Zoover
Appartement Peridis Family Resort

Appartement Peridis Family Resort

Appartement
8,8

Heerlijk tot rust gekomen met ons zoontje

Familie Lubbers
22-6-2019

Super complex dat zeer goed is onderhouden, gunstige ligging voor Kos down town (prima aan te lopen of fietsen). Er is internet aanwezig, het eten is goed, het zwembad wordt elke dag schoon gemaakt, de ligbedden zijn goed en er zijn speelplaatsen zowel indoor als outdoor voor kinderen van alle leeftijden. Onze zoon van 15 maanden kwam in een oase van speelgoed terecht waar hij zich uren vrij (onder toezicht van ons) kon vermaken. Heb je een baby/peuter en wil je tot rust komen? This is the place to be.

Ons zoontje werd in de eerste week ziek (niets ernstigs, maar toch) waardoor we even een dokter wilde zien. Binnen 2 uur stond de dokter bij ons (!) met de juiste medicijnen die wij bij het hotel mochten afrekenen tegen hele normale prijzen. Het hotel heeft een eigen dokter. Voor ons is dat, achteraf, een heel groot pluspunt met zo’n kleine handenbinder.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super! Voor herhaling vatbaar!

Marsja
12-6-2019

Een super accomodatie! Wij hadden een appartement met een slaapkamer en dat was prima te doen met drie volwassenen. De medewerkers van de receptie en bij het restaurant zijn super vriendelijk en doen alles voor je. Wij hebben er alleen gelunched en een keer een bbq avond gehad, die waren beide prima, was lekker eten alleen niet altijd even warm. Het zwembad is prachtig waardoor je vergeet dat het strand een eindje lopen is (max 10-15 min.). Genoeg ligbedjes en parasols en zelfs bediening aan het zwembad.

Al met al was het een super vakantie op een mooie plek!

Tip: als je daar toch bent, huur een auto. Je komt zo op de mooiste plekjes in de bergen terecht met een prachtig uitzicht over het eiland.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Ultieme relax vakantie inclusief gezelligheid!

Linda
25-11-2018

Heerlijk complex, voor iedereen. Rust✔️Hygiëne ✔️Vriendelijkheid✔️Gastvrij✔️. De appartementen zijn vrij luxe ingericht, zelfs een kaasschaaf aanwezig en elke dag schoonmaak. Er is ook kinder- en volwassen animatie, maar als je dat niet leuk vindt, heb je er ook echt geen last van. In het grote zwembad is er een diep en een ondiep gedeelte en er is een apart peuterbadje. Er zijn voldoende bedjes en per2 bedjes een mooie, rieten parasol. Het zwembad wordt elke avond schoongemaakt en gereinigd. De dames van de receptie helpen met alles, van autohuur tot een pleister op de knie. Het is ongeveer 8 minuten lopen naar het oude centrum, maar in de omgeving zitten ook al leuke restaurants. En 8 minuutjes lopen is geen straf op het prachtige Kos. Op 1 minuut lopen is een grote Supermarkt met alles er op en er aan. Dit complex is echt een topper, geniet hier van je ultieme relax-vakantie!

Top ! Jammer alleen van het onverwachte sluiten

Loek
13-10-2018

Hotel is zeer netjes en verzorgd en heeft een prima ligging. Service is prima en zeer vriendelijk personeel. Er wordt Nedelands gesproken aan de receptie. Minpuntje was wel dat het hotel ging sluiten op 7 oktober terwijl wij geboekt hadden tot 11 oktober bij touroperator. We zijn toen overgebracht naar een resort wat niet in verhouding stond tot Hotel Peridis. Een kwestie van pech volgens touroperator wat naar eigen zeggen geen reisorganisatie is, maar een bemiddelaar

Gereisd Met partner in oktober 2018

Kinderparadijs

Saskia
4-10-2018

We hebben echt een hele fijne vakantie gehad.

Het enige minpuntje van het hotel is dat je de straat van het hoofdgebouw over moet steken om bij het zwembad/restaurant te komen, anders kregen ze een dikke 10!

We hadden een fam. Kamer met 2 slaapkamers. Voldoende ruimte, groot terras en op iedere kamer een tv en airco!

Wat een vriendelijke mensen!

Lopend ben je in 5/10 minuten in Kos stad. Leuke haven met leuke steegjes en veel winkeltjes en restaurantjes. Kun je voor een leuke prijs heerlijk eten. En overal zijn ze even vriendelijk voor kinderen!

En Kos is een echt poezeneiland. Zowel op het resort als daarbuiten.

Het zwembad was fijn. Een klein babyzwembad (laat je spulletjes maar thuis, er ligt vanalles bij het zwembad om mee te spelen) en een groot zwembad. Met een kleine en een grote glijbaan. Onze kinderen waren niet weg te slaan bij de speeltuin. Heel erg leuk opgezet!(ook binnen)

Al met al een super vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch, een echt Familie Resort!

