Zoover

Hotel Kosta Palace

hier is het thuiskomen!

Fam Kok
7-10-2019

Top locatie, dichtbij het centrum en het strand. Prima ontbijt. Fijne kamer (gewoon alles wat je nodig hebt) altijd mooi weer, prima transfer en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in augustus 2019

mwah.. :-)

Boom
28-9-2019

Costa Palace ligt aan de haven, en dat is een prima plek .. het gezellige centrum op 100 meter.

Het hotel zelf is wat ons betreft geen 4 sterren waard als het gaat om de appartementen. Betrekkelijk eenvoudig, saai ingericht echter wel schoon. Wij hadden geen lift tot onze beschikking, dus zorg dat je weet welke kamer/appartement je boekt.

Gereisd Met partner in september 2019

Perfect gezien de prijs ligging en service hotel.

Familie R. Jansen
12-9-2019

Wat een schitterende locatie, aan de haven dichtbij het mooie strand en centrum wat allemaal te voet binnen 5 minuten te bereiken is, en wat een vriendelijk en service gerichte medewerkers in dit hotel . Er wordt van alles aan gedaan om je vakantie aldaar zo comfortabel te maken Wat zijn de Griekse mensen op Kos toch vriendelijk en geduldig. Zeker voor herhaling vatbaar dan wel weer in kamer 246. (uitzicht haven)

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuk voor 1 keer

R. van Beek
    10-9-2019

Op een goede locatie gelegen hotel, aan de haven met zicht op de stad. Als je hier boekt zou ik wel een kamer met haven- of zeezicht boeken. Wel zijn de kamers aan renovatie toe, echt een beetje houtje touwtje, gelukkig wel schoon. Kledingkast zo gammel dat je de kast vast moest houden als een kastdeur open deed. Goed ontbijt met voor ieder wat wils. Gezellig terras aan de haven, waar je terecht kan voor een heerlijke koffie of een cocktail. Vriendelijke bediening. Net als heel Kos is het ook een Hollandse kolonie.

Gereisd Met partner in september 2019

Fam Hoekstra
    10-7-2019

Het is een pracht hotel en app midden in Kos-stad

Je kunt als je wilt op knieen naar huis

S morgens kun je de plaatselijke vissers binnen zien komen met verse vis van zee.

Deze keer voor de derde keer geweest en het altijd weer feest om hier te komen.

Elke dag een heerlijk ontbijt met vele soorten brood.

Als hier goed ontbijt hoef je de gehele dag niets meer te eten Veel variatie in gerechten

Kamer met havenzicht echt heel goed

Zembad zeer goed ,heel hygienisch

Vriendelijk personeel

Echt een aanrader

Volgend jaar weer

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

Jaqueline Fleischmann
    5-7-2019

De ligging is perfect, midden in Kos stad. Je kunt te voet naar het centrum en met de fiets ( die je de eerste 3 dagen gratis krijgt) naar het strand. De kamers zijn ruim en erg schoon. Het ontbijt vonden we niet zo maar we hebben meerdere hotels in Kos gehad en daar waren we ook niet over te spreken. Maar een lekker ontbijtje in het centrum vonden wij ook gezelliger dus was voor ons geen probleem. Sochtends zie je de bootjes binnen varen met hun vangst terwijl je een cappuccino drinkt op het mooie terras. Als verrassing stonden er een paar personeelsleden op mijn verjaardag voor de deur met een fles wijn en een schaaltje fruit, hoe lief is dat! Dus wat ons betreft een geweldig hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Kom hier graag terug

Cries Haasnoot
    4-7-2019

Prima hotel aan de haven van Kos stad

Goede en schone kamer en een prima ontbijt

Helaas Nooit meer

Lejon
    16-6-2019

Wij komen al n jaar of 12 in Kos,en hebben al het nodige meegemaakt in Kosta Palace.Alles is werkelijk goed. Alleen Iron lady verziekt de boel.Sinds haar zoon getrouwd is met de dochter v/d eigenaar denkt zij het allemaal wel te regelen. Tot 2x toe is de gehele staff ontslagen, de gezelligheid is weg. Geen bloemen meer op tafel, geen muziek in de hal.En tot overmaat van ramp kregen wij ineens de mededeling toen wij net aankwamen, dat wij voor onze kamer € 15,00 pen nacht bij moesten betalen voor uitzicht over de haven. Nooit meer Kosta Palace

Geweldig

Grebert
    24-4-2019

Fijn hotel/app goed ontbijt (echt voor ieder wat wils) een zwembad op dak met prachtig uitzicht over de haven van kos

Super!

Sandra
    25-11-2018

Mooie ruime kamers, centraal gelegen, mooi uitzicht vanaf het balkon en een lekker ontbijt buffet!

Gereisd Met vrienden in juli 2018