainer van Kos. En daar ben ik het mee eens. Tijdens ons verblijf voornamelijk Duitse gasten. Een paar Polen, Zwitsers, Vlamingen. Een echt familiehotel. Lekker rustig, geen handdoekje leggen 's-morgens. Personeel is erg vriendelijk. Mira is de drijvende kracht van de poolbar. Tijdens drukke avonden schiet het bedienend personeel echter tekort. Gevolg is lange rijen aan de bar. Een aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk hotel

jeanet
26-2-2018

Heerlijk kindvriendelijk hotel,heerlijk eten ,schoon,leuke annimatie, behulpzaam en vriendelijk personeel

Gelijk aan het strand ,genoeg strandbedden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi en rustig gelegen hotel.

Laura
29-1-2018

Een mooi en rustig hotel, zeer propere kamers en een gevarieerde keuken.

Het ligt wel ver van Kos stad ( 20 km). Buiten het hotel valt weinig te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Wat een heerlijk resort❤❤❤

Nel van Leeuwen
14-10-2017

Het is een kleinschalig resort maar van alle gemakken voorzien.

De kamers zijn altijd netjes schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Al het personeel is vriendelijk en beleefd.

Het eten is er goed zowel ontbijt als diner

Er is een privestrand en een zwembad met gratis bedden

Vlakbij een klein vissresdorpje met veel kleine restaurantjes.

Meteen Heerlijk groot zandstrand .

Heerlijk om te zonnen of. Om langs de kustlijn te wandelen.

Voor ons is het elke keer weer thuiskomen❤❤

CvD
12-10-2017

Heel goed verzorgd voor elk wat wils

Gereisd Met vrienden in augustus 2017