Zoover

Appartement
8,4

janco
29-9-2019

Eenvoudig maar goed verzorgd hotel. Vriendelijke en behulpzame receptie met o.a. Nederlands sprekende dame. zwembad niet te groot maar schoon. t.o. Hotel strand met gezellige bar en vriendelijk personeel.

Wij hebben genoten van onze vakantie

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische vakantie

Mary
20-9-2019

Ik was er met mijn dochter en achternicht. Eenvoudig maar goed appartement. Er werd elke dag schoongemaakt door een lief vrouwtje. En ideale ligging tegenover strand en 4 roses beachbar. Waar wij regelmatig waren.

Receptiemedewerkers vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat strand en zee tegenover hotel waren.

Ligging t.o.v. Kos stad lopend te doen. Super vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Relaxte vakantie

Wilma Kempinga
17-7-2019

Rustig appartementencomplex met vriendelijk personeel. Wij hadden een gerenoveerde kamer met een moderne badkamer met inloopdouche en een heerlijk bed. Beachbar aan de overkant van de weg waar je ook strandbedjes met parasol kunt huren. Naast het hotel zit Nikos waar je lekker kunt eten en koffie drinken. Fietsverhuur zit ook naast het hotel met de fiets ben je zo in Kosstad. Tip. Lekker eten kan je ook bij Taverna Hirodon eigenaar is zeer gastvrij. Wij hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad. Voor meer tips kun je bij de receptie terecht zij helpen je graag.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Ruime appartementen met ligging direct aan zee.

Angelique
6-7-2019

Ruim appartement (zeker voor 2 personen) met prima bedden die elke dag keurig netjes opgemaakt werden door de vriendelijke schoonmaakster. De inrichting is eenvoudig te noemen met her en der wat kleinere mankementjes maar alles functioneert naar behoren en maakt een schone indruk. Wij hadden een appartement op de tweede verdieping waardoor we een prima uitzicht op de zee hadden en hoefden slechts de straat over te steken om naar de beachbar en het strand te gaan. Het personeel in de beachbar is erg vriendelijk en je kunt er prima ontbijten en lunchen. Als een nadeel kan beschouwd worden dat er veel verkeer langskomt waardoor je evt geluidshinder kunt ervaren. De kamers aan de achter- en zijkant hebben echter een minder mooi uitzicht.

Het appartement heeft een middelgroot zwembad met gratis ligbedjes waar het in deze periode vrij rustig was.

Wij hebben hier een prima vakantie gehad en zouden het appartement zeker aanbevelen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldige vakantie gehad.

Peeters
29-6-2019

Ligt aan een doorgaande weg direct aan het strand. Kamers zijn goed geïsoleerd. Je hoort bijna geen verkeer.

Gereisd Met partner in juni 2019

fijne plek !

p en gj
7-6-2019

fijne plek, basic appartementen maar alles is aanwezig. ontzettend lieve en gastvrije mensen die alles voor je doen. strandje aan de overkant is gezellig met leuke lunch gelegenheid en geen massa toerisme. alles heel centraal gelegen en met de fiets ben je zo in Kos stad.Ligt wel aan een heel drukke straat maar geen overlast van geluid ervaren. we hebben twee heerlijke weken gehad en zouden voor een eventuele tweede keer zo weer terug komen. dank aan alle fijne en lieve mensen van theodorou beach en strandbar.

Gereisd Met partner in mei 2019

fantastisch

Gerrit Procee
6-4-2019

dicht bij de stad en strand

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed geholpen goede service

Jan
13-10-2018

Leuk hotel mooi appartement goeie ligging straat oversteken en je bent op het strand

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk terug komen.

Sylvia
28-8-2018

Alles was weer in orde! Voelde weer als thuis komen.

Nieuwe balkon deuren en de buitenkant een nieuw kleurtje, nu grijze balkons, vond toch het blauwe mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bedden vind ik persoonlijk niet echt lekker, maar onder het laken leg ik een dik sprei dan is het te doen. Strand tegenover was weer gezellig! Marja top onze favoriete kamer geregeld.

Eten bij Nikos (kipsate) klein stukje naar links, en Nestoras ( tonijnsalade, steaks, kipfilet) stukje fietsen naar rechts (voorbij midgetgolf) zijn onze favoriete restaurants. Lekker drankje bij Blues brothers in Kos stad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Absolute aanrader voor (simpele) appartementen

Thijs Dekker
6-8-2018

Ruime appartementen simpel maar alles klopt gewoon. Schoonmaak schone handdoeken receptie ongecompliceerd maar niets op aan te merken. Uitstekend ruim (betaal) strandje en restaurant aan de overkant van de weg. Bar bij het appartementen complex zou wat gezelliger kunnen maar dat is het enige wat ik op kan merken. Goede restaurants en supermarkt op loop afstand. En Kos is ook te belopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018