Remon & Femke
10-9-2018

Wij hebben hier een super fijne vakantie gehad samen met onze dochter van 1 jaar oud. Het complex is mooi aangelegd en super goed onderhouden. Het ligt in een wat rustiger deel van Kos stad. Het centrum/de haven is op loopafstand maar wel circa 20 minuten. De mooie stranden liggen net voorbij de haven dus een fiets huren is geen overbodige luxe (nog geen 3 euro per fiets per dag).

De kamers zijn erg netjes en schoon en de bedden goed. Wij hadden een 2 kamer app. type B geboekt wat wel aan de kleine kant is.

Het zwembad is echt top. Mooi, groot en ook leuk voor de aller kleinste. Daarnaast zijn er voldoende faciliteiten en vermaak voor kinderen.

Het ontbijt biedt voldoende keuze en ook de lunchkaart is goed en niet te duur. Het personeel bij de bar/het restaurant is super vriendelijk en behulpzaam. Grote complimenten voor Ali en zijn team!

Al met al een erg fijne plek en een echt Familie Resort!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Leuk, maar duur geworden! Erg jammer!

C
9-9-2018

Mooie appartementen, fijn zwembad. Komen hier al jaren met veel plezier. Jammer genoeg ook in de loop der jaren de prijzen zien stijgen. Dit jaar echt schandalig duur. Prijs voor bv een tosti nu 4,95 ipv 2,95. Gewoon 2 euro erbovenop. Prijs kleine bier 4 euro, grote bier 5 euro! Niet raar dat het terras heel vaak leeg was. Zijn geen leuke prijzen om gezellig een paar drankjes te doen. Ben je zo 16 euro achteruit voor 4 biertjes. En dat terwijl je in de supermarkt ernaast 12 bier kon halen voor 6,40. Keus is dan snel gemaakt. Helaas ook veel klachten over de kwaliteit van het eten gehoord. Buffetprijs is ook van 16 naar 18 euro gegaan. Daarnaast ook gemerkt dat de prijs van de accomodatie ieder jaar best wel duurder word. Erg jammer. Laatste 2 keer animatie ook beneden verwachting. Erg jammer voor de gasten die er ook speciaal voor boeken voor de kinderen en hun zelf. Verder bljjft het wel een fijne accomodatie .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Lara
1-9-2018

De schoonmaak is goed alleen het douchen in bad is te goedkoop (al zeg ik het zelf) wij hadden ontbijt en dinner het eten was lekker maar echt lauw en er was te weinig drinken voor de kids. Het balkon was te klein voor 4 personen de katten waren goor en zaten helemaal onder de vlooien

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Uitstekende appartementen maar boek geen hp

Fam Meijer
28-8-2018

Het is een zeer kindvriendelijk complex, met een mooi zwembad en relaxte sfeer. Goede bedden en ruime accommodatie. Badkamer met bad maar goede douche. Schoonmaak is goed en al het personeel is zeer vriendelijk. Appartementen aan de straatzijde kunnen last van verkeer hebben. Hoofdstraat is druk. In de omgeving voldoende restaurannts. Na drie keer halfpension is dit de eerste keer dat dit zeer slecht is bevallen. Boek hier geen halfpension. Het eten is elke dag hetzelfde en koud en soms rauw. Ook bij BBQ avond en Griekse avond. Advies, boek logies. Dan heb je een top accommodatie. Daarnaast zijn de drankjes in prijs enorm toegenomen. Frisdrank kost drie euro. Ook ijsjes rond drie euro. Alle lof voor het personeel. Nu nog een andere keuken en ze zijn weer een 9 waard.

Aanrader!

Ellen
28-8-2018

Nog mooier dan we verwachtten! Met 2 pubers en kind van 7 hier geweest. Keurig, fris en een echt mooi 5 pers. appartement. De jongste had bij aankomst een klein kadootje op zn bed liggen. Balkon wat krap met zn 5en, maar het ging. Handdoekservice, dus elke dag een schone handdoek bij het zwembad! Binnen 100 m een grote supermarkt, een klein supermarktje en een bakker. Hou je van wat meer rust en minder toerisme dan zit je aan de goede kant van Kos stad. De betere en hippere winkels en restaurants waar de locals komen vind je in de buurt.

Taverne Alla ki alla is echt een aanrader eten(hip&kwaliteit)! Daar om de hoek vind je nog meer leuke restaurants. Aliada (traditioneler) zit om de hoek bij het hotel. Je proeft echt het verschil met de toeristische restaurants in de haven en centrum. Personeel is er ook een stuk vriendelijker. Meer tijd/aandacht.

Aanrader voor kwaliteits fake merkkleding: Summer Memories, Vasileos Georgiou 12 Kos

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018