Zoover

8,3

Fantastisch!!!!!

Nel van Leeuwen
14-10-2019

Het is een heel mooi en goed onderhouden hotel.

We komen hier al vele jaren en het blijft elk jaar weer een feestje.

De kamers zijn keurig en worden elke dag schoongemaakt.

Ook het ontbijt en het diner krijgen van ons een 10 met een griffel.

En dan het personeel , allemaal even aardig en zeer klantvriendelijk

Al met al SUPER!!!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Mooi aangelegd complex met prachtige familiesuites

Esther van Kampen
31-8-2019

Pluspunten van dit hotel:

✔️ Schitterende aangelegde tuin

✔️ Kamers verdeelt over ruim 20 gebouwtjes max 1 hoog

✔️ Mooie en ruime gerenoveerde familiesuites met heerlijke bedden voor de kinderen.

✔️ Geen handdoekje leggen

✔️ Ligging op loopafstand van de plaats Mastichari met mooi zandstrand, heerlijke restaurants, souvenirwinkels, en niet te vergeten loopafstand naar het haventje voor de ferry naar Kalymnos of Psimiros

Minpunten;

✔️ Gedateerde entree, restaurant en sfeerloze bar. Wellicht komende zomer 2020 klaar voor renovatie?

✔️ Overal losse A4 papiertjes met info bij de receptie is echt niet van deze tijd. Oogt erg rommelig.

✔️ Ontbijt was prima, avondeten niet 4* waardig te weinig variatie.

✔️ Geen fatsoenlijke parkeerplaats voor huurauto’s.

Tip: voor weinig geld kan je heerlijk buiten de deur eten op mooie locaties.

Aplo

Tam-tam

Vios

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi aangelegd park

Mariet
18-8-2019

Wij zijn hier in juli geweest met onze dochter van anderhalf. Het park is prachtig aangelegd. De animatie wordt wisselend ervaren maar wij vonden het leuk! Voor jonge kinderen erg geschikt, er is zelfs een speelruimte waar kids activiteiten kunnen doen. Personeel vriendelijk. Zwembaden geen handdoekje leggen. Ten opzichte van de rest van het park vonden wij het eten iets onder de maat dan je zou verwachten. Het eten is prima, inderdaad elke dag een ander thema maar niet heel erg uitgebreid. Het is wel lekker, maar voor de Grieken zou ie meer vlees verwachten. Ontbijt prima. Buiten de accommodatie is er helemaal niets te doen, dus wanneer je veel van het eiland wil zien zou ik ergens anders gaan zitten. Mastichari is leuk maar ook erg klein. Inderdaad na 23/00 niets meer te doen en alles is stil. Heeft ook voordelen. Wij hadden een gerenoveerde kamer op begane grond gevraagd en gekregen. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldige vakantie!

Leanne
2-8-2019

Het personeel is erg vriendelijk en is bereid om je overal mee te helpen. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. Ook zit er een hor voor de balkondeur, dus last van insecten heb je niet in de kamer. Het zwembad is een fijne rustige plek en ook 's middags zijn er nog bedjes vrij. De animatie is erg leuk, vooral 's avonds. Het eten is gevarieerd en vaak is er een ander thema. Het strand bij het hotel viel ons wat tegen, omdat er rotsen waren waardoor je met een trappetje de zee in moest. Vanaf het hotel is het ongeveer 3 minuten lopen naar het strand van Mastichari. Dat is een erg mooi strand, zeker de moeite waard!

De tuin van het hotel is erg mooi en wordt goed onderhouden. Door de tuin heb je meer het gevoel dat je op een vakantiepark zit, dit vonden wij erg leuk. Wij raden dit hotel zeker aan en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Mooi rustig park

Rene
1-8-2019

Wij zijn er eind juli 2019 geweest. Mooi complex met zeer aardig personeel. Kamer was mooi en netjes. Eten niet heel bijzonder maar prima te doen. Helaas bier wat snel dood was door de vette glazen.

Rustig, zelfs een beetje saai park geen muziek bij het zwembad met de poolbar, s avonds is het ook vrij stil, om 23:00 is iedereen al weer weg. Zoek je een bedje, er is er altijd wel een te vinden. Vooral bij het 2e zwembad kan je er altijd een vinden. Niet geschikt voor tieners die hebben hier niet veel te doen.

Animatie is matig en de overwegend (90%) Duitse toeristen doen daar niet echt aan mee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor mensen die goed ter been zijn, doen!!!

Marja
26-7-2019

Heel schoon , aardig personeel, fijne kamers!!

Maar in de beschrijving over het complex staat dat het goed te doen is voor mensen die slecht ter been zijn,, dit is niet zo, veel steile hellingen, bij zwembad moest je 2 trapjes af om naar toilet te gaan!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

In 1 woord een TOP vakantie. Een echte aanrader.

Bianca de Boer
24-7-2019

- het eten was zeer goed. Elke dag van onze vakantie een ander buffet.

- geen handdoek leggen bij het zwembad.

- mooie ruime familiekamers die gerenoveerd zijn. De airco werkte goed.

- het personeel is super vriendelijk en iedereen spreekt goed Engels.

- Kos is een super leuk eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een heerlijke rustige vakantiebestemming

Leen
1-12-2018

een wat oudere accommodatie in een vriendelijke klein vissersdorp. Weinig winkels maar met de bus ben je zo in Kosstad. Het dorp heeft een schitterend zandstrand met kleine restaurants en eetcafeetjes aan de boulevard. Daar is het 's avonds ook goed toeven. Het hotel zelf bestaat uit appartementblokken in een schitterend onderhouden tuin. Vriendelijke receptie, zeer goede keuken en schone kamers. Kortom een plaats om een heerlijke vakantie door te brengen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldig

Familie v Dijk
31-10-2018

Een super verblijf Prachtige zwem baden voor families en rust zoekers

Gereisd Met vrienden in september 2018

Goed hotel in een mooie omgeving

Thijs Heering
25-10-2018

Een 8 daagse vakantie gehad in dit hotel op basis van All-Inclusive.

Tegenvaller is echter dat je voor aardig wat zaken dan nog moet bijbetalen. Bijvoorbeeld het eten bij de pool-bar, verschillende drankjes, handdoeken voor aan het zwembad.

Hotel en de kamers worden zeer schoon gehouden. De planten en bloemen worden goed verzorgd en het personeel is vriendelijk. Vooral als je als Nederlander wat Griekse woorden gebruikt. Dat vinden ze fantastisch en kunnen ze zeer waarderen. Hotel is inderdaad erg gericht op de Duitse toerist.

Eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd genoeg voor 8 dagen.

Animatie is klein opgezet. Vanaf 1 oktober was de welbekende Ali Babba weg. Toen was er niet meer veel over van de animatie.

Het uitzicht op de zee en verschillende eilanden is magistraal. Een tip is om in het dorpje Mastischari een 3 eilanden-trip te boeken (stuk goedkoper dan in het hotel of reisagentschap).

Gereisd Met partner in september 2